11.rész

116 6 14
                                    

A film után, elkezdtük kibeszélni az egész történetet. Például, hogy Mirabell-t miért nem volt képes a saját nagyanyja megérteni, vagy Bruno nevét miért nem szabadott megemlegetni, meg hogy Camillo milyen egy kibaszott helyes srác, meg egyéb ilyen nyalánkságok.

- De komolyan, azért ekkora trollnak nem kellett volna lennie Abuela-nak. Értem én, de akkor is!- mondta el a véleményét Yui. – De Camillo-t...meg kell hagyni rohadt jól néz ki! Kis csipkelődő típus, de awwww!

- Ebben legalább egyetértünk! Camillo tényleg jól néz ki, de azért, szerintem, Bruno sem olyan rossz. Ő is nagyon cukker, meg azért, én megértem miért tette azt, amit tett. – jó, ennek aligha volt bármi értelme is, de esküszöm, hogy igyekszem normálisan beszélni. Az Oikawa-val való beszélgetés lenne rám hatással? Egy időre elkalandozhattam, mivel Yui egy ideje bökdösi a karomat.

- Nana-chan, minden oké? Olyan lehangoltnak tűnsz. Mintha nem is lett volna életkedved átjönni hozzám. – nézett rám legörbült szájjal.

- Persze, megvagyok, csak...Amióta az a barom bevallotta nekem az érzéseit, és elmondta miért csinálta azokat a dolgokat az oviban, azóta egy kicsit...nem is tudom, mintha kihatna ez most a mindennapjaimra. Meg ami most rá tesz egy lapáttal, azaz, hogy holnap megyek Oikawa-hoz ápolni őt, mivel volt akkora balfasz, hogy kitörte a lábát. De neked meg megígértem, hogy átjövök hozzád!- néztem Yui-ra. – Plusz, az igazság az, hogy az este se igen tudtam aludni. A tegnapi napom is fárasztó volt.

- Nem szeretnél enni egy kis sütit?

- De szeretnék!

- Akkor, menjünk le!- mondta, majd a karomnál fogva húzott maga után, persze óvatosan, nehogy eltaknyoljak, egyenesen a konyhába.

Amint leértünk, Inoue-san mondta, hogy már lehet belőle enni, mivel kihűlt. De ettől függetlenül nagyon finom és puha. Közben teát, vagy gyümölcslevet is ittunk mellé, persze nem összevissza.

- Yui, neked még mindig olyan ügyes kezeid vannak! De komolyan!- mondtam neki teli szájjal, de eltakartam azt, mert vagyok ilyen illedelmes.

- Ugyan, csak....AHJ Nana-chan, zavarba hozol!- fogta két keze közé az arcát, és ami még aranyosabb, azaz, hogy elpirult.

A süti után még beszélgettünk, majd nekem mennem kellett nehogy lekéssem a buszt.

Amint felhúztam a cipőm, és a táskámat is felkaptam a hátamra, elköszöntem Inoue-san-tól és Yui-val elmentünk egyenest a buszmegállóhoz, ahonnan leszálltam, és persze odafele menet is beszélgettünk.

- Szóval, akkor holnap mész Oikawa-hoz, igaz?- érdeklődve nézett rám. Ennyire tetszik neki, vagy mi? Vagy ez szimplán csak rajongás? Hát, szerintem az utóbbi. Mondjuk az Oikawa iránt érzett SZERELME majd elmúlik...remélhetőleg.

- Igen, sajnálatomra. Közben meg rohadtul nincs kedvem!

- Akkor miért nem mondtad az edzőnek, hogy nem akarsz menni?- nézett értetlen fejjel. És láttam ott a kérdőjelet a feje mellett.

- Hülye vagy? Ha lemondtam volna, akkor az edző biztos leharapta volna a fejem! Habár...nem olyan gonosz igazából, csak van hogy kinézem belőle, hogyha azt mondom neki ,,Ne haragudjon edző, de azon a napon nem érek rá, mivel már van arra a napra programom!" , akkor belekezdett volna valami nagyon hosszú hegyi beszédbe, aminek talán soha a büdös életbe nem lett volna vége!- adtam meg a válaszom Yui-nak.

- Oh, értem! Az igaz, hogy nem olyan gonosz. – értett velem egyet. – Emlékszem bejött egyszer helyettesíteni osztályfőnöki órára, és azt mondta, hogy szabad program. Az volt számomra, számunkra a mennyország. A tesi után meg főleg jól jött, mert biztos nem bírtuk volna ki azt az órát, valószínűleg el is aludtunk volna, aminek az ofő biztos nem örült volna.

Gyűlöllek, de mégsem... Oikawa x Oc [Szüneteltetve]Where stories live. Discover now