Ostateczny dzień

7 2 2
                                    

Nadszedł ten dzień. Dzień w którym przyjaciele zmierzą się z timem iks. To spotkanie będzie miało miejsce w domu iks. Nikt się nie przejmował walką, ponieważ Kacper F ma ppsh-41, myśleli że wszystkich łatwo rozstrzelają. Wszyscy się spotkali. Atakują z zaskoczenia. Weszli. Po zabiciu Natsu i Czara którzy nie stanowili oporu, ponieważ się nie spodziewali ataku. Julia została postrzelona. Kula przebiła jej płuco. Strzelił do niej Leksiu z broni Pieszko. Stało się to wtedy, gdy Kacper przeładowywał karabin. Padł drugi strzał ze strony Leksia. Tym razem oberwała Gabrysia B. Ona została trawiona w udo. Kacper skończył przeładowywać i jak najszybciej zaczął strzelać do Leksia, lecz on zdążył oddać trzeci strzał prosto w czoło Andrzeja. Po chwili żaden członek timu iks nie przeżył. Andrzeja też nie udało się uratować. Zginą po raz trzeci. Julie ledwo przytrzymywali przy życiu.  Gabrysia B po opatrzeni rany miała się dobrze jak inni. Po chwili przyjechało Pogotowie i Policja. Dwie ranne dziewczyny trawiły do szpitala. Kacpra aresztowano, a ciało Andrzeja wyjebali do morza. Kacper K z Gabrysią S policja odwiozła do domów. Następnego dnia pojechali do szpitala zobaczyć czy Julia przeżyła.

Galia live storyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz