*24*

117 14 21
                                    


Yoongi den ayrılıp eve gittik nede olsa ortalık baya karışıktı.

"ohh geldiniz demek"
"geldiler mi iyi iyi hadi yemek hazır gelin"

"ben yemicem size afiyet olsun"

Diyerek kızarmış gözlerle odama çıktım.

***(yun hee)

Yataktan sulu gözlerle kalktım banyoya girip iyice yıkandıktan sonra pijamaylarımı giyip uyudum. Eminim ki yarın beni yorucu bir gün bekliyordu.

Gözlerimi açtığımda okulun başlamasına 10 dk vardı oyalanmadan hazırlanıp çıktım.

"günaydın hobişim diğerleri nerede?"

"ohh güzelim korkuttun beni onlar sınıfta hadi bizde gidelim"

Hızlı adımlarla sınıfa çıktık zilin çalmasına sadece 2 dk vardı yetişmiştim. Sınıfa girer girmez gözüme çarpan kişiyle kalbim yerinden çıkacak gibi atmaya başladı.

Hayır yun hee asla ondan etkilenmedin asla etkilenmiceksin kalbine sahip çık

Kendi kendime konuşarak yerime geçtim;artık ne lee Jong nede jungkook ile oturuyordum sınıftan biri ayrıldığı için Tae nin yani boşta kalmıştı bende arka sıraya onun yanında oturuyordum.

"naber güzellik"

"iyi yakışıklım sen?"

"bende iyi, yanlız beyaz sana cidden çok yakışıyor be Bi parlıyorsun"

"Tae biliyomusun eskiden bende öyle düşünürdüm beyazın beni aydınlattığını ama şimdi bu beyazın içinde karanlığa gömülüyorum"

"neyse ya boşver şimdi ağlamaya başlarsın gene sümüklü sümüklü"

Biz gülerken sınıfa hoca girmişti ve ders başlamıştı.

* yun hee ve jungkook zor günler geçirecekti belkide Onca yaşanan şeylerin bir yalan oluşu belkide gerçeklere çıkan bir yoldu.. Kim nerden bilelirdiki... Jungkook ders boyunca sevdiği insanı izlemişti çünkü artık her şey çok zordu intikam ve aşık olduğu kişi arasında sıkışıp kalmıştı sadece bunu bitirmek istiyordu. "

Sonunda yemek arasına girmiştik ve kantinde oturuyorduk jungkook ve lee Jong ortada yoktu tabi diğerlerinde. Boynumun acımasıyla elim boynuma gitti.

" yun hee Bi sorun mu var? "

" ha yok Hye su sadece boynun tutulmuşta ondan"

Sessizce yemeklerimzi yiyorduk bizim pembe kafa yoktu ama o manita yapıp bizi unutmuştu tabike şaka bizi unutmamaıştı ama şuan sevgilisiyle birlikteydi.

Dersin başlamasına 25 dk kala jungkook gil gelmişlerdi ama lee Jong yoktu.

"ne kadar seninle  muhattap olmak istemesemde lee Jong nerde beraber gittiniz ama o yok"

"bakıyorum a özler olmuşsun hayırdır birliktemisiniz?"

"Hayır ama olsakta bu seni ilgilendirmez soruma cevap ver"

"iyi, o seni götürdüğüm yerde hestia onu burada arıyor tabiki senide o yüzden okul çıkışında benimle geliyorsun!"

Demesiyle bir anda kendini geri atması bir olmuştu sanki şuan canı yanıyordu ama bu beni ne ilgilendirir ki.

"hey iyimisin"

"sikeyim bu işi yaa"

Diyip gitti diğerlerinin yanına gittim.

"Meraba jungkook'a bir anda bişey oldu bakın isterseniz".

Hepsi birbirine bakıp ardından gitmişlerdi, Noluyo böyle artık kafam çok karışık.

***(jungkook)

Yun hee ile konuşurken sırtımda hissettiğim ağrı ile hemen ordana yarıldım şuan bunun için çok erkendi hemen alt kata indim bunun şimdi olmaması lazım.

"hey jungkook!!"

"hyung burdayım"

"lan tahmin ettiğimiz şey mi?"

"evet namjoon hyung"

"iyide velet daha erken değil mi bunun için?"

"amma kurcaladınız haa ceza alıyor işte anlayın ama bilmiyorlar bu onlar için kötü olucak"

"ahh jin ne saçmalıyorsun ne cezası"

"bak 148 qı li namjoon jungkook bir insana aşık oldu ve ona zarar vermesi gerekirken onu seviyor onu gizliden koruyor bunun cezası"

"siz nerden biliyorsunuz bunu"

"anlamamak zor değil yoongi"

"sikeyim bu cezayı bunlar bilmiyorumu bundan sonra ne olacağını kendi aleyhlerine çalışıyorlar bu benim lehime gelir"

Geri üst kata çıktık çıktığımız anda zil çalmıştı hızlıca derse girdik yun he gene taehyung'un yanında oturuyordu.

Hoca gelip ders anlattı.

-------

Sonunda okul bitmişti yun hee diğerlerine bişeyler söyleyip istemsizce yanıma geldi.

"al geldim umarım gene bana dokunamazsın jeon jungkook"

"merak etme küçük hanım sana dokunmaya ağın"

Diyip gitmiştik hyunglarımla birlikte.

* artık jeon jungkook yun hee ye dokunmayacaktı ztn ona sahip olmuştu artık sevdiği kişiye bu Yönelimde bir dokunuş sergilemeyecekti.

Jangook'un kanatları çıkmaya başlamıştı ona verilen ceza onun için bir ödül dü zamanını bekliyordu ama beklediğinden de erken olmuştu.

Nede olsa jungkook'un annesi bir şeytandı ama kötü huylu bir şeytan değildi şeytanlarda, meleklerde, vampirlere de ikiye ayrılırdı; iyi ve kötü olmak üzere.

Gerçi vampirler pek çok guruba ayrıl ama jungkook'un babasıda iyilerden Di ama jungkook melez bir kötüydü kim bilebilir belkide bu aşk onu değiştiricek belki sevdiği kadın onu sevicek kim bilebilir.

Yun hee sadece onları dinliyordu şaşkın şaşkın ne olduğunu daha anlamamıştı. *

"min gyu belki bilmiyorsun ama bu sizin için kötü olucak"

"senin içinde öyle jungkook kanatların çıktığında bazı şeyleri unutucaksın içine tamamen kötülük olucak değişiceksin kook"

"peki yun hee"

"ona istemesende büyük zarar vericek sin lee Jong bunun için uğraşıyor"

Bilinmez Aşk mıydı can yakan yoksa
Sevdiğinin onu görmemesimi görse bile söylememesi mi. Yoksa sevdiğine istemeden zarar vermek miydi can yakan işte hepsiydi aşk denen şey bir hastalıktı tedavisi olmayan iz bırakan can yakan ama her ikisi içinde çok geçti çünkü çoktan acılarını hazırlamışlardı belki ödül belki öldül zannedilen bir ceza..

Nabersiniz kuzular

Bölümü nasıl buldunuz bence iyiydi ve evet sınır doldu ama ben bölüm atamadım aktifliğim kötü üzgünüm

Gene sınır katıyorum sınır 10 vote 25 yorum

Sizleri seviyorum lütfen vote ve yorum atmayı unutmayın

İyi okumalar 💜💜💜

melez vampir - kook - Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin