***(yun hee)
Sabah uyandığımda Tae'nın kafası boynumda ayağı ise üstündeydi hobi zaten bir kokunu Tae ye diyerinide bana atmış benin üstündeydi saçma bir şekil almıştık, ikisinide sertçe ittim ne yazık ki yataktan düştüler gülmeden edemedim bu duruma.
"yaa yun hee gülmese ne insan böylemi uyandırılır be vicdansız"
"tamam Tae kızma ama napim ölücektim az daha"
"sabah mı oldu lan"
"evet hobiş sabah oldu kalkın hadi"
"bir daha bak olmamıştır o hem bugün hafta sonu deyil mi?"
"aaaa kalkın laan!"
"t-tama kalktık be ne bağrıyon"
"ben mutfaktayım sizde toparlanın ve gelin yoksa sizi sulamak zorunda kalırım ona göre"Cevaplarını beklemeden odadan çıktım gülüyordun ama hiçde iyi değildim jungkook 'un yaptıkları aklıma geldikçe gözlerim doluyor bende hemen kendimi toparladım ve kahvaltı hazırlamak için ellerimi yıkamaya başladım ama sonra vaz geçdim dışarıda yemek istiyordum hem jimin gilide alırdık güzel bir gün geçirmek istiyordum, hemen odaya daldım ama geri arkamı döndüm gözlerim kapalı bir şekilde.
"daha giyinmediniz mi siz?"
"yun hee dönebilirsin ve gördüğün gibi hayır"
"laan hala çıplaksınız ama yarı nys siz kıyafetlerinizi alıp odadan çıkın"
"nedenmiş o bekle iki dk"
"hayır ben giyinicem ha Tae jiminide ara dışarda kahvaltı yapalım ben Hye suyu ararım"
"heee tamam o zaman giyin sen ama açık olmasın"Başlicam şimdi ha açık olmasın mış ztn boynumdaki izi kapatmanın derdindeyim ben.
Jimin gilide alıp her zaman gittiğimiz mekana gittik ve kahvaltı yapmaya başladık.
"eee yun hee bugün nereni sakatladın bakam"
"hiç sorma hye su bugün sapa sağlam kalktım başımıza taş yağacak"
"kkkkk abartma be artık büyüdük demiştim"
"o yüzde benim üstündeydi zaten"
"jimin baban sizi neden çağırmış"
"neden olucak şirketi bize devretti bir bölümü bana bir bölümü Hye suya yarın bir gün bişey olursa kalır diye"
"iyi yapmış""yun hee sen babanla görüştün mü bu aralar pek görüşmüyorsunuz?"
"jimin ailemle aram iyi değil bunu biliyorsun ve hayır mümkünse fazla görüşmeyelim"
"neden ya düzeltin aranızı"
"lan olm bana dediklerinden sonra anneminde ona katılmasından sonra düzeltmem ben aramı çok seviyorlarsa onlar gelsin Ba na neeĞ"Evet ailemle aram iyi değildi çünkü babam benim iyi bir evlat olmadığı mı vede çocuklarla fazla vakit geçirdiğimi aynı zamanda da artık onlardan uzaklaştığımı bana verdiği değerin azaldığını söyledi artık eskisi kadar değerli değilmişim annemde hemen atladı ne beklerdim ki sanki çocukkende hep benimle ilgilenen bir aileymiş gibi hiç şaşırmadım ztn bu yüzden evi ayırdım istemediğim yerde durmam ben.
Biz böyle eylenirken bir süre sonra dağıldık eve gittiğimde kendimi koltuğa attım ve yasladım, düşünmeye başladım neden bir anda jungkook böyle oldu?
Demeden babam aradı ne istiyordu gene sinirli olduğundan fırça atacak birini mi, bekletmeden açtım.
"ne var?"
"yun hee kızım Bi gelsen mi?
" hayırdır noldu bir anda sevgin mi arttı? "
" yun hee sana gel dedim "
" off tamam be geliyorum "* kızını sevdiğinden değer verdiğinden değildi sadece sonucun kendisine yansımasından korkuyordu nede olsa kızına yaptıklarından sonra onlarda rahat bırakmicaktı jungkook, jungkook'un gelmesiyle tedirginlemişti zaten bide bununla uğraşamazdı hiç bir zaman kızına düzgün ilgi ve sevgi göstermemişti, yun hee kendi kendine büyümüştü kısmen nede olsa annesi de babasından dı zaten yun hee 'nin bir hata olduğunu düşünüyorlardı ama istiyerek olan bir şeydi, yun hee kendisinin yanına gittiğinde ona sadece yapmacık davranacak tı*
Sonunda gelmiştim sevgili ailemin(!) yanına.
" ne var ne istiyorsunuz? "
" bak kızım biz senden özür diliyoruz"
"19 yılın sonunda mı aklınız başınıza geldi?"
"yun hee bizi pişman etme vede okulunuza yeni bir çocuk gelmiş"
"yok 2 yeni çocuk geldi ve bu seni ilgilendirmez kendine dikkat et onlarla takılma da deme senin benim üzerimde söz hakkın yok anne sende aynı şekilde senin gözünde bir sürtük ten farkım yok nasıl olsa dimi baba sırf 14 yaşımda tecavüze uğradım diye"
"yun hee uzatma istersen ve o an kendini kurtara bilirdim fikrim hala değişmedi diyeceklerin bittiyse gidebilirsin"
"aynısın hiç değişmedim değişmiceksinde yapmacık olmana gerek yok alışkınım ben"Diyip gözlerim dolu bir şekilde ordan ayrıldım sırf canımı acıtmak için çağırmış beni son zamanlarda neden bu tür olaylar oluyordu ki, bir anda işaretin yeni acıma başladı ve jungkook 'un beni aradığı fark ettim bekletmeden açtım.
"sen ne istiyorsun benden yeter Bi salın beni ya bir salın"
"sakin ol şampiyon sadece neden evde değilsin?"
"jungkook git başımdan uğraşamam senle"
"yun hee deli etme beni söyle nerdeisn yada gel"
"geliyorum zaten ama seni öldürmek için"
"beni öldürmek kolay değil küçük hanım"
"lan bi siktir başımdan gelmiyorum eve sakın beni arama"
"peki sen bilirsin 2 dk sonra yanındayım hadi by by"Aishhh buda ne şimdi bide bununla uğraş dur hayır anlamıyorum ne istiyorlar benden.
Slmm ben geldim yb ile
Sonunda dediğiniz duyar gibiyim üzgünüm uzun zamandır bölüm atmadım
Pek Beyenmedin kısa oldu biraz ama beyenirsiniz umarım
Vote ve yorum atmayı unutmayın sizleri seviyorum iyi okumalar ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
melez vampir - kook -
VampireOnca yaşanan şeylerin bir yalan oluşu belkide gerçeklere çıkan bir yoldu..