*12*

177 13 17
                                    

Sabah uyandığımda başım çok ağrıyordu elimi yüzümü yıkayıp odaya geri geçtim ama bir anda boynuma giren acıyla duraksadım boyum resmen sızlıyordu aynadan baktığımda diş izleri vardı ve morarmıştı kesin bunu jungkook yaptı sorarım ben ona. Bir hışımla salo a gittim o hala uyuyordu.

"JUNGOOK SEN NAPTIN GENE SANA KAÇ KERE DAHA KANIMI ALMA DEDİM BANA BİDAHA DOKUNMA BİLEE"  yavaşça gözlerini açıyordu tam bir bebek gibiydi.

"Noluyo lan ne barıyon başımda, zaten başım çatlıyor bide sen si*tin"
"lan ben sana demedimdi bana dokunma diye dün gene almışsın KANIMI napıcam ben nasıl okula gidicem ahh jungkook yapma bunu"
"Offf bende bişey sandım varya geçer merak etme hem sana ne demiştim istediğim zaman alırım kanını ha böyle davranmaya devam edersen seni mihürlemek zorunda kalıcam haberin olsun"

***(jungkook - KOOK )

Sabah yun hee 'nin bağırmasıyla uyandım sebebi ise dün onun kanını içmemedi dün ona odaklanmamaya çalıştım yoksa kendimi kaybedebilirdim ama bu gidişle onu mühürlicem sanırım ama biraz daha dayanmalıyım.

Onu sakinleştirdikten sonra odasına yolladım üzerini giyinmesi için ahh cidden bu kız tam bir baş belası bende hızla evden çıktım okula gitmeden bizimkilere uğramam lazımda daha doğrusu diyer evime.

Eve gelmiştim şuan saat 08.31'di eve girdiğimde çocuklar sanki beni bekliyordu tabi yoongi koltukta uyuyordu orası ayrı.

"sonunda geldin kook" evet beni bekliyorlarmış.
"noldu hung niye beni bekliyordunuz"  yoongi uyanmıştı dediğime.

"lan piç neden erken gelmedin senin yüzünden 20 dk uykumdan oldum"

"tmm sakin ol yoongi altı üstü 20 dk ölmedin ya" jin cevabı benden önce vermişti.

"iyi ama artık ne olduğunu söyliyecekmisiniz?"

"ahh tabi, kook  sanırım lee jong burda"
nasıl yaa o nerden çıktı şimdi
"ne demek o burda nasıl iyide neden geldi" hepsi bana bakerken yoongi konuştu.
" salak bu çocuk hee nerden bilek biz nasıl gelmiş ama gelmiş işte"
"yaa Hung"

Lee jong'un gelmesi hiç de iyi olmadı herşeyi berbat edecek şimdi iyide nasıl gelebilir.

"tmm kook fazla düşünme zaten hemen karşımıza çıkacak değil ya artık çıksak iyi olur geç kalıcaz yoksa" namjoon hyung'un sözünü hepimiz kafamızla onaylanmıştır hızla giyinip çıktık.

***(şuan yun hee)

Jangook hemen çıkmıştı cidden tam bir baş belası bu çocuk hiç bir yerde rahat yok aish, bunları düşünmicem ahh yun hee biraz acele etsen iyi olur okula geç kalıcaksın.
Hemen giyinip çıktım çıkmamla kapının önünde Tae ve j hope 'yi karşımda görmeyi beklemiyordum.

"aaa hobiş ve Tae Tae" bana tip tip baktıktan sonra.
"yaa yun moo sana kaç kez bize şöyle seslenme dicez en azından bana Tae Tae deme" bana... Bana yun moo demişti hızla sırtına atlayıp kollarımı Tae ye sardım.
"bana bak Tae Tae bana birdaha yun moo dersen seni fena yaparım hem hobiş bunu seviyor dimi hobiş"
"evet güzel benlik bir sıkıntı yok ama Tae'yi biliyorsun neyse hadi gidelim artık"

Tae'nin sırtındaydım okula böyle gidicektim zaten oda hızlıca koşmaya başlamıştı. Jimin ve Hye su çoktan okula gitmişti.. Sonunda bizde okula varmıştır Tae'nin sırtından indim ve sınıfa girdik Hye suu öylece oturmuş telefonla ilgileniyorsdu..

"aayyy knkişim gelmiş yun hee duydun mu okula çookk yakışıklı bir çocuk gelmiş hemde bizim sınıfa"
"heyy bu okulda kimse bizden yakışıklı olamaz hemde size göre"
"tmm kızmayın yaa hem dönün siz önünüze biz kız kıza konuşuyoruz"

Göz devirerek döndüler.

"cidden bizim sınıfa artık her gelen öğrenciyi alıyorlar ya,peki kimmiş bu yeni çocuk"
"kkkk ona bakılırsa en az sınuf bizim sınıf  ha kim olduğunu bilmiyorum ama adı lee yonh mudur lee Jong mudur nedir"
"aman Bee bize ne"

Ardından jungkook gil gelmişti hiç ona bakmadım bile ardından hoca Tae ve j hope çocuğu merak tmş aralarında konuşuyorlardı.

Hoca :evet çocuklar bugün sınıfa yeni bir öğrenci daha geldi 'girebilirsin' "dedikten sonra sınıfa gerçekten çok yakışıklı bir çocuk girdi yüzü çok güzeldi ve ışıl ışıldı bu çocukla iyi anlaşacağımız kesindi.

Jungkook 'a baktığımda diyer arkadaşların - vampir olanlarala - birbirlerine bakıyolardı jungkook' un gözleri kırmızılaşmaya başlamıştık onu uyardım  yeni çocuklarda birbirlerine tuaf bakıyolardı bir il var ama ne? hoca tekrar konuştu.

Hoca :evet kendini tanıt oğlum.

"Meraba ben lee Jong-suk yani lee Jong sıcak birisiyimdir iyi anlaşacağımız eminim." Diyip sırıttı

Hoca ca:jungkook sen kalk ordan jin'in yanına geç lee Jong sende yun hee'nin yanına geç.

Jangook sinirle jin'in yanına geçti ve yeni gelen çocuk benim yanıma geldi Hye su arkamdan bana 'çok şanslısın' diye fısıldıyordu bense içimden.

Yaw her yeni gelen neden benim yanıma geçiyor ki ne var benim yanımda anlamadım diye saydırıyordum.



Arkadaşlar tekrardan kitabın kapağını değiştirmek istiyorum sizce hangisi olsun bana fikir verin!!

Arkadaşlar tekrardan kitabın kapağını değiştirmek istiyorum sizce hangisi olsun bana fikir verin!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu Mu?

Bu Mu? Size bırakıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu Mu?
Size bırakıyorum

Slmmm nasılsınız bakem.

Yb yi sonunda attım ne zamandı yb atıyom biliyorum üzgünüm - olmayan veya oluota belli etmeyen - okuyucularım.

Arkadaşlar lütfen hayalet okuyucu olmayın vote ve yorum atın lütfenn.

Bu arada bölüm nasıl olmuş düşüncelerinizi yorumlara yazın.

Muahh💜💜💜

melez vampir - kook - Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin