*15*

162 13 30
                                    

Göz yaşlarımı silip okul koridorlarında dolaşmaya başladım bu ders, derse girmicektim. Jungkook 'tan uzak bir yere gittim zaten o sınıfa keyifli bir şekilde girmişti. Neden bir anda böyle oldu neden bana böyle davranıyor ve neden lee Jong' a karşı böyle onunla konuşmamı  istemiyor...

Kafamdaki soruları bir kenara bırakıp okulun arka bahçeşine gittim ama ne şanssızımki bizim sınıfın camı buraya bakıyordu ve jungkook cam kenarında oturuyordu nereye gitsem neyapsam bu çocuk karşıma çıkıyor ahh neden geldi ki ama bunun içinde başka şeylerin de olduğu kesindi. Kafamı hafifçe kaldırdığımda jungkook 'un bana baktığı gördüm. Yandan gülüşüyle bakıyordu bana bense ona bakmadan geri kafamı çevirdim. Zil çalmıştı yanımda beliren bedenle kafamı kaldırıp ona baktım.

"yun hee neden derse girmedin arkadaşların seni merak etti" bu lee Jong du.
"sen burayı nerden biliyorsun ve arkadaşlarım değilde sen merak etmişsin gibi geldi"
"peki yakaladın beni ama neden buradasın?"
"ders biraz sıktı bende girmedim kafama göre yani"
"gözlerin öyle demiyor ama kıpkırmızı olmuşlar ağladın mı sen?"
"Acaba çok soru sormadın mı söylemek isteseydim söylerdim"
"peki sadece merak ettim, ee hadi gel sınıfa gidelim cidden arkadaşların seni arıyor"
"iyi gidelim bide sakın burayı kimseye  söylemek yok"
"okiii söz"

Sınıfa giderken yanımızdan jungkook ve yoongi geçmişti jungkook çok sert bakıyordu ve benim boynumdaki iz sızlamaya başlamıştı belli etmemeye çalışarak yürümeye devam ettim sınıfa girdiğimde boynuma atlayan Hye suya baktım biraz merak etmişti sanırım.

"heyt yavaş ol boğulucam yoksa"
"nersdeysin ya sen derse girmedin"
"burdayım"
Göz devirip koluma girdi jiminde gelmişti kantine gidip bişeyler içtik.

"yun hee bugün sende kalsam sorun olurmu? Eskiden yaptığımız gibi"
"olur hobişim gel kal hem eyleniriz biraz"
"yaa bana yer yokmu?" Tea aegyo yapıp söylemişti bunu.
"gel minik bebek sende gel" jimin ve Hye suya bakıp. "sizde gelin" demiştim ama.
"yok güzelim bugüm bizim işimiz var belki başka bir zaman"
"neymiş bu iş abi kardeş gezicek misiniz yoksa"
"hayır be babam bizi şirkete çağırdı sanırım bişey konuşacakmış"
"peki bu seferlik ama sonra sizde geliyorsunuz"
Ortaya güzel bir kahkaha cümbüşü çıkmıştı.
Ama ben diken üstündeydim bir an önce jungkook 'la konuşmam lazımdı yoksa yakalanırdık yani vampir olduğu ortaya  çıkardı.

Zilin çalmasıyla jungkook' un yanına gittim ama tek değildi diyerleri yle bişey konuşuyordu.
"jungkook sana bişey demem gerek"
"söyle bakalaım küçük hanım dinliyorum"
"ahh biraz köşeye gelsen"
"hayır onlardan bişey saklamıyorum merak etme söyleyebilirsin"
"peki bugün sakın bana gelme!"
"sana sormicam bunu"
"Tae ve hobi bende kalıcak o yüzden gelme"
"yun hee onların sende ne işi var"
"kook kıskandın mı"
"ne alakası var hyung"
"ben diyeceğimi dedim gelme!"

Diyip yanlarından ayrıldım.
Okul bitmişti ve biz hobişim ve Tae'yle eve gelmiştik.

***(jungkook - KOOK)

Yun hee'den ayrılıp sınıfa girdim ama o sınıfa gelmedi. Camdan dışarı baktığımda arka bahçedeydi. Tenefüs olunca yanına biri gitti lee Jong ahh bu siktiğimin çocuğu yun hee'nin peşini bırakıyordu, yoongi yle  dışarıya çıkacakken ikiside yanımızdan geçti çok sert baktığıma emindim yun hee 'nin de canının yandığına.

Lee Jong sinirle yanımıza gelmişti. Bişey diyeceği belliydi.

"kook bu neden sinirli Bi şekilde buraya geliyor" jin hyung dediğine güldüm.
"hyung gelince anlarız" dememle gelmişti.

"LAN İT NE YAPTIN LAN KIZA?"
"sana hesap mı vericem bide SİKTİĞİMİN VELEDİ?
" bana bak o kızı mühürledin dimi bugünde ona bişey yaptın"
"evet onu mühürledim ve bugün ona ne yaptığım seni ilgilendirmez çünkü ilerde daha de fazlasını yapıcam"
"eyer ona dokunursan seni gebertirim"
"lan lee Jong bozuntusu bak hemen uzamazsan seni uzatmasını bilirim"
"ahh yoongi bu boylamı?"
"lee Jong çok zorlama ve git"
"namjoon sırf seninle iyi kötü bir geçmişimiz var diye gidiyorum ama yun hee'yi senden koruyacağım kook"
"nah korursun unutma senden daha güçlüyüm şimdi siktir"

O gittikten sonra yanımıza yun he gelmişti bişeyler saçmalayıp gitti ama bu benim işime gelirdi bazı işlerim var nede olsa.

"kook anlaşılan bugün yun hee 'ye gitmiyorsun"
"evet yoongi hyung çünkü bugün ailesinin yanına gidicem"
"cidden gidicekmisin oraya kook"
"evet gidicem onlara artık vaktin geldiğini ve benim büyüdüğümü söylemem gerek ne de olsa"
"kook dikkat et sanada zarar vermesinler"
"namjoon hyung unuttun galiba ben bir Melezim"
"ama hala bir veletsin kook"
"yaa hyung"

Sonunda eve gelmiştik ben hızlıca gitmem geren yere gittim yun hee 'nin ailesinin yanına..

Yb geldi canikolştoşkolarr:)

Acaba neler olucak bakam ne işler dönüyor kskdk

Bide aklımda çok güzşe şeyler ama sizce mutlu sonla ı yoksa mutsuz sonla mı bitireyim.

Vote ve yorum atmayı unutmayın ne düşündüğünüzü yazın.

İyi okumalar :) 💜💜💜

melez vampir - kook - Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin