*26*

113 9 14
                                    

*jungkook yun hee 'ye herşeyi en baştan anlatmıştı yun hee başta ailesinin böyle şeyler yapmayacağına inandırmak istesede kendini başaramamıştı.

Şimdi ise ona değer vermeyen zaten kendisinde pek sevmediği ailesinden tamamen nefret etmişti. Jungkook mu? Ah ona çok kızgındı öfkesi bütün duygularını bastırıyordu.

Jangook Bi kere yun hee'nin canını yakmıştı ona dokunmuştu, kim olsa öfkelenirdi öyle değil mi? İşte yun hee hem sevdiği adama bağlıyken aynı zamanda ondan uzaktı öfke ve aşkı savaştırmak yerine 2
duyduyu susturmaya çalışıyordu.

Jangook yun hee'yi nasıl koruyacağını düşünmekten yorulmuştu artık hestia korkulacak bir yapıya geçmişti.

Orda geçirdikleri zaman 2 gün olsada gerçek dünyada sadece 9 saat geçmişti zaman farkı büyüktü.

Jangook artık kanatlarını çıkarmaktan korkar duruma gelmişti herkesi yakıp kül etmek istemezdi sonuçta..*

***(yun hee devam)

Jungkook bana herşeyi anlatmıştı tabi bu bana ağır gelmişti ona olan öfkem devam ederken bir yandan da onunun yanında olmak istiyordum.

"yun hee kahvaltı hazır"

"bırak uyusun dün anlattıklarım onu üzdü"

"bak evlat kendine gel aşk ve buradaki hayat ayrı geri kafalılık yapma nasıl bir savaş içindesiniz ona odaklan"

"ilk defa yoongi'ye hak veriyorum"

"konuştu gene 148 q'li namjoon, off başlatmayın savaşından şimdi hepimizin ağzına yemin ederim ki çiğ yumurta tıkıyacağım haydi masaya"

"opss sakin patron"

Benim onları dinlediğimde haberleri dahi dahi yoktu merdivende bir kenarda onları izliyordum.

"uhh yun hee buradamıydın hadi gel kahvaltı yapalım"

Ağır adımlarla masaya ilerledim bemin önümde normal kahvaltılık öğünler varken onların önünde kanlı et ve bir bardak dolusu kan vardı.

Midemin kasıldıpını kanımın çekildiğini hissetsemde ben kendi önüme odaklandım sanırım bugün hestia denen kişiyle buluşucaktım.

***(jungkook)

Sabah erken kalkıp kahvaltılarımız yapmıştık. Yun hee kahvaltı sırasında pek rahat değildi sebebi ise bizim kanlı et yememizdi midesi bulandığı kesindi.

"jungkook lee Jong nerde?"

"gece onu min gyu aldı iğleştirmek için"

Yun hee'nin devamlı lee Jong'u sorması sinirimi bozuyordu.

"kook artık gidelim"

"ta-ağğ"

"hey kook sakin ol"

"yoongi Noluyo?"

"yoongi yun hee'ye götür hemen"

"Noluyor ya nesne beni götürüyorsunuz?"

"yun hee kook'un kanatları çekıyor biliyorsun her an kendilerini belirleyebilirler hadi gidelim"

"tamam"

Ben geri toparladıltan sonra min gyu'nun yanına gitmiştik galiba iyi şeyler olmicak tı.

"ohh geldiniz demek"

"geldik hyung durumlar ne?"

"karışık yoongi hestia sizi arıyor"

"benim kanatlarım çıkmadan halledelim bu konu-"

"yun hee!"

"lee Jong ahh iyisin dimi?"

"iyim iyim, sen iyimisin?"

"iyim merak etme"

Ahh süper ya bilerek i yapıyorlar, onu geçtim lee Jong bildiğin yun hee'ye yürüyor aishhh.

"öhömm"

"ahh pardon"

"min gyu kook'um ve yun hee'yi saklamamız lazım bence"

"gerek yok kook kendilerini koruyabilir"

Oradaki işimizi halledip eve gitmek için çıktık lee Jong orada kaldı ben istedim. Yolda hestia ile karşılaşmayı beklemiyordum hemen yun hee'yi arkama aldım diğerleri arkadan çember oluşturdu.

"vay vay vay kimler varmış"

"hestia sakın Bi hata yapma"

"kook sen karışma!"

"en fazla ne yapabilirsin?"

Yun hee bianda arkamdan çıkmıştı korkmamak elde değil.

"ooo yürek yemişiz galiba gerçi sen vampir de değilsin"

"benimle derdin ne HEPİNİZİN BENİMLE NE DERDİ VAR CİDDEN SIKILDIM HEPİNİZDENDEN BU OLAYLARLA HİÇ Bİ ALAKM OLMADIĞI HALDE BENİ BU DURUMA SOKTUNUZ GERÇEKTEN YETER!"

"güzelim sakin ol lütfen"

"kook sınırını zorlama"

"hestia bırak yun hee gitsin"

"Hayır hem az önce yaptığı şeyin-"

"AĞĞĞ!"


Tam zamanıydı cidden bunun tek istediğim ona zarar vermemem...

Tekrardan selamlarr

Aslında yb atmicaltım diğer bölümün sınırı dolmamıştı ama gene attım

Normalde uzun olucak tı ama sizde biliyorsunuz ki lgs yaklaştı ve çok sık yb atamıyorum

Derslerimi düzeltmeye çalıştığım için yb biraz kötü oldu özür dilerim
Ama bihaki bölüm güzel olur

Nys iyi okumalar size❤️❤️

Sınır bu sefer 15 yorum 8 vote
(yazım hatası olabilir üzgünüm)

melez vampir - kook - Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin