Aktívkoszik Liliánka, jejjj...
Ma dupla van, jó étvágyat!Békjon még nem aludott. Nézte a legkedvesebb doramáját, pedig éjjelt írtak Kórejába, és másnap komoly próbállás vala. Aztán rájött, hogy ő need sum mjörk. Felkelt volt, belelépett a zsózsaszín bolyhos mamuszába, és kibattyogott a konyhába.
A hűtőbe kukkantott, és látta, hogy az bizony üres. Már éppen indult volna vissza ágyikójába, amikor hangokat hallott.
Elvigyorodott; talán valakik akcióznak. De nem, a tévé ment. Valami ezeréves film a hangok és a recsegések alapján.
Békjon óvatosan odalopakodott a kanapéhoz.Egy kis Sehunnani szundizott rajta, keziből kipottyant a távirányító, hasikóján feküdt, és horkolt.
Baek szemében még így is tiszta bugyipotyogtató látványt nyújtott. Milyen szerencsés ez a Luhan! Hogy kölcsönkérné egyszer a pici pasókáját!
Ilyesmi gondolatok forogtak BEKUŠKÔ fejecskéjében. Be is kén takargatni a kis aranybogarat valamivel, nehogy megfázzon! Bék fogott egy pakrócot, és már éppen terítette volna rá a maknae-ra, amikor egy csodálatos illat csapta meg az orrincáját. Baba-, cukorka- és plejbojillat különös keveréke.Olyan jó érzetek öntötték el Béket, mintha fetizett vóna egy jaot. Az orrbimbói tapsikoltak, sikítoztak, élvezkedtek, tesztoszteron az egekben, belső ulf felébredve... SLUTHYUN HEZ AVÉKENED.
És már azon kapta magát a következő pillanatban, hogy belemélyeszti fogacskáit a szentséges-magasságos Sebooty-ba.
BÉKÖNSZ MÁUSZ HEZ BÍN BLEZD
Másodpercekig a dolog hatása alatt állt. Nem visíthatott, nem vihoghatott, nem fríkautolhatott. Nagy volt a kísértés, hogy még párszor megízlelje azt az izmos puhaságot... De akkor eszébe jutott volt igaz dedije, Jeól.
Aki ha ezt megtudja, kemény panisment lesz.
De hisz az jó-mondta a kisördög Bék fülébe egyre hangosabban.
Jól van az. Egy jó kis panisment reményében ribiskedhetek végül is.Így határozott Békjon, majd befeküdt Sese mellé, hozzábújt, összepuszilgatta, de a babó csak csicsikált.
Egész éjjel a fantasztikus Sehun-illatot fetizte. Reggel kis Sehunkó meglepetten konstatálta, hogy Bék az éjjel odakoaláskodott hozzája.
Hányol pedig természetesen apszet lett.
Békjon meg majd' szétpattant a hepinesztül. Végre nem kell nyígnia a kedvenc kinkjeiért.
És amúgy meg nagyon örült annak is, hogy csatlakozhatott ahhoz a kiváltságos csoporthoz, amelyik abban a kegyben részesülhetett, hogy belekóstoljon ama csodálatos két félgömbbe. A csoport létszáma egyről kettőre növekedett ezáltal. Még ha ez a tulajdonos akaratán és tudtán kívül is történt volt.
Luhan, vigyázz Szélike királykisasszony szent hátsó fertályára, ha egyszer a tied!
based on a true story
yehet
YOU ARE READING
Széjjelb@szarintott szekszunyális kéjpáp sztoríz
FanfictionEz a saját fejlődésregényem. Bár igazából nem tudom, mi felé fejlődök. Határozottan krindzs, nem arra szántam, hogy komolyan vegye bárki is. 2016-ban kezdődik az út, és ahogy haladunk előre, úgy látható, hogy jóformán már csak a barátnőim szülinapjá...