*19*

138 14 35
                                    


Medya :bana ait



***(yun hee)

Kapımı açtığımda karşımda jungkook u görmem bir olmuştu ve direk beni öpmeye başladı ne kadar kendimi ondan geri çeksemde başarısızdım.

Bana yapmadığı şey kalmamıştı tekrardan ve yeniden bir başkası tarafından taciz edilmişti, cidden ölmek istiyordum. Sadece ağlıyordum sanki geçicekmiş gibi..

Beni orada hiç bişey olmamış gibi bırakıp gülerek gitmişti kendimden nefret ediyordum 1 saat öyle ağladıktan sonra banyoya girdim ve sıcak suyun altına saatlerce durdum ama hiç bir şey geçmedi hala kirliydim o iğrenç sıvılar hala uzerimdeydi 1 saat daha suda kaldıktan sonra yatağıma uzunca baktım, üzeri boşaldığı sıvılar ve kan'doluydu baktıkça gözlerim doluyor ölmek isteğim artıyordu.

Çok oyalanmadan yatağı üzerinde ne varsa topladım ve bir köşede yaktım tabi yatak aynı yatakta acı aynı acı duygu aynı duygu...

Tekrardan bir gün -berbat- bir günü daha geride bırakıp yeni bir güne giriş yapmıştım.

"prenses hadi gel aşağıya"
"hobi bir dur ya gelmiyorum"
"okula gelmeye niyetin yok sanki güzelim?"
"evet jimin yok başım ağrıyor siz gidin"
"bir sorun olursa hemen ara"

Kafa sallayıp camı kapattım bedenim, ruhum acı içindeydi.

Yavaş ve yorgun adımlarla kalktığım yatağa tekrar çötüktüm tabi bu uzun sürmedi kapının çalmasıyla yerimden kalkıp kapıya yöneldim.

Gördüğüm kişi jungkook tu kapıyı tam kapatacağım sırada ayağıyla engellemiş ve içeri girmişti tabi o sevmediğim gülüşüyle. Ondan hem nefret ediyor hemde görmek istiyordum onu öldürmek aynı zamanda yanımda kalmasını istiyordum buna hala anlam verememiştim.

"acın var mı?"
"defol burdan jungkook defol"
"kızgın olduğunu biliyorum haklısın ama bu bununla sınırlı değil"
"daha ne yapıcaksın bana yaptın yapacağını zaten uzak dur benden"
"ileride ailen sana söyler bu durumu nys nasıl olduğunu merak ettiğim için geldim okula gitmemiş sin iyi gitme bugün dinlen"
"ailem ne alaka"
"zamanı değil"
"her neyse git"
"gidicem zaten ama tekrar gelicem"

Kapıyı sertçe vurarak çıkmıştı ne demek istiyordu bu ailem ne alaka her neyse onlar umrumda değil, bu seferde telefonum çalmıştı cidden artık ölmek istiyordum.arayan lee Jong du gecikmeden açtım.

Konuşma

"ne var lee Jong"
"iyimisin okuldada gelmedin"
"ne kadar iyi olunuyorsa o kadar iyiyim merak etme"
"okul çıkışı çocuklara söylemeden yanına geliyorum"
"gelme istemiyorum"
"bak belli çocukların bilmesini istemediğin bişey var ama bu benim içn geçerli değil nys okul çıkışında geliyorum"

Diyip telefonu kapatmıştı aslında ona güveniyorum ona anlata bilirim bunu düşünemicem cidden bedenim çok ağrıyor.

Okul bitmiş olucak ki lee Jong gelmişti

"evet anlat bakalım noldu baya kötü görünüyorsun"
"dedim ya bişeyim yok"
"jungkook şerefsizi bişey yaptı dimi"
"jungkook la aranda ne var neden böylesiniz"
"eski arkadaşım kendisi"
"öyle olmadığını çok iyi biliyorum bana yalan söyleme"
"iyi yakaladım beni jungkook benim üvey kardeşim"
"nasıl sende mi vampirsin?"

"hayır ben bir meleğim benim ailem insanlar tarafından öldürüldü jungkook 'un annesi şeytandı ama benim annemle arkadaşıtı kardeş gibi jungkook' un annesi diyer şeytanlardan farklıydı evet güçlüydü ama sünirünün en güçlüsü değil onda iyi niyet vardı annem gil öldüğünde tanrıça beni onlara verdi bu yasaktı ama tanrıça buna izin verdi ben melek olarak doğdum melek olarak büyüdüm ama şeytanların arasında, jungkook'un babası bir vampir en güçlü vampir o bizim hap gerçek bir kardeş gibi büyümemeizi istedi Bi zamanlar öyleydi ama jungkook'un ailesi de ölene kadar"

"ne olaya bak peki ailesi nasıl öldü"
"onunda ailesi iğrenç bir karı-koca çifti tarafından öldürüldü jungkook ailesi öldükten sonra herkese düşman oldu ama diyerleri hariç yanındaki arkadaşları, küçüklüğünden beri ailesinin katilini arıyor sanırım buldu da"
"peki kim"
"bilmiyorum nys bunları bildiğini ona anlatma, o yüzden bana düşman benin senin yanda olmaması istemiyor orasına sorma seni işaretlenmiş belli ki o fark etmeden gidim ben canının acımasını istemem"
"peki, teşekkürler"
"bişey değil ama bunları kimse bilmicek jungkook sana bişey yaparsa bana haber ver önlemeye çalişim"

Diyip gitti gitti ben sadece arkasından baka kalmıştım..

Şuan çok gurur duyuyorum kendimle

Kısa oldu farkındayım bunun için üzgünüm

Ee bölüm nasıl bişey dönür gibi

Vote ve yorum atmayı unutmayın bunlar benim için önemli sizi seviyorum bb

İyi okumalar ❤️❤️

melez vampir - kook - Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin