2021-es kedvenceim I

38 0 0
                                    

NA. Tudni kell, hogy én még mindig elvagyok magamnak ezzel a bájos és kaotikus zenével. Mélyre kell túrni, élvezni a felfedezést, és boppolgatni magadnak. Sok zene tetszett ebben az évben, de az alábbiak az itteni helyüket valamivel kiérdemelték:

1. nagyon epikek, monumentálisak,

2. furikák, különlegesek, valami olyat tartalmaznak, ami ritka, esetleg számomra izgi zeneileg,

3. beleragadtak a tudatalattimba,

4. függőségem alakult ki velük kapcsolatban, körbe-körbe hallgattam őket.

Azt is meg kell jegyeznem, hogy ez nem egy rangsor, csak egy csomag zene, de majd a legeket kiemelem.

Nem túl érdekes ez nyilván, lehet lépni, sokaknak van jobb dolguk ennél. :)

Weeekly - After School

Nagyon szeretem a cukcsi és energikus dolgokat. Eddig is tetszettek a zenéik, de ezt körbe-körbe hallgattam, agyba-főbe ajánlgattam mindenkinek, és csak nagyon aranyosat éreztem tőle. (Jiyoon meg aztán tényleg nagyon bájos volt ebben az érában.) A refrén olyan érzelmes, nosztalgikus és felemelő.

MIRAE - Bang-Up

Amikor nekiálltam az album meghallgatásának, nem tudtam, mit várjak. Erre ez a szám nekem rontott teljes erővel. Olvastam, hogy eredetileg lehetett volna a debüt title-je, ami szerintem egyszerre jó és rossz döntés is. Igazán kár ezért a számért. Junhyuk Keun bugeul ullyeora//Gin yeojeongeul hyanghae//Geochimeopsi fight away része olyan határozott, mintha éppen egy forradalmat indítana, mögötte a kórushangok fokozzák az epik érzést. Ez szép szóval egy elfoglalt refrén, ilyen beugrós droppal és kilökős-visszaszívós effektekkel. (Ez egy nagyon szakmai elemzés, azta.) Plusz pont, hogy van outro, szeretem, ha egy számnak van.

ONF - Beautiful Beautiful

Ezeknek a legényeknek a diszkográfiája olyan teljes és megnyugtató képet ad, ráadásul eléggé szeretnek velük kísérletezni. Nekem amúgy az egyik első gondolatom az EXO Tactix című száma volt, amikor meghallottam a főmotívumot. Futurisztikus űrzene - igen. A fénypontja kétségkívül az acappella.

Pixy - Bewitched

Már akkor érdekelni kezdett a csapat, amikor meghallottam, hogy Mirae, a régi biaskezdeményem a Cherry Bulletből itt debütál újra Ellaként. A világukba még bele kell néznem, mert érdekesnek tűnik. De ez a szám. Olyan atmoszferikus, lebegős eleinte, és aztán egy gigantikus eltorzított vocal fry-jal átcsúszik valami űrkapun. Itt is nekem lelkileg odacsap az a vége: Let's draw me and you on the night//Come in closer//나를 불러줘//네 안에 날. 

Széjjelb@szarintott szekszunyális kéjpáp sztorízWhere stories live. Discover now