*21*

143 15 10
                                    

***(jk devam)

Fazla oyalanmadan çocukların yanına gitmiştim ama aklım yun hee deydi, acaba ona mı uğrasam? Kendine gel kook onu düşünmen için bir sebep yok.

"neredesin lan sen Bi delilik etmedin dimi"
"Hayır da hestia geliyor"
"ne o nerden çıktı"
"ne bileyim yaw ben"
"velet işin zor hestia olanları duyarsa seni yaşatmaz gerçi bizimde yaşatmaz da neyse"
"yoongi sen uyumicakmıydın git zıbar"
"tamam be iyiki en büyüğümüzsün jin ama akıl olarak en küçüğümüzsün bunuda unutma hadi iyi geceler"

Yoongi son hamlesinide yapmıştı tabi arkasında sinirden kıpkırmızı olan jini bırakarak.

"kkk iyi laf soktu yanlız"
"kook sesini ben mi kesim yoksa sen önden susacak mısın"
"off şuan çok ciddi bir durum var farkındasınız değil mi"
"evet namjoon evet de hestia yı önliyemeyiz"
"aptal kadın bide bana yanaşmayan çalışıyor"
"kook en başından beri istediği ve iyi olmasının sebebi sensin o seni istiyor  bu"
"ben onu istemiyorum ve eyer ben olmasaydım şimri herşey farklı olurdu aishhh ben yatmaya gidiyorum yarın zorlu bir gün olucak"

Cidden nası yatmayı düşünüyorum acaba aklımda onca şey varken ahh bu iş bitmeden umarım bir aksilik çıkmaz

***(yun hee)

Sabah güneşin yüzüme vurmasıyla ve şu lanet alarm la uyandım dün olanlar aklıma geldikçe aklım iyice karışıyor, tamamen çıkmazdaydım.

Fazla oyalanmadan evden çıktım çocuklarla okulda buluşucaktık.....
Bi dk jimin değil mi o? Evet evet jimin peki ciddi bir şekilde vampirlere ne konuşuyor bu yani jungkook gille, eminim ki bunda bişeyler var 6. Hissim kuvvetlidir.

"heyy jiminshiii"
"güzelim günaydın"
"sanada günaydın saçlar değilmiş bakıyorum"
"evet değiştirdim, yakışmış mı?"
"çook da lan bi dur Bi sabit kal sürekli saç rengini değiştiriyorsun"
"yun hee geldin mi?"
"yok hobi daha evdeyim Bi git bak bakalım evde napıyorum"
"hı, off başım çatlıyor"
"sen içtin mi?"
"güzelim benim şimdi gitmem gerek jhope sende"
"iyi git, hobi içtin mi sen?"
"ya dün biraz fazla içmişim napim"
"yürü bakalım yürü kahve içirelim sana"

Şuan kantinde hobişim le kahve içiyorduk ortalarda ne Tae ne jimin nede Hye su vardı gerçi Tae ve Hye su burdalardı onları  bay sang ki çağırmıştı (kendisi müdür Jdjdj) ama jiminde bişeyler olduğu kesin.

"off başım"
"kim sana okadar iç dedi he"
"yun hee lütfen sus"

"yun hee gelirmisin iki dk"
"tamam lee Jong geliyorum"

Ahh tanrım neler oluyor cidden artık sıkılmaya başladım.

"evet dinliyorum"
"yun hee bundan sonra daha dikkatli olman gerek"
"neden?"
"hestia geri döndü ve kendisi tam bir kook hastası onun sayesinde herkese iyi davranıyor ama sinirlenirse herşey çok kötü olur"
"oda kim ve jungkook 'tan ne istiyor"
"sen jungkook' umu düşünüyorsun banamı öyle geliyor"
"n-ne alaka ya konuyu değiştirme anlat o kim?"

"hesti şeytanların en kötüsüdür aynı zamanda kraliçesi ve bizim düşmanımız çünkü melekleri sevmez ama ben ve kook tan sonra meleklere iyi davranmaya başladı kardeş olduğumuzu bilir o bunun önüne geçemez, ve gittikçe günahkarlaşmaya başladım nedeni ni sorma bunu ve jungkook 'u hele seni öğrenirse herşey mahvolur"
"hmm anladım ama jungkook' a bişey yapamaz demi"
"yoksa ona aşık mısın"
"H-hayır sadece sordum"

"YUN HEE GEL ARTIK TAE SENİ BEKLİYOR!"
"gitsem iyi olucak sonra konuşuruz"

Ne yani lee Jong günahkarlaşmaya mı başladı ve melek olarak hestia denen kişide jungkook 'a takıntılı ahh tanrım umarım ona zarar vermez.

"merak etme bana kimse zarar veremez yun hee buna hestia da dahil"

Ahh tanrım ben sana ne yaptım herşeyi duydu şimdi ona aşık olduğumu düşünecek cidden ama, bunları düşünmeyi bırakıp bizimkilerin yanına gittim tabiki jimin hariç hepsi oradaydı jungkook bana bakıp yandan bir sırıtış atarak gitti ve biz sınıfa geçtik.

"lee Jong la ne konuştun"
"önemli değil" Tae ve Hye su'nun soruları başlamıştı.

"hey me-lee Jong bozuntusu kalk ordan artık"
"jungkook genemi off al umarım delersin bu sırayı"

Ahh jungkook tekrardan yanıma geldi off. Tae ve hyr suda olanları film izler gibi izliyordu jhope zaten uyumuştu ağrıdan.
"çekirdek verim mi ha daha rahat izlersiniz"
"tmm tmm kızma"

"öhöm öhöm, ohh tonrom omorom ona zoror vormoz"
"kes sesini jungkook hoca geldi"
"peki sustum ama benden asla kurtulacaksın yun hee asla"
"bana yaptıklarını sana sorucam kook bekle"
"hestia buna izin verirse sorarsın şimdi sus hoca fark edicek"

Tanrım al canımı da kurtulayım ağhhh.



İyi akşamlar herkese

Bölümü pek sevmedim genede atıyom

Umarım beyenirsiniz ve vote atmayı bide yorum atmayı unutmayın

Arkadaşlar şöyle bir durum var annem teli aldı uzun bir süre vemicek sanırım lgs den sonra verecek ama alabilirsem alırım tabi çok aktif olalamam ama alabileceğimi sanmıyorum o yüzden 3 4 ay bölüm atmaya bilirim çok üzgünüm :(

Nys bölümü nası buldunuz bakem yazın

İyi okumalar ve okuduktan sonra iyi geceler 😚❤️❤️💛💜

melez vampir - kook - Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin