1.rész

345 16 3
                                    

Felső-középiskola 2.év. A nevem Katsuki Nanao, másodikos vagyok a Seijou-ban és egy BIZONYOS srác az idegeimre megy amióta elsőben csatlakoztam a röplabda klubhoz, mint menedzser, de ez a BIZONYOS gyerek nem száll le rólam. Komolyan már, néha...nem is. Mindig az idegeimre megy. Meg egyáltalán, a lányok mi a francot esznek rajta? Az oké, hogy helyes,magas,a röpi csapat kapitánya, jól néz ki meg minden, de túlságosan is elragadtatja magát. Én inkább az ,,egoista" szóval tudnám jellemezni, mert olyan szinten nagy a szája, hogy az valami röhejes, pluszban olyan gyerekesen viselkedik, hogy fognám és kivágnám a csukott ablakon, ráadásul a harmadikról, hogy legalább nagyot essen és ne kelljen fel többé. Én legalábbis örülnék neki, a lelkemnek is könnyebb lenne.

Habár, Iwaizumi-sannal, Oikawa úgy becézi, hogy Iwa-chan és szerintem nagyon aranyos, én jól kijövök vele, ráadásul könnyebben tudom megbeszélni az edzésterveket vagy az edző táborokat stb., stb., de ezt az edzővel is megtudom csinálni.

Na de mindegy is.

Éppen a suli kapujánál vártam a legjobb barátnőmet, aki egy picit késve, de megérkezett még becsöngő előtt.

- Huhh...akkora tömeg volt a buszon, hogy alig fértem ki már csak a sok ember között is. Nem hiszem el, hogy reggel ennyien vannak  a buszon. Olyan jó neked Nana-chan, legalább 5 sarkot kell menned és már itt is vagy, mintha csak ide teleportálnál.- mondta, miközben kifújta magát, gondolom megint későn ment el aludni és késte le majdnem a buszt, plusz a buszmegállóból még ide is rohant. Hát igen, a megálló nem itt van egy köpésnyire, szóval megértem.

- Lassan vedd a levegőt, különben elszédülsz. – mondtam neki. Nem szeretném, ha elájulna már a suli előtt. –Inkább menjünk be mielőtt a tanár leszid minket.

- Igazad van. - helyeslően bólintott, ezzel választ adva. – Egyébként, milyen órával is kezdünk? Tesivel?

- Igen. – adtam választ az előbbi kérdésére.

- JUJJ EZAZ! AKKOR ÖSSZE LESZÜNK VONVA A HARMADIKOSOKKAL!! – rosszul hallottam volna vagy tényleg azt mondta, hogy a harmadikosokkal leszünk összevonva?

-Hogy...MI? – lepődtem meg. Könyörgöm csak ne vele legyünk.

- Nem figyeltél? Tegnap az utolsó órában mondta az osztályfőnök, hogy a harmadikosokkal leszünk összevonva. És tudod melyik, avagy kinek az osztályával?

Hát merem remélni, hogy nem azzal az idiótával kell egy légtérben lennem.

- HÁT OIKAWA OSZTÁLYÁVAL? Tök jó, nem igaz?- a gyanúm beigazolódott. Hát csak is Oikawa-val leszek egy helyen, ezt komolyan nem merem elhinni.

- Yeyyyy!- válaszoltam szarkasztikusan. – Hulla jó lesz azzal a marhával lennem, akit szívem szerint kívánom őt a halál torkába.

- Miért nem bírod?- kérdezte lebiggyesztett szájjal. Komolyan ilyenkor olyan aranyos, hogy menten elérzékenyülök. – Olyan jól néz ki. Magas,okos,izmos,jóképű,cuki,aranyos és még sorolhatnám, hát kinek ne kellene egy ilyen pasi? Én biztos örülnék egy ilyen fiúnak mint ő. – ezt úgy mondta , mintha a többi rajongói tábor nevében mondta volna.

Ránézek a karórámra. BASZKI!

- Figyelj örülök annak, hogy ennyire álmodozó vagy, de sietnünk kellene, mert különben leszid minket a tanár, hogy mit csináltunk eddig hogy elkéstünk...!

- Banyek, igazad van. Szaladjunk vagy tényleg ez lesz. – felelt egyetértően és futottunk, ahogy csak a lábunk bírta.

Annyira nem akarok Oikawa-val egy levegőt szívni, de ez van, ezt kell szeretni. Azért remélem, hogy legalább órán békén hagy és nem akad rám, mint hal a csalira.

Ez lesz életem legrosszabb tesi órája.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Köszönöm hogy elolvastad! ^^

Ha tetszett vágj hozzám egy csillagot, Oikawa is örülni fog neki meg Iwa-chan is UwU

Részek nem tudom hogy fognak jönni, majd lesznek később, de amint tudom hozom az új részt.

Javítja: @Imdeathokeyxd (jó könyvei vannak, csekkoljátok le ;) )

Gyűlöllek, de mégsem... Oikawa x Oc [Szüneteltetve]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang