*27*

93 8 6
                                    

Medyayı dinliyerek okuyabilirsiniz ztn bölümde geçiyor iyi okumalar


"Hayır hem az önce yaptığı şeyin-"

"AĞĞĞ!"

Tam zamanıydı cidden bunun tek istediğim ona zarar vermemem...

***(yun hee)

Ne olduğunu iyi biliyordum kanatlar, beklenen zaman geldi anlaşılan, nasıl oldu bilmiyorum ama kendimi Bi anda geri attım zaten gözlerim benden izinsiz bir çeşme misali akmaya başladı.

*sizde olsaydınız sevdiğiniz adam acı içince yerde kıvranırken, sizi unutma ihtimali yuksek olan bi kıriz geçirirken, siz istemeden olsada zarar verebileceği bir duruma gelirken

Ağlardınız... Emin olun bunu yaşamak istemezdiniz*

"jin, yun hee yi götür"

"h-hayır gitmicem!"

"kook beni duyuyorsun dimi, ahh küçük sürtük senin yüzünden oldu bu"

"HESTİA KES SESİNİ!"

"BABA BAĞIRMA YOONGİ!"

"ikinizde susun yun he git lütfen git"

"sana gitmicem dedim"

"AĞĞĞ CANIM ACIYOR"

Bunu demesiyle HESTİA ortadan kaybolmuştu ve birden gözümün önünden uzun bişey geçti sanki kanatlar bunlar kant'tı.

Artık herşey zorlaşacaktı ve ben şuan ağlamaktan başka bişey yapamıyorudum yapamazdım da zaten.

"yun he sakin ol lütfen sakin ol hey bizi duyuyur musun?"

"e-evet"
Diyebildim sadece.

(2 gün sonra)

"Hey güzelim geç kalıcaz hadi"

"ya hobişim siz gidin benim başım fena ağrıyor"

"hastaneye gidelim mi yun hee"

"Hayır tae iyiyim"

"Fransa sana hiç iyi gelmedi"

"haklısın hiç iyi gelmedi ama şimdi uyku bana iyi gelir hadi sizde aşağıdan bağırmayı bırakın ve gidin geç kalıcaksınız"

"tamam patron"

Jhope teahungun'dan kafasına Bi tane tokat yemişti bu beni gülümsetmişti, aslında Hye su ve jiminciğimi çok özlemiştim ama aile meselelerinden dolayı ani bir kararla Amerikaya gitmek zorunda kaldılar.

* bazen yapabildiğimiz şey sevdiklerimiz giderken, acı çekerken, uzaklaşırken, unuturken sadece izlemek olur..

Çünkü yaptığımız en ufak Bi harekette ya onları tamamen kaybeder yada sadece sahte Bi umutla beklemek olur.

En azından bişey yapmamak geri dönüşün olmayacağını bilerek bişey yapmamaktır.

Bu daha makûl geliyor bana tamamen kaybetmek yerine geri dönmeyeceğini bile bile bekleyip sonunda ben onu bulabilirim.

Öyle değil mi? *

Hızla dolabıma yöneldim ve rahat bişeyler seçtim; gri bol eşofman üzerine bol siyah sweet saçlarımıda açtım, masanın üzerinde duran telefonumu ve kulaklığımı aldım anahtarımı cebine attıktan sonra hızla evden çıktım.

Uzaklaşmak iyi gelicek ti uzaklarda kimsenin olmadığı Bi yerde sanki biri beni duyarmışcasıca haykırmak iyi gelicek ti.

Ahh jungkook ona ne mi oldu ben geldikten sonra o ortadan kayboldu diğerleri okula geliyor ama eksik geliyorlardı kook yoktu sorduğumda ise yanlız kalması gerektiğini söylemişlerdi bende fazla üzerinde durmadım zaten.

melez vampir - kook - Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin