cptr.1

170 25 18
                                    

....

Almanya; Bunun gerçek olduğu konusunda emin miyiz?

Genç adam gömleğinin düğmelerini iliklerken konuştu. Buraya, ya geç kaldığı için böyle hazırlıksız gelmişti ya da biri tarafından sürüklene sürüklene getirilmişti.

Amerika; İlk duyduğumuzda hepimiz şaşırdık ama resmi bir belge olmadan konuşamayız..

Oturduğu koltukta ilk defa ciddi durmayan bir Amerika vardı şimdi karşılarında. Aslında ciddi bir duruşu vardı evet, ama daha çok karamsarlık ve tedirginlik ön planda olduğundan normalden daha farklı bir izlenim bırakıyordu.

Almanya'nın bakışları masanın etrafına toplanan diğer ülkelerin üzerinde gezdi. Burada bütün NATO var gibiydi. Aslında kalabalık sayılmasalar bile gözleri yorgunluktan çok farklı bir görüş alanı sunuyordu ona.

Yanında duran Amerika'nın derin bir nefes alması ile yorgun bakışlarını ona çevirdi. Aldığı sesli nefesin ardından eliyle çaprazında kalan Polonya'yı işaret etti.

İşareti almış Polonya, sonunda söz hakkının kendisine verilmesi ile rahat bir tavırla kalktı sandalyesinden.

Polonya; Resmi kayıtlar henüz elimizde değil, net bir açıklama yapmamız engelleniyor ama şunu söyleyebilirim ki Rusya kötü bir şeylerin peşinde. Elimize geçen uydudan alınan görüntüler zaten Rusya'nın büyük bir savaşa hazırlandığını gösteriyor. Sınıra büyük miktarda askeri çıkartmalar yapıyor olması biliniyordu zaten ama böyle bir risk almasıyla birlikte bu günden itibaren Ukrayna ile olan iletişimimiz kesintiye uğruyor.

İngiltere; Resmi bir belge yok ama Rusya, Ukrayna'yı işgal ediyor gibi görünüyor.

İngiltere olayı kısaca özetlemiş gibi görünse de Polonya daha açıklayıcı davrandığı için kendini bu konuda ondan üstün gördü. Bakışlarını ondan çekerken Amerika'nın devam etmesini isteyen sessiz ifadesi doğrultusunda konuşmaya devam etti.

Polonya; Rusya'nın böyle bir risk alması her açıdan bize farklı bir bakış açısı sağlıyor. Savaşın bile belirsiz olması elimizin bağlı olduğuna bir işaret. Burda olmamızın nedeni ise bu konu hakkında yeni görüşleri ortaya atıp Rusya'nın neyin peşinde olduğunu ve üçüncül bir savaşın çıkmasını önlemek adına alacağımız önlemler doğrultusunda ilerleyecek.

Polonya kısaca, sıra boyunca herkesin söz hakkı almasını istese bile ortada büyük bir kaos vardı. Sonuç olarak Rusya'nın, Ukrayna'yı işgal ediyor oluşu çevre ülkelerin de diken üstünde olmasına neden oluyordu.

NATO üyesi olan Norveç aralarında en tedirgin olan kişi olabilirdi. Sonuç olarak Ukrayna'nın düşüşü ile birlikte Rusya kendilerine saldırabilirdi ve o dev adamın neler yapabileceğini çok iyi biliyordu.

Norveç; Bu sakince düşünebileceğimiz bir konu değil! Sizden çok benim etkileneceğim ortada değil mi?

Norveç'in yanında bulunan Kanada sakince genç adamı uyardı. Burası ciddi bir masaydı ve bu şekilde panik yaparak hiçbir yere varamazlardı.

Kanada; Sadece sakin olmalısın. Elbette bulunduğun konumdan ötürü üzerindeki riskin farkındayız ve bunun için burdayız. Ayrıca Ukrayna'nın durumunu da baz alırsak onu Rusya'nın pençelerinden kurtarmamız gerekiyor.

Aslında NATO, masanın çevresine toplandığından bu yana Kanada sürekli olarak Norveç'i sakinleştirmeye çalışıyordu. Bu bir bakıma Polonya'nın dikkatini çekmiş bir şeydi ama bir yandan da Kanada sadece aralarında bir krizin yaşanmaması adına çaba sarf ediyordu.

♧︎︎︎| 𝐋𝐢𝐯𝐞 𝐀𝐧𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐃𝐚𝐲 |♧︎︎︎ /ChHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin