***(yun hee)
Sonunda okul bitmişti ve eve gidicektim bugün yorucuydu. Kendimi yatağa atıp aralıksız uyumak istiyordum.
' ama nerden bilebilirdiki başına gelecekleri yun hee, jungkook'un onu işaretleyeceğini. Artık hayatının ona bağlı olduğunu, yun hee herşeyi sadece o gün vampir çağırma saçmalağından dolayı olduğunu sanarken asıl mesele ailesinden dolayı olduğunu. Herşeyi bir oyunmuydu yada gerçekler mi? '
Eve geldiğimde önce üzerimi değiştirdim sonrada bişeyler hazırlayıp yemeye başladım ve oturup jungkook' u beklemeye, cidden merak ettiğim çok şey vardı bunları öğrenmem lazımdı.
Kapının çalmasıyla yerimden kalktım ama karşımda kıp kırmızı gözlerle duran bir jungkook beklemiyordum.
Aniden boynuma yönelip beni hızlı bir şekilde duvarla arasına aldı. Ne olduğunu almamıştım. Birden boynumu diliyle ıslatıp kafasını gömdü iyice korkmaya başladım."jungkook b-bırak beni napıyorsun"
Beni takmıyorsun bile gözlerim dolmuştu."şşıt sakin ol güzelim önceden yapmam gerekeni yapıyorum merak etme fazla acımaz"
"bana dokunmaya kalkma bile git burda-"Demeden dişlerini geçirmişti canım acımıştı ama bişey diyemedim ve dolan gözlerimin akmasına izin verdim. Zorda olsa konuştum.
"seni adi pislik naptın bana uzak dur benden"
"sakin yun hee sadece seni işaretledim"
"neden yaptın bunu he neden?"
"bana bak yun hee lee Jong la fazla muhatap olma ha bide dediklerimi yapmazsan acı çekşceksin"
"n-neden?"
"seni mühürledim ve bu izi senden başkası göremez ama bazı şeyleri yaparsan orası sana acı vericek dediğimi yap uzak dur ondan"
"onunla aranızda ne var?"
"ÇOK FAZLA SORU SORUYORSUN sadece dediklerimi yap güzelim"Ağlamam iyice artmıştı ve jungkook 'u evden göndermiştim. Sadece ağlıyordum neden bunu bana yapmıştı?
Oturduğum yerden kalkıp odama gittim sıcak suyu açıp küvete dolmasını bekledim boynundaki ize baktıkça ağlamam artıyordu. Üzerimi tamamen soyup ılık küvete girdim yaklaşık 1 saat içinde kaldıktan sonra çıktım. Üzerimi giyip yattım sadece uyudum.Gözümü boynumdaki lanet olası acıyla açmıştım hemen üstümü giyinip kapatıcıyla kapatıp evden çıktım. Jungkook kimse göremez demişti am etrafı mordu o yüzden önlemini aldım ve evden çıktım.
Az bir süre sonra okulda olurdum, bugün hiç keyfim yok o yüzden çok konuşmadım ama bellide etmedim.Jangook gil geldiğinde ona bakmadım bile ama o sürekli bana bakıyordu lee Jong yanıma oturduğunda iyice gözlerini bize dikmişti ve benim canım çok acıyordu yani işaretlediği yer onunla konuşmamı istemiyordu, lee Jong 'un gözleri boynuma kaydı ama geri çekti, sanki bişey bilipte bilmemezlikten geliyormuş gibi.
İlk tenefüs olmuştu ve biz kantindeydik bişeyler yiyorduk.
"yun hee nedir bu halin busan da gemilerin mi battı?" tae' nin söylediğiyle gülmüştüm onlara bişey olmadığını söyleyip çikolatalı sütümden bir yudum almıştım.
Zil çalmıştı ve sınıflara gidiyorduk.
"gençler ders ne?"
"ders müzik hobiş"
"ahh muzik hocası bana takıntılı ya gene Tae yakışıklı oğlum kalk şarkı söyle dicek aishhh onu çekemicem"Bu dediğine gülüp sınıfa girdim ardından ruh hastası hoca. Bu sefer Tae ye değilde jungkook 'a bakıyordu.
Hoca"sen jungkook, bu gün sen bize şarkı söyliyeceksin " jungkook kafasını benden çevirip hocaya baktı.
" hocam ben söylemesem "
" hocam jungkook' un sesi çok güzel söylesin "diyip onu ittirdi jin jungkook ona ölümcül bir şekilde bakarken tahtaya çıktı ve şarkıyı söylemeye başladı. Bu.. Bu şarkı en sevdiğim şarkıydı still with youJangook çok güzel söylüyordu sanki beni kendine çeker gibi sesi büyüleyiciydi gözlerimi kapatıp onu dinledim bir yandan da düşünüyordum...
Nal seuchineun geudaeui yeoteun geu moksori
Nae ireumeul han beonman deo bulleojuseyo
Eoreobeorin noeul arae meomchwo seoitjiman
Geudae hyanghae han georeumssik georeogallaeyo
Still with youEoduunbang jomyeong hana eopsi
Iksukaejimyeon an doeneunde
Geuge tto iksukae
Najimagi deullineun
I eeokeon sori
Igeorado eopseumyeon
Na jeongmal muneojil geot gataHamkke utgo hamkke ulgo
I dansunhan gamjeongdeuri
Naegen jeonbuyeonna bwa
Eonjejjeumilkka
Dasi geudael majuhandamyeon
Nuneul bogo malhallaeyo
Bogo sipeosseoyo...Şarkıyı bitirmişti ama hala bana bakıyordu benimse gözlerim dolmuştu kafamı ondan çevirdim, sınıf onu alkışlarken ben gözlerimi siliyorum Hye su gile belli etmemiştim ama lee Jong fark etmişti,
Bir kaç ders daha bitmişti ve ben gün boyunca jungkook la hiç konuşmamıştım en son yanıma gelip kolumdan tutup beni sürükleyerek okulun alt katındaki boş odaya götürdü beni, kolumu ondan çekmeye çalıştıkça daha çok sıkıyordu.
"ne var jungkook neden beni buraya getirdin?"
"neden benden kaçıyorsun yun hee neden daha çok lee Jong pisliğine yaklaşıyorsun?"
"sana soracak değilim ne kadar da boynumu acıtsanda senin dediğini yapmicam jungkook"
"bu kadar emin olma yun hee dediğim gibi hiç bir şey bildiğin yok"
"söyle o zaman jungkook söyle bende bilim yeter bıktım bu bilinmezkiklerden!""sadece ona yaklaşma"
"buna sen karar ver-"Sözümü bitirmeden yumuşak dudaklarını dudaklarımla birleştirmişti ona karşılık vermiyorsun onu istiyordum ama güzüm ona karşı yetersizdi beni tamamen kendine çekti artık vücudumuz birleşmişti ellerimi tutup duvara elleriyle kenetledi, hiç bir şey yapamıyorum gözlerim yeniden dolmaya başladı.
Dilime gelen kan tadıyla dudağımın patladığını anladım ona karşılık vermediğin zaman daha sert öpmüştü, dudağımdaki kanı yalayıp ayrıldı nefesim, nefesi kezilinceye kadar öpmüştü beni ona sert bir tokat atıp ordan ayrıldım göz yaşlarımı silip..
Yb geldi sizce nasıl olmuş beyenirsiniz umarım.
Kafama göre yazdım bişeyler oldumu bilmiyorum.
Vote ve yorum atmayı unutmayın lütfen cidden bunlar benim için önemli.
Hadi iyi okumalar bb💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
melez vampir - kook -
VampireOnca yaşanan şeylerin bir yalan oluşu belkide gerçeklere çıkan bir yoldu..