*5*

197 21 17
                                    

Sonunda şu lenet ders bitmiş ve tenefüs olmuştu yun hee hala şüpheli gibiydi umarım şüphesi bu konuyla ilgili değildir. "koo- yani jungkook biraz gelirmisin" namjoon 'un bana seslenmesiyle oraya döndüm ve yanlarına gittim "derste noldu yun hee niye öyleydi" "gözlerimin kırmızı olduğunu fark etti çok bozuntuya vermedim ama hala şüpheli" bana biraz sinirli bakıyolardı.

"bak bu çocuk tam Bi gerizekalı neden gözlerini kırmızı neden ona baktınnumarım diyerleri fark etmemiştir " yoongi haklıydı ama elimde değildi çünkü ben istemeden olmuştu "off tmm uzatmayın konuyu"

***(yun hee)

Derste jungkook'un gözlerinin kırmızı olduğunu gördüğüme yemin edebilirdim ama bir anda eski haline dönmüşlerdi cidden buda neydi? içimde tuaf Bi o kadar da gergin Bi his vardı j hope'nin beni dürtmesiyle kendime geldim "yun hee hadi kantine inelim" "tmm hadi gidelim" kantine gidip yiyecek almıştık her zaman oturduğumuz masaya oturup aldıklarımı yemeye başladık.

"yun hee jungkook'la derste ne konuştunuz sanki biraz korkmuş gibiydin" görmüşlerdi umarım sadece bunu görmüştür "n-ne, ne konuşucam Bi soru sordu cevap verdim hem niye korkimki yanlış görmüşsündür" evet pek iyi yalan söyliyemesem de içimden kendimi tebrik ettim "iyi be bişey demedik" sert mi çıkmıştım acaba " Tae bişey dedin demedim zaten sadece soruna yanıt verdim hem sen beni kıskanıyormusun bakim?"
"yalan söylemicem ama evet kıskanıyorum(aşık veya onu aşk anlamında sevdiği için değil çok yakın arkadaş oldukları için) sorun mu var?" cevabını bildiğim Bi soru sormuştum çünkü bende onları kıskanıyordum.

Biz böyle konuşurken yanımıza jungkook gil geldi" oturabilirmiyiz? "
" tabi" diye cevap verdi hye suu böylece karşımıza oturdular jungkook tam karşıma oturmuştu birden tuaf hissettim bian önce zilin çalmasını istiyordum. Hiç himse konuşuyordu bu sessizlik bozanda jin Di "ben içicek bişeyler almaya gidiyorum bişey isteyen varmı?" "jin iki dakika boğazın boş dursun yaaa" diye cevap verdi yoongi "hahaha çok komik karışma bana hem evet boş kalmıyo" bunu anlaşmıştık "yok saol" diye cevap verdik.

Sonunda zil çalmıştı ve biz eve gidicektik çocuklara çıktık yani Hye su, j hope ve Tae ile diyerleri de sonradan çıktı "yun hee seni bırakmamızı istermisin" gerek yok Tae yolunuzu bozmayın herzaman gittiğim yol Zaten" demiştim ve orda ayrılmıştık ben direk eve gittim ve acıktığım için kendime kimji(yazılışını tam bilmiyorum böyle yazdım) yayıp yedim üzerimi değiştirip laptopumu aldım vede dizimi açıp izlemeye başladım.dizinin en heyecanlı yerinde Bi ses duydum eş zamanlı evin içinde birinin dolaştığını hissettim.

Laptopumu elimden bırakıp yanıma koydum ve korkak adımlarla ilerlemeye başladım aynı zamnada sesleniyorum ama evde tek ben vardım "k-kim var o-orda" sadece soğuk ve kalın Bi Bi okadarda sinir bozucu bir gülme sesi gelmişti iyice tüylerim ürperdi ve korkum kat kat artıyordu en son birinin  bana yaklaştığını hissettim direk içeriye gittim ama gördüğüm şey karşısında dona kalmış Bi o karda korkmuştum yani neredeyse küçük dilimi yutmuştum.

Bu bölümde böyleydi sizce noldu yorumlarda belirtin ve vote atmayı da unutmayınnnn❤️❤️❤️❤️💜💜💜💜

melez vampir - kook - Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin