⚠️Çok Önemli Okuyun ⚠️

118 16 8
                                    

Öncelikle çok hassas olanlar okumasın ve bu bölüm hikaye bölümü değildir özel bir bölüm ve unutulmaması gereken bişey hassas olanlar dışı daki kişiler mutlaka okuyun!!!

1988 yılında japonya'nın mitaso şehrinde yaşayan genç bir kız junko furuta. 16 yaşında, çalışkan, neşeli, hayat dolu bir kızdı. Okul arkadaşı olan(piç şerefsiz) hiroshi miyona junko'ya aşıktı ve ona açıldı ama junko tarafından reddedildi. Hiroshi mahhalenin kaba sayılarında dı ve yakuza (japon suç örgütü) üyesiydi. Hiroshi 'ye o güne kadar hayır diyen biri olmamıştı, ilk defa istediğini alamamıştı hiroshi ve 3 arkadaşı junko' ya zalim bir plan kurdular.

Junko furuta okul saatleri dışında part time bir işte çalışıyordu. 22 Kasım günü işten çıkmış evine bisikletiyle giderken tanımadığı biri bisikletin tekme atarak onu yere düşürdü. Bu esnada karşıdan hiroshi göründü, junko'nun yanına gelip bisiklete tekme atan kişiyi ordan uzaklaştırdı. Junko ve hiroshi gülerek yürümeye başladılar. Hiroshi yolunu değiştirip ıssız bir yere geldi, etrafta kimsenin olmadığını anlayınca junko'ya bağırmaya başladı ve ona yakuzi üyesi olduğunu söyledi ve onu bir deponun içine soktu. Junko çaresizce dediğini yapıp depoya gitti. Hiroshi junko 'ya önce depoda tecavüz edip otele götürdü daha sonra oteldede tecavüz etti. Junko oradan uzaklaşmak istedi ama hiroshi buna izin vermedi. Ve bu planı yaptığı 3 arkadaşını arayıp olanları anlattı.
En büyüğü 17 yaşında olan kamisaku jo, yahushi watanebe ve noburahi nitabo duydukları karşısında heyecanlanıp junko'ya onlarda tecavüz etmek istediklerini söylediler ve otele gittiler.

Junko gelenler arası da bisikletin tekme atan yahushi yi görünce tuzağa düştüğünü anladı. Junko'nun çantasınu arayan hiroshi evin adresini buldu ve evine gidip ailesine zarar vermekle tehdit ettiler. Junko korkup istediklerini tehdit ettiler ve hepsi birlikle hiroshi 'nun ailesinin evine gittiler. Hiroshi nin ailesi durumu anladı fakat oğullarından korktukları için ses çıkarmadılar.

Junko eve gecikmişti ve ailesi merak içindeydi, ailesi polise haber verip kızlarını aramaya başladılar. Bu haberi alan hiroshi, junko'ya ailesini aratıp bir süre eve gelmeyeceğini arakaşımda kalacağını söyletti. Ve ailesi kötü bişey olmadığını sanıp buna müsaade ettiler. (bunları yazarken elim ayağıma dolanıyor cidden için gidiyo) ve genç kız junko'nun 44 günlük acısı başladı, 44 gün boyunca çeşitli işgenceler mahruz kaldı.44 gün. Boyunca çıplak bir şekilde bir odada hapsedildi ve su, yemek verilmedi :hamam böceği, idrar, dışkı yenmeye zorlandı.

Bir günde defalarca tecavüz edildi. Varjinasına kızgın ampul, şişe, makas yerleştirildi. Bunlar bile ağır kanamalara yol açmışken yine anüsübe havai fişek sokuldu ve ateşe verildi. Bundan dolayı anüsğ parçalandı ve tuvaletini tutamaz oldu.  Vücudunda ve anüsünde defalarca sigara söndürüldü. Defalarca dövüldü ve ellerinden asılarak, kum torbası yerine konuldu ve yüzü parçalanana kadar vuruldu. Yüzü betona dayalıyken yüzü üzerinde çok kez zıpladılar adi şerefsiz köpekler. Yüzüne ve karın bölgesine ağır maddeler ve objeler atıldı bundan dolayı iç organları ciddi hasar gördü.

Ağırlıklarla elleri ve ayakları kırıldı, bi ara kaçmayı demedi malesef birtenesi onu yakaladı ve ceza olarak bacaklarına benzin döküp yaktılar. Sol göğüs ucu penseyle koparılıp yok edildi.

Junko kaçırıldıktan 1 hafta sonra arkadaşları :koichi ıhara ve tesuo makemura eve geldi ve onlarda tecavüz etti. Koichi junko'ya üzülüp ailesine durumu anlattı, ailesi polise haber verdi. Poşis hiroshi 'nin evine gitti ve hiroshi' nin ailesi junko'nun eve hiç gelmediğini söyledi.

Junko, hiroshi 'ye kendisini öldürmesi için yalvarıyordu. Gün geçtikçe junko'nun durumu ağırlaşıyor ve tanınmayacak hale geliyordu. Bunun üzerine hiroshi 19 yaşında bir kızı daha kaçırıp tecavüz etti ama onu hemen geri özgür bıraktı.

(cidden bunları yazarken etmediğim kadar ve edilmicek küfürleri saydırdım ve bir yanda da ağlıyorum ki hemen ağlayan biri değilim)


44.günde içlerinden bir ibne junko'ya oyun oynamayı teklif etti ve yenilmeyi kaldıramadı ceza olarak gözlerini mumla yaktı. Demir sopayla defalarca dövdüler junko bunları kaldırmayı yere düştü ve havale geçirmeye başladı. Bu esnada eski yaraları açıldı kan ve intihap içinde kalan junko'yu dövmeyi bıraktılar ve ellerine ayaklarına poşet geçirip daha junko yaşıyorken baştan aşağıya benzin döküp yaktılar. Junko ilk başlarda ateşi söndürmeye çalışsada dayanamayıp canice can verdi.

Cesedi birkaç battaniyeye sarıp bavula koydular, bavulıda bir var ile katıp üzerine 208 litre beton döktüler. Varili koro bölgesine bıraktılar ve polis tarafından varil bulundu. Junko'nun ölümünden 3 hafta sonra 19 yaşındaki kıza yaptıklarında dolayı sorguya alındılar. Hepsi teker teker sorgulanıyordu, hiroshi arkadaşlarının junko'ya yaptıklarını anlattıklarını düşünüp yaptıklarını itiraf etti. Polisler çok olmuştu o götü kalkmış:'ın anlattıkları karşısında. Bunun üzerine hepsi yargılandı ama 18 yaşından küçük oldukları için ağı ceza almadılar 20 yıl müebbet hapis cezası aldılar. Junko'ya yapılan otopsi sonucunda junko'nun hamile olduğu öğrenildi.

Ve şuan junko'nun katil şerefsizleri sokaklarda özgürce serbest bir şekilde geziyor. Ve ben tekrardan adaletin olmadığını hatırlattığın için üzgünüm ama ne bu ülkede nede dünyada adalet yok. Böyle orusupu çocuklarının idam edilmesi en iyi çözüm fakat götlerini kaldırmaya üşenen ülke başkanları ancak serbest bırakıyor.

Bu siktiğimin ülkesinde kadın olmak gerçekten çok zor, erkek olmak (her erkek değil) olmak sadece rezilliktir ama kadın olmak hem gurur hemde işgence ye mahruz kalmak.

Umutsuca kadınlar günümüz kutlu olsun 😔😔😔

melez vampir - kook - Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin