*16*

186 15 55
                                    


Medya :yaktın lan zalımın oğlu




***(yun hee)

Biz eve gelmiştik ve ben odama girmiştim üzerimi değiştirip onlarda kıyafet verdim -bazen bende kaldıkları için bazı eşyaları benim evimdeydi- onları misafir odasına gönderip kıyafetlerini değişrmelerini söyledim.

"güzelim hadi yemek yapalım"
"tamam hobişim hadi yapalım, taetae ne yemeği yapalım?"
"Jajangmyeon Yapalım ne zamandır yapmıyoruz"
"hmm tamam hadi yapalım"
"güzelim peki Jajangmyeon yapmak için malzemeler var mı?"
"yani aslında bazı malzemeler yok hadi gidip alalım"
"hadi gidek"

Tae'nin dedi şeye hepimiz gülmüştük ve sonra en yakın markete gittik, Malzemeleri alıp gelmiştik ve şimdi mutfakta önlüklerimizi giymiş sanki ameliyata girecek doktorlar gibi ellerimi kaldırmış ciddiyetle birbirimize bakıyorduk.

"operasyon için hazırmıyız gençler"
"hazırız hobiş başlayalım"
"hazırız tabiki hadi artık başlayalım"

Birbirimize bakıp güldükten sonra yemeği yapmaya başladık yaklaşık 1 saat sonra yemek hazırdı.

"güzel oldu hee hadi yiyelim artık ben çok acıktım"
"sakin ol taehyung elimizi yıkılayılm önlükleri çıkaralım yeriz"
"off tamam hadi o zaman hızlı"
"Tae kıtlıktan mı çıktın?"

Yemekleri yemiş bulaşıkları yıkamış şimdide film izliyorduk Tabikide vampir değil başıma iş açmak istemiyordum o yüzden komedi açmıştık.

"ahaha kız tam Bi baş belası"
"kkk Ayn ama ben kızı sevdim"
"yun hee hadi yatalım uykum geldi"
"benimde ama yatalım derken misafir odasında kalıcaksınız"
"hıı kesin kesin"
"j hope"
"hadi ama minik bebeğim küçükkende üçümüz yatardık"

"tae hatırlarsan her sizinle yattığımda sabah sakat kalkıyordum"
"alt tarafı Bi kere kolun İncilmişti"
"bir kere kolum mu İncilmişti, ahh Tae cidden, Bi keresinde gözüm morarmıştı hatta sen uyurken karnıma tekme atmıştında 3 gün mide ağrısından ilaç kullanmıştım hatta j hope sayesinde kolumu incitmiltim ve ikiniz yüzinden burmu kırmıştım yanı kırmıştınız hatırlatırım "
(hjdjdj lan bi öldürümedikkeri kaldı)

" tama biraz bazı şeyler yapmış olabiliriz ama geçti dimi artık"
"evet hobi doğru söyliyor hadi ama"
"off off tamam ama bana zarar vermeden"
"anlaştık"
Aynı anda söyledikleri için gülümsedim ve odama gittik, ikiside bana sarılmış ben ise robot gibi yatıyordum acaba sabah neremi kaybedicektim.

***(jungkook - KOOK)

Biraz arayışın ardından evlerini bulabilmiştim,zili çaldığımda ilk çalışta açtılar ilk başta şaşırdılar ve tanımadıkları yani tanımadı karşımda bayan min seo duruyordu.

"b-buyrun kime bakmıştınız?"
"hadi ama beni tanımamış olamazsın bayan min seo,?bay kang dae yok mu?"
"ne dediğiniz anlamıyorum Biz daha önceden tanışmışmıydık beni ve eşimi tanıdığımıza göre"
"hayatım konuştuğun kişi de kim"

Bana endişeli gözlerle bakıyordu hatırlamış olmalı

" ne için gelmiştiniz"
"anlaşılan sizde tanımasınız bay kang dae o zaman şöyle söyliyim 19 yıl önce tanışmıştık"
"19 yıl önce mi?"
"evet geleceğimi biliyordunuz neden bu kadar şaşırdınız ki?"
"s-sen jeon ju-
" EVET BEN JEON JUNGOOK 'UM ne vampir görmüş gibi bembeyaz oldunuz"
"ne istiyorsun bizden bak 19 yıl önce olan şey 19 yıl öncesinde kaldı"
"ama benim ailem hala geri gelmedi, gözlerimin önünde ailemi öldürdünüz yoksa kızınız sizin eskiden büyü veya ritüel işleri yaptığınızı hala bilmiyorum?"

"KIZIMA DOKUNURSAN SENİ MAHVEDERİM ANLADIN MI BENİ SENİDE AİLENİN YANINA YOLAARIM"
"SİZ BENİ SIRADAM BİR VAMPİR Mİ SANDINIZ YOKSA MELEZ OLDUĞUMU BİLMİYORMUYDUNUZ"
"bak bize naparsan yap ama kızımıza yaklaşma"
"hmm iyi fikir ama bana ve aileme yaptıklarınızı kızınıza yapıcam hatta onu işaretledim diye biliyim biliyor olmalısınız ki işaretlemek artık bana ait olduğu anlamına gelir"

"geni geberticem orusupu çocuğu"
"KELİMELERİNE DİKKAT ET yoksa kızını daha erken öldürürüm yada yaptıklarınızı anlatırım"
"bak sakı-"
"ailemi öldürdüğünüz gün sen yun hee'ye hamile kaldın ve o günden sonra yun hee'nin kaderi benim oldu ve kaderi ben oldum"
"bak jungkook kızıma dokunma lütfen"
"off baya sıktınız haa ben buraya artık bişey yapamayacağınız demeye geldim iyi günler"

Yun hee'nin sevmediği gülüşümü sunup ordan ayrıldım, ben aileme yaptıklarını'nın aynısını yun hee' ye yapıcaktım ama bir tarafımda beni engilliyordu buna hala anlam verememiştim.

Yorulduğumu hissedince eve gittim diyerleri beni bekliyorlardı galiba hepsi ayaktaydı.

"kook gittin mi bişey yapmadılar dimi?"
"hyung napabilirler bana yalvarıp durdular"
"kook senin annen ve baban nasıl ölmüştü?"
"hyung sırası değil hem yun hee'ye anneme yaptıklarını yapıcam"
"sanki bunu istemiyor gibisin kook"
"ne alakası var annem şeytandı ama güçlü değildi babamla birlikte olduğu için kuralı ihlal etti o yüzden anne mi kullandılar"

"ne kuralı kook"
"jin sen bunu bilmiyormuydun?"
"anlatamadığın için bilmiyorduk kook bize hiç bunları anlatmasın"
"peki anlatıyorum o znm ama kimseye söylemek yok"
"söz" hyung larıma inanıyordum o yüzden bazı şeyleri anlatmaya karar verdim.

"annemgilin soyundan daha doğrusu her varlığın bir kuralı aynıymış biz vampirlere öyle sanırım bunu kambe'ye(yazılışını unuttum bide bu korede din yada bu tür şeylerle uğraşan kişilere deniyor bir dizide görmüştüm) sormamız lazım"

"boşver şimdi anlat"
"annemle babam bir savaş sırasında bir birlerine aşık olmuşlar sonrada evlenmişler annem kuralı ihlal etmiş soyundan biri ile değil de düşman taraftan biriyle evlenmiş ve başları annemin güçleri alıp güçsüz yapmış işte yunn hee'nin ailesinde bunu fırsat bilim işgence yapmışlar babamıda annemle tehdit etmişler annemi tacizle babamıda kalbini sökerek öldürmüşler" bunları söylerken gözlerim kırmızıya dönmüş ve dolmuştu.
"ve ben daha 1 yaşındayken"

"ahh kook şimdi daha iyi anlıyorum bu kadar hırslı olduğunu"
" kainatın tek ve en güçlü Melezi benim o yüzden bana bişey yapamazlar ama ben onların anneme yaptığını kızlarına yapıcam"

*içinden "aşık olmada*KOOK hadi yat artık"
"tamam yoongi bu iyi gelicek"

***(yun hee)


Selemlarrrr yb geldi sonunda :)

Olm güzel olmadı ya ama gene de atayım dedim :D

Vote ve yorum atmayı unutmayın sizleri seviyorum bb💜💜💜💜

melez vampir - kook - Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin