Nem tudok címet adni, tessék kérem elnézni.
-Jeon Jeongguk, leszel-e a puszipajtásom, kiskedvesem, szerető társam, amíg meg nem halok?-kérdezte hivatalos hangon Taehyung, a maknae kezét szorongatva.
-Leszek, de ez a szöveg nem is így van. Most találtad ki-nyafogta Jungkook, majd ő is kérdezett.
-Kim Taehyung, leszel-e a férjem jóban-rosszban?
-Leszek!-villantotta meg azt az ennivaló téglalap-mosolyát Tae. Igazából fütyültek a szöveghűségre. Az lényegtelen.
-Akkor mától fogva férj és fe...férj vagyunk!-jelentette be nagy boldogan V.
Egy kínos percig csendben álltak. Majd Taehyung félve megszólalt.
-Most jön az a rész, hogy megcsókolhatjuk a menyasszonyt, nem? Csak... Itt nincs. Vagyis, te vagy a menyasszony, Kookie, ugye?
-Én volnék-felelte fülig pirulva a fiatalabb. A keze csúszósra izzadt a másik kezében, de azért szorította.
Várta a csókot. Meg is kapta, egy forró ölelés kíséretében.-Szóljunk nekik, hogy el kell hálniuk a nászéjszakát?-kérdezte nagy vigyorogva Yoongi, a többiek háta mögül, kicsit talán túl hangosan.
Nos, az egész úgy történt, hogy a csapat maradék öt tagja arra ért haza, hogy a nappaliban esküvői ceremónia folyik. Nem akárkiké.
Csendben figyelték az eseményeket, olvadoztak az aranybogárkákon, amíg Yoongi meg nem zavarta a történéseket perverz kérdésével.
-Szó se lehet róla!-fakadt ki Jin, a túlféltő édesanya.-Hisz csak most keltek ki a tojásból!
-Felnőttek, szivem-ölelte át hátulról Namjoon-hadd csináljanak, amit akarnak!
Az ifjú pár is észrevette, hogy nincs egyedül.
-Mi-miről is van szó?-kérdezte fantasztikusan megjátszott ártatlansággal Jungkook.
-Nehogy azt hidd, hogy nem tudjuk, miket műveltek ti ketten a fürdőben-válaszolt J-Hope teljes nyugalommal.
-Látod, mondtam én, hogy hangos vagy!-öltötte ki nyelvét V újdonsült hitvesére.
-Mintha te nem élveznéd!-vágott vissza a kis maknae incselkedve.
-Jaj, milyen gyerekek vagytok ti, kicsikéim!-sóhajtott a leterhelt családanya, majd hozzálátott a vacsora elkészítéséhez. Pontosabban az ünnepi vacsoráéhoz.
Hiszen a legcukibb pár egybekelését ünnepelték.
VÍKÚK 💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Széjjelb@szarintott szekszunyális kéjpáp sztoríz
Hayran KurguEz a saját fejlődésregényem. Bár igazából nem tudom, mi felé fejlődök. Határozottan krindzs, nem arra szántam, hogy komolyan vegye bárki is. 2016-ban kezdődik az út, és ahogy haladunk előre, úgy látható, hogy jóformán már csak a barátnőim szülinapjá...