Még éppen egy perccel becsöngő előtt értünk be gyorsan az öltözőbe. Sőt, még jóval a tanár előtt és mint kiderült 10 percet késni fog. Remek. Akkor feleslegesen szaladtunk? Annyi baj legyen, legalább van időnk átöltözni és nem kell sietni sem. Egy kicsit még beszélgettem drága barátnőmmel, név szerint Yui-val, amikor zajt hallottunk kintről. Kimentünk és megnéztük, hogy mi folyik ott kint. Hát már meg sem lepődöm. Hát a lányok visonganak az EGOISTA Oikawa miatt és mindenfélével kínálgatják, mint például, csokival, szerelmes levéllel ha jól látom meg minden ilyen egyéb nyalánksággal. Gyanús, hogy nem vett észre, de maradjon is így, vagy előbb fogom a ,,csinos" kis fejét leverni a helyéről, mielőtt ez még megtörténne. Nem hiányzik az, hogy rám akaszkodjon meg baszogasson a hülyeségeivel.
- ÚRISTEN! MINT MINDIG MOST IS OLYAN JÓL NÉZ KI, HOGY MENTEN ELÁJULOK! NANA-CHAN GYORSAN KAPJ EL!- örvendezett már Yui is.
- Jól van de azért ne dobd fel itt és most a talpad, vagy képtelen leszek eltemetni téged. – mondtam nevetve.
- Majd maga Oikawa fog engem a mennybe, olyan, mint egy angyal. Nem is. Mint egy ISTEN. – lassan kezdem azt érezni, hogy megszállottan rajong érte, habár szerintem erre már rég rá jöttem amikor oda rohant Oikawa-hoz, de előtte szólt, hogy oda megy.
- Ne aggódj megleszek menjél nyugodtan.- mosolyogtam rá.
- Biztos?- kérdezte meg.
- Biztos.- feleltem a kérdésére.
Ő, mint a villám már itt sem volt. Ahogy elnéztem a szemeivel nem igazán a lányokra figyelt, hanem valakit keresett és remélem, hogy az nem én vagyok, vagy rögtön oda megyek és lefejelem.
Erre nem talál meg? Hát persze, hogy drágalátos UNIVERZUM nem szeret engem. Megtalált. BASZKI. Egy perc nyugtom sincs, de már észre vett. De...nem jött ide, huhh megnyugodtam. Csak szimplán rám kacsintott, de már ezzel a cselekedetével is széttépi az idegeimet.
Ameddig a lányok már körbe rajongták, addigra már a tanár is megérkezett, de az a GÁZ, hogy ez a TANÁR FÉRFI ÉS NÁLA AZ EGÉSZ TESI ÓRA KÉSZ ,,SPÁRTAI KIKÉPZÉS". Mondjuk ha ,,jó kedve" van, akkor nem annyira vészesek az órák és kevésbé kapunk izomlázat, mint úgy általában.
- SORAKOZÓ TORNA SORBA!!!- ordította el magát. Azt hittem szívinfarktust kapok ott helyben, de szerintem nem én voltam az egyetlen. Mindenki felsorakozott.
- LÁNYOK HÁTRA, A FIÚK ELŐRE! NEM HIÁNYZIK AZ, HOGY NEM RÁM FIGYELTEK ÉS HELYETTE MÁSRA!- vett nagy levegőt, majd folytatta. – A mai órán 10 kör bemelegítő futás, utána pedig kapitány labdázunk, kifogásokat nem fogadok el. Van kérdés?- mindenki a fejét rázta. - Akkor jobbra át a fiúk vezetésével mehet a 10 kör futás INDULJ!!!- ide a végére muszáj volt elordítania magát? Ennyire a kórházba akar minket juttatni vagy mi?
Elkezdődött a futás. Csak a sóhajtásokat, és a tornateremben való tornacipőknek nyikorgását és dörömbölését lehetett hallani. A végére mindenki teljesen kidőlt.
- Huhh...én meghaltam.- szólalt meg Yui.- Hogy lehet ennyit futni? Jó, hogy már nem 20 kört futtat le velünk.
- Még szerencse és remélem, hogy nem is lesz.- adtam reakciót barátnőm ,,panaszára".
- Kérnék szépen 2 csapatkapitányt. Van jelentkező?
- Én tanár úr!!!- szólalt meg egy ismerős hang. Ugye nem? Ha igen, biztos engem fog választani és abból TUTI nem jövünk ki jól.
- Remek Oikawa, akkor te leszel az egyik.- egyáltalán honnan tudja a nevét? Tanította?- Ki lesz a másik?
Semmi reakció. A diákok nagy része GÖRCSÖSEN próbálja a tanár tekintetét kerülni.
- Tanár úr én kiválaszthatom a másik csapatkapitányt?- kérdezte meg Oikawa a tanár urat.
- Legyen. Válassz.- beletörődően, de beleegyezett.
- Akkor legyeeeeeen~ ...Hmmm- most komolyan, MEDDIG HÚZZA AZ IDŐT?ODA MEGYEK, AZT TÉNYLEG LEFEJELEM!!- Katsuki-chan.
Mindenki rám nézett. HOGY MI? EZT MOST DIREKT CSINÁLJA?
- Akkor Katsuki lesz a másik.- egyezett bele a tanár.
- Ahjj...legyen. Akkor leszek én a másik.- nagy nehezen, de beletörődtem a sorsomba.
Valahogyan éreztem azt, hogy én leszek. Kiálltam a többiek elé, ahogy Oikawa is tette, és elkezdtük kiválasztani a csapattagokat. Meg ahogy elnézem egyes lányok még örültek is annak, hogy pont az Ő, hangsúlyozom, az Ő csapatában lehetnek. Hát jól van EGOISTA OIKAWA! Ennyire halálvágyad van? Hát, ebben az esetben orvosolhatom a problémádat.
HA HARC, HÁT LEGYEN HARC!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
És itt is volnék a 2.résszel
Remélemtetszett és sikerült valamennyire felcsigáznom benneteket. OwO
Javította: @Imdeathokeyxd (jó könyveket ír, lessetek bele valamelyikbe ^w^)
Részek nem tudom milyen időközönként lesz, majd hozni fogom. ^^Helyesírási hibákért utólag is elnézést kérek ^^'
YOU ARE READING
Gyűlöllek, de mégsem... Oikawa x Oc [Szüneteltetve]
Fanfiction- Gyűlöllek Oikawa, de mégis... - De mégsem utálsz engem igaz? - De ige...- itt elakadtam. Szinte már vörösnek éreztem az arcomat. Nem tudtam kimondani azt, amit VALÓBAN érzek. - Szeretsz- mondta ki helyettem. Köszönöm a borítót @Writer_in_Mind ! ❤ ...