Díjak

544 25 2
                                    

No hát édes szüveim.
Köszönöm YuMinSeo-nak a díjakat!
Merthogy kettő is van.

Akkor írok húsz tényt.

1. Éppen írom a Koldus és királylány kejpopizációját.

2. Azon filóztam el, hogy kikkel írjam meg a sziget hercegnőjét. Kiket javasoltok?

3. Van egy nagy füzetem, amibe 2015-től írom át a ficeimet, minden fandomból.

4. Háromszor belekezdtem Tolkien gyűrűs sztorijába, de képtelen voltam befejezni.

5. Ma egész nap a ChanBaek járt a fejemben. Jaj, fiaim.

6. Két Seventeen fic is készülőben van, kerotok, lehet örülni. 😏😏😏

7. Most A kőszívű ember fiait olvasom. Szerintem naon menci X3

8. Van négy Ever After High babám. Raven Queen, Ashlynn Ella, Hunter és Maddie, valamint két Equestria Girlsöm, Applejack és Twilight.

9. Az első igazi "shipem" Rick Banner és Julia Covenant volt az Ulysses Moore-ból.

10. Stardollozok/tam. Három éve van profilom, de már nagyon régen dolloztam.

11. Van egy kiskori költeményem.

Csankó, fityi-szete,
Domb, kaki, szőr.

Úgy szeretem az igényes költészetet!
💓

12. Ha már a költészetnél tartunk, elkezdtem egy...ódát. Aztán abba is hagytam. Inkább megkímélem tőle a világot. Mit tettél velem, te Sillának virága?

13. Az első fanfiction, amit olvastam, az a Prince of Equestria magyar fordítása volt, vagy mi a címe.

14. Gombafrizurám volt annó. Az lehet, hogy Kookie-nak meg Yugyeomnak jól áll, de én szörnyen gagyin néztem ki.

15. Nagyon sokat kínlódok néha egy-egy résszel, nem mindig sikerül úgy, ahogy elterveztem.

16. Nagyon tetszik a Pledis új lánybandája, a Pristin. Pinky 😏😏😏

17. Mostanság olvastam egy-két BillDipet. Hol tudom megnézni az egész sorozatot? XD

18. Szeretem a katicás kistáskám. X3

19. Egy évig hordtam egy undi zöld fülbevalót. Fuj.

20. Ma néztem egy dínós vidit, aztán eszembe jutott régi kedvencem, a Tíreksz Ekszpressz.

1

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


1. Nekem alapból konkrét bájeszem nincs sok bandában. Nemhogy ultiméjt.

2. Talán igen. OMTKKolyan-nal, ugyi, unnikám?

3. Bocs. Falábú vagyok. Pár kötelező refrénjét tudom. Oszt ennyi. Wow. És azokat is elég bambán.

4. Ö. Háttő. Izé. Khm.

5. A kejpáp előtt Sia-korszakomat éltem, azelőtt meg Gagáztam. Kejpáp mellett nagyritkán eszembe jutnak ők.

6. 😏 Ott már annyi bűn történt.

7. Az kicsit durva, hogy animézek. Láttam az Ouran High School Host Clubot, a Kamigami no asobit, az Orange-ot, a Yuri!!! on Ice-ot, meg a Hetaliát. Most pedig elkezdtem a Fairy Tailt.

8. Rángattam magamat a Huh-ra a 4Minute-től. ELINDULT A LADY LUCK, MOST KAPCSOLOM ÁT!!! Jó, a SNSD-Party jó lesz. A random lejátszás átka.

9. Szerintem még a repcsire is lusta lennék feltolni a seggem. Meg amúgy nagyon tartok a kultúrsokktól.

10. Igen, dzsejpopot.


De amúgy nem sokat.

De amúgy nem sokat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

1. Háttő. Teljesen ép bizti nem lehet. A kejpop nagyban hozzájárul a tönkretételéhez.

2.Tejszínhabbal. Mittomén.

3. Ha tíz óra, míg magához tér a szerencsétlen, el fog tartani neki.

4. Erre mostan mint mondjak? A sötét sikátor nem éppen megfelelő hely. Mi vagyok én, velencei titkosrendőr?

5. Felettébb érdekesek.

6. Várnod kell, míg megtanulok japánul.

7. De már nincs kedvem normálisan válaszolni... Uppsz. Eddig se azt csináltam.

8. Telóról.

9. Igen. 😏

10. Természetesen a Zozó és a többiek. Komoly életfilozófiákat tartalmaz.

Itt a vége, fuss el véle.

Széjjelb@szarintott szekszunyális kéjpáp sztorízWhere stories live. Discover now