*18*

149 14 38
                                    

Nedya:vidyo benim ve hesapta benim takip ederseniz sevinirim 💜

sahilde kendi kendime otururken yanıma biri gelmişti Tabikide jungkook tu neden geldi ki?

"neden geldin nestiyorsun benden"
"off yun hee amma soru sordun morelim neden bozuk senin"
"sanane ne ilgilendirir ki seni bu"
"çok zorlama istersen beni"
"yaa zorlarsam nolur zorla bana sahip mi olursun yoksa öldürür üsün yada işgenceler mi yaparsın"
"zorlarsan hepsini yaparım unutma bana bişey yapamazsın"

Diyip gitmişti bende sadece ağlıyordum. biraz daha durduktan sonra eve gitmeye karar verdim eve geldiğimde direk duş aşıp yatağıma yattım.

_____________

"yaa jimin deme şöyle"
"tmm ya demedik bişey"
"lan bu lee Jong nerde kahve almaya gidiyorum dedi gelmedi"
"kantinde sırada kızlar kapmıştır onu kkk"
"cıvıtmayın hem geldim işte"
"oo patron sakin"

hep birlikte gülerken eğleniyorduk yani benim işaretin çok acıyordu çünkü ü lee Jong yanımdaydı ve onu guruba almıştık artık bizdendi ama bu benim canımın yanmasına neden oluyordu.

jungkook ve diyerleri yanımızdan geçtiğinde bana ölümcül bakışlar atmıştı belliki bugün başım dertte.

***(jungkook - KOOK)

"kook gözlerinden alev çıkacak"
"yoongi görmüyormusun şu melek bozuntusu yun hee ye gittikçe yaklaşıyor"
"sende böyle durma harekete geç"
"ben boşuna velet demiyorum buna olm yapacam diyorsun ama bir bok yaptığın yok"
"yoongi haklı yoksa yun hee ye aşık mı olundun"
"ne alakası var be ne aşkı ama madem öyle Bugün ona yapacağım şey en ağırı olacak"
"öldürmiceksin dimi direk"
"yok işim bitince görürsünüz"

artık yun hee ye anneme yapılanları yapacaktım ilk başta ona sahip olup tamamen kendime bağlayacaktım tabiki ona aşık değilim ama lee Jong ona çoktan aşık olmuştu bile bu onada acı verecek hadi bakalım başlıyoruz küçük hanım..

okul çıkışı yun hee yi gözetledim tek başına eve gidiyordu bu güzel.
Hemen yukarı çıkıp kapıyı çaldım ilk çalıştay açtı açmasıyla dudağına yapışmam bir oldu ayağımla kapıyı kapatıp yun hee'nin dudaklarını daha sert öpmeye başladım karşılık vermesi için arada ısırıyorum ama karşılık vermiyordu hatta gözleri dolmuştu.

Nefessiz kalınca ayrıldım ama yüzüme çok sert bir tokat yedim.

"naptığını zannediyorsun sen bunu yapma demiştim"
"bu daha hiç bişey yun hee daha yeni başladım"

Cevap vermesini beklemeden onu kolundan tutup sürükleyerek odasına götürdüm o hala ağlıyordu ama umrumda değildi, odaya geldiğimizde onu resmen yatağa fırlatmıştım.

"jungkook lütfen yapma bak lütfen"
"çok geç yun hee herşey için çok geç"

Gözlerimin kırmızılaştığıa emindim, ve altındaki in kalktığına. Bana yapma diye yalvarıyorum ama birazdan sadece acı dolu inlemeler olacakta.

Önce boynunu izler bırakarak öpmeye başladım üzerindeki okul formasını çıkararak aşağıya doğru indim ellerini elimle bağlamışım kılıldayamıyordu ama ağlıyordu bir yandan vaz gesim bir yandan da devam edesim vardı Noluyo bana böyle.

Onu ve kendimi tamamen soyduktan sonra başıma bela almamak amaçlı prezervatif takmıştım ona söylemeden hızlıca içine girdim sanırım bu onun ilkiydi bağırmasını engellemek için dudağına yapıştım ama o beni kendinden çekmeye çalışsana başarısız oluyordu, bunun hemen bitmesini istiyordum o yüzden hızlanmaua başladım aynı zamanda ağzını açtığı gibi dilim içine girmişti bu bana zevk veriyordu, sonlara doğru yatağa boşalmıştım üzerimi giyip ona

"yeni başlıyoruz yun hee"

Diyip oradan ayrıldım ama hiçte rahat değildim.

Merhabalar ve günaydınlar

Yb geldi birazcık smut

Kısa oldu farkındayım ama hasta olduğum için bukadar yazabildim

Sizi seviyorum vote ve yorum atmayı unutmayın

İyi okumalar 💜💜

melez vampir - kook - Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin