*23*

135 14 25
                                    

***(yun hee devam)

Gözlerimi açtığımda odamdaydım kafamı cama çevirdiğimde ürkütücü bir jungkook beklemiyodum ona soran gözlerle baktım.

"uyanmışsın"
"yoo hala uyuyorum ben, senin yüzünden canı-"
"canının acıması umrumda değil ayrıca unutma 'kötülerin işlediği suçu masumlar öder'"
"ne yani şimdi bu"

Üzerine doğru gelmeye başladı sonra yatağa çıktı ve beni onun altında kalıcak bir şekilde üzerime çıktı gözlerim anında doldu.

"jungkook kalk üstüm-"

Sözümü bitirmeden dudağıma yapıştı karşılık vermeyince dudağımı ısırdı ve akan kanı emmeye başladı. Yavaşça üzerimdeki bulizi çıkardı sonra kendikini benim ağlamam şiddetlenirken o aldırış etmen eteğinin altında içime girdi hızlı g?l
g!t yaptığı için ufak bir inleme çıktı ona baktığımda ise o... o isteksizdi bana bunları yaparken keyifsizdi.

"jungkook yalvarırım beni bırak lütfen"
"tamam"
"ne"
"bugünlük seni bırakıcam yani durdum"

Benden ayrılıp pantolonunu düzeltirken yatakta sulu gözlerle konuştum.

"neden ben?"
"demiştim kötülerin işlediği suçu masumlar öder diye"
"ben kimin yaptığı kötülüğün cezasını ödüyorum"
"yun hee duş al ve yat"
"çok kolay sanıyorsun dimi t&c?z eidip yat demek hafife almak senin için kolay"

Yüzüme iyice yaklaştı şimdi ise 'nefesi nefesimde, nefesim nefesinde'

"göründüğü kadar kolay değil"
"sen öylesine gelmedin vampir çağırma meselesi sadece bir yalandı sen önceden de beni biliyordun"
"evet ha yavaş yavaş öğreniyorsun neyse dinlen kendine"

Cidden bu kadar kolay mı...

****(jungkook)

Oradan ayrıldıktan sonra her zaman gittiğim boş ve karanlık kimsenin olmadığı sokağa gittim. Artık emindim ben yun hee'ye aşıktım hemde çok.

Ona o istemeden dokundum.
Ona zarar verdim

Şimdi kendimden nefret ediyordum.

"eyer beni dinleseydin bunlar olmazdı velet"
"ahh yoongi hyung sen nerden çıktın"
"buraya geleceğini biliyordum gene yaptın dimi o şeyi"
"b-ben istiyerek yapmadım"
"ahh jungkook derdin yun hee değildi onun ailesiydi bak şimdi hestia da onun peşinde ve yun hee o şuan perişan halde"
"ben ona aşığım"
"biliyorum belliydi bu"
"napıcam şimdi ben"
"devam edicejsin en kısa zamanda bitiriceksin bu oyunu so tada onu unutacaksın"
"ona bu kadar aşıkken mi"
"evet"

Kendimi tutamayıp hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım yoongi beni kendine çekti ağlamam arttı şimdiıkmaz bir sıkaktaydım artık ne olacağı değil Di derdim artık yun hee 'ye ne olacağıydı...

Çıkmaza girdiğimde ben sadece onu istiyordum yanımda o olsun istiyordum çünkü şuan tamda çıkmazdaydım onun yanımda olmasını istiyordum şuan sadece yun hee' yi istiyordum ona sarılmak istiyordum...

Çok kısa oldu farkındayım bunun için çok üzgünüm.

Ve uzun zamandır bölüm atmıyorum bunun için de üzgünüm.

Sanırım sınır katıcam çünkü okunmaya rağmen oylama çok az

Sınız 8 vote 20 yorum.

Nys çok konişmiyim bölüm güzel olmadı ama nys

Sizi seviyorum iyi okumalar ve hayırlı ramazanlar

melez vampir - kook - Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin