•°| Giriş |°•

354 33 12
                                    

Bu biraz hassas bir konu o yüzden açıklama yapmak gerekiyor. Eleştiri ve duyar kasma olayları hiç hoşuma gitmez ve fandomu kirletir sonuç olarak.

Ch fandomu aslında uzun zamandır ilgilendiğim bir şey. Sadece gerçekçi tarihi konuları uyarlayan hikayeler ve buna benzer webtoon lar hoşuma gider. Şu ship olayıyla pek ilgilenmem ama seçmek gerekirse Yunanistan ve Türkiye hoşuma gidiyor yani özellikle şu yemek kavgaları...

Bu önemli değil ama önemli olan ch fandomu adı altında yayımladığım bu kurgunun gerçek dünyada Rusya ve Ukrayna arasındaki savaşı konu alıyor olması.

Evet haklısınız savaş kötü bir şeydir. Ölümlerden tutun bıraktığı psikolojik etkiler bile baş edilemez durumda.

Bunu kullanarak prim kasma olayı gündeme gelebilir ama kesinlikle böyle bir şey yok. Ben tarih konularını takip etmiş biriyim ve bu askeri olaylar da hoşuma giden, dinlemeyi ve takip etmeyi, üzerine konuşmayı sevdiğim bir konu.

Savaş gelip geçmiş olabilir, etkileri yavaş yavaş temizleniyor sayılır ve gündemde durduğu sıralarda bir kaç kişiyle de bu konu hakkında konuşmuştum. O zamanlar pek bu fandomun olayını bilmezdim tabii araştırınca ilgi çekici olduğunu fark ettim. Aklıma neden bu savaşı biraz değiştirerek ch fandomuna uyarlasam nasıl bir şey ortaya çıkar tarzı bir soru geldiğinde bunun için beklemem gerektiğini anladım çünki henüz yeni yeni etkilerden kurtulurken böyle bir şeye kalkışmak kavga çıkarırdı.

Ehe.. tabii ben sonra olayı unuttum-

İşte bu linç yemelik bir şey. Nasıl böyle bir şeyi unuturum?!

Neyse işte, birkaç podcaste denk geldikten sonra bu millattan önce düşündüğüm fikir yine aklıma geldi.

Şunu belirteyim. Ben Rusya'yı tutmuyorum. Ukrayna'yı da tutuyor sayılmam ama bana göre Ukrayna masum.

Neyse kendi görüşümü de belirttiğime göre bundan sonra gelecek linç ve duyar kasma ile ilgili tüm yorumları sileriz kavga çıkmaması için.. sevgi-barış-kardeşlik!

Gerçekte NATO'ya üye sayılan ülkeler hikayede de o şekilde olacak, savaş yine Ukrayna ve Rusya arasında. Daha çok politik, coğrafi, ekonomik yanlarıyla birlikte yeni bir savaşın tetiklenmemesi adına verilen onca çabayla birlikte gerçekte ülkelerin neyin peşinde olduklarını vesaire vesaire anlatacağım. Çoğunlukla medya tarafından tanınan kişilerin konuşmasını buraya bazen direkt kopyala yapıştır yapar bazen de konuşmaya benzer lâkin bambaşka anlamlar içeren şeyleri de ekleyebilirim. Kendi görüşlerimi belirtmek yerine medyada tanınan insanların politik, siyasi ve askeri düşüncelerini yazacağım.

Belki birkaç video veya podcast ekler daha da bilgiye sahip olursunuz. En azından daha gerçekçi hissettirecek.

Her neyse! İyi okumalar dilerim görüşlerinizi belirtin ama linç veya duyar kasma gibi şeyler yapmayın lütfen.

♧︎︎︎| 𝐋𝐢𝐯𝐞 𝐀𝐧𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐃𝐚𝐲 |♧︎︎︎ /ChHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin