*4*

220 25 41
                                    

Kitabın kapak fotoğrafını değiştirdim diyerine göre bu daha güzel oldu umarım beyenmilsinizdir.

Eve giderken hala jungkook un o kitabını düşünüyordum çünkü kitabım üstünde 'vampir tarihçesi' yazıyordu vede jungkook un teleaşınıda gözden kaçırmadım bu çocuk neyin peşindeydi? ne biliyordu? ben bunları düşünürken çoktan eve gelmiştim. Önce banyoya girip ılık bir duş aldım sonrada kendime ramen yapıp yedim.

Bugün fazlasıyla yorulmuşum kitap da okuduklarım, jungkook'un söyledikleri gerçekte doğrumuydu laptopumu alıp biraz araştırma yaptım ahh evet artık ben vampirlere inanıyordum - ki bu aklımdan dahi geçnezdi- uykum ağır bastırınca odama çıktım ve yatağıma girip kendimi uykuya bıraktım.

Sabah alarmımın iğrenç sesine uyanmıştım daha doğru uyanmak zorunda kalmıştım saate bakınca bir anda oturur pozisyona geldim ve okula geç kaldığımı anladım hızlıvica hazırlanıp tam evden çıkacakken Bi not gördüm 'benim hakkımda fazla araştırma yapıyorsun' aishh cidden bu notlardan bıkmıştır ama şimdi buna ayıracak vaktim yoktu hızlıca evden çıktım ve okula geldim ders başlamıştı ama sınıfta hoca yoktu muhtemelen gelmemiş diye duşundüm ve yerime oturdum yani jungkook un yanına.

"yun hee neredeydin neden geç kaldın" Hye su 'nun soruları üzerine ona döndüm"uyanamadım o yüzden geç kaldım, hoca gelmedimi"net Bi cevap almıştım"geldi"bu j hope in sesiydi"sen neden uyanamadım peki "sanırım bunlar beni ahiret sorusuna çekmişti" her zamanki ben işte ahiret soruları bittimi? "hepdi gülerek kafa sallamıştı ve o sırada hoca sınıfa girdi

" Meraba çocuklar "diyip selen verdikten sonra oturdu tekrar konuşmaya başladı" bugün sınıfa 3 kişi daha katıldı çocuklar 'içeri girin' "dekijten sonra sınıfa 3 tane çocuk girmişti ama bişey dikkatimi çekti bunlarında yüzü hafif soluk tu ve göz çevreleri sanki birazda olsa kırmızı gelen çocuklar kendilerini tanıttı.

" slm ben min yoongi iyi anlaşalım"
"ben kim namjoon umarım iyi anlaşırız"
"Meraba kim seok jin ama siz bana jin diyin" hepsi jungkook'a bakıp sırıttıktan sonra hocanın söylediği yerlere oturdular ama Bi garipleri jungkook la Bi alakaları verdi sanki hepsi jungkook gibi beyaz dı acaba kansızlıkarımı vardı(çoğunlukla kanla beslenen birinin nasıl kansızlık gibi Bi sorunu olabilirdik) diye düşünürken çoktan zil çalmıştı.

Yeni gelen çocuklar hemen jungkook 'un yanına gittiler. "kook hadi kantine inelim" kook mu? kafanda bazı sorular oluşmuştu bunu sağlayan yeni gelen çocuk jindi "bana kook deme diye kaç kere daha uyarıcam seni" jin bir anda sanki aklına bilet gelmişte irkilmiş gibi ah d-doğru unutmuşum"diyip geçiştirdim ardı dan yoongi atladı "sen ne zaman doydunki hemen acıktın" jin ona göz devirdi ve birlikte kantine indiler bizde çocuklarla biraz bahçeye indik zil çalınca tekrar sınıfa çıktık.

"yun hee defterini verebilirmisin" Tae yine notlarını unutmuştu böyle durumlarda j hope yada Hye su yerine benden notları alırdı bende vardim"yibemi unuttun"j hope her zamanki tavrıyla sormuştu sınıfa göz rengi kırmızı olan Bi jungkook girmişti ilk başta korkmuştum bunun Bi göz yanıltmadı olması diliyordum hemen ona dönerek sorumu sordum

"g-gözlerin k-kırmızı olmuşlar" jungkook bana kırmızı gözleriyle bakip gülü sedi"sen iyice kafayı yemişsin sanırım bu vampirlere çok tatktın"ben kafamı sağa sola sallayarak kendime geldim ve tekrar ona baktım bu sefer gözleri normaldi ama nasıl? "nasıl yaptın bunu ben kafayı falan yemedim" ona cevap bekler esine bakıyordum"yun hee kendine gel ben bişey yapmadım gözlerim gayet normal"

***
yun hee azkalsın anlicaktı hemen gözlerimi eski haline getirdim ve durumu düzelttim ama pek inanmış benzemiyordu umarım bişey anlamamıştır.

melez vampir - kook - Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin