Ez egy LOONA x NCT fic, igen. Valamiért bírom a kettőt együtt. No mindegy.
say hi hi hi
A dorm izgatott visítástól visszhangzott. Néhányan felkapták a fejüket.
- Mi a fene folyik itt? - pillantott Yves a derekasan falatozó Hyunjinra kikerekedett szemekkel.
- Mittudomén... - vonta meg a vállát a kenyér kenése közben a megszólított.
- Szerintem Yerim meg Jiwoo - tippelt Jinsoul.
Az lett a vége, hogy Haseul, ahogy azt egy jó lídörhöz illik, bekukkantott a szobába, ahol a fiatalabb tagok épp tartózkodtak.
Choerry azonnal a nyakába ugrott, és irtózatosan magas frekvencián hadarni kezdett, majd követte őt Chuu is. Közben Yeojin csak elpirulva bámult ki a fejéből.
Haseul hamar leállította a túlpörgött lányokat.
Megkérdezte Yeojintól is, mi a helyzet, mire ő Haseul kezébe nyomta saját telefonját.
Haseul először csak összeráncolt homlokkal vizslatta a képernyőt, aztán hirtelen elkerekedtek a szemei, leesett az álla, és elkiáltotta magát:
- Kupaktanács!
Mind a tizenkét leányzó benyomódott a szobába, ki az ágyakon, ki egy széken, ki a földön talált magának ülőhelyet.
Mind várakozva néztek Haseulre, aki csak arra várt, hogy bejelentse a nagy ügyet.
- Történt - kezdte - , hogy legfiatalabb tagunkat, Yeojint randira hívták.
A reakciók sokszínűek voltak, részletezni nem érdemes őket, elég annyi, hogy általános ordítás és hangzavar követte a leader unni kijelentését.
A többséget természetesen az illető kiléte érdekelte. Mire Haseul kinyitotta volna a száját, Choerry elkiáltotta magát, de úgy, hogy valószínűleg az egész kerület hallotta.
- HÁT CHENLE AZ NCT-BŐL!
A leader valahogy lenyugtatta az egész bagázst, és szabályokat felállítva vitára bocsátotta az ügyet.
- Aki szeretne valamit hozzáfűzni a témához, kérem, kézfeltétellel jelezze!
Majdnem az összes kéz a magasba lendült. Haseul sóhajtott egyet, majd körülnézett, sorban meghallgatta az összes tagot. Egyesek azt mondták, hogy nem jó ötlet, mert nekik aztán nem hiányzik a Hyuna-E'Dawn-botrány óvodás verziója, mások már az esküvőn gondolkodtak, Hyunjin pedig csak vissza akart térni a kenyérkéjéhez.
(félreértés ne essék, HyunDawnék nagyon cukifalatok uwu)
Amikor Yeojin sorra került, kifakadt:
- Szerintem mindenki elfelejtette, hogy engem hívtak el, szerintem nekem is van beleszólásom a saját életembe meg minden... És hát én arra gondoltam, hogy esetleg adok neki egy esélyt.
További hosszas tanácskozás után arra jutottak, hogy Yeojint elengedik a gyerekkel egy találkára, de előtte még...
- Halló? Lee Taeyonggal beszélek? Itt Jo Haseul, a Loona leadere. Lenne egy kis megbeszélnivalónk.
neo got my back
- Gyorsan, keress potenciális alanyokat!
Az NCT DREAM éppen a nevetéstől pukkadozott.
Chenle kivételével.
Elvesztett ugyanis egy fogadást, ezért egy hasonló korú lányt el kellett hívnia randizni. Hogy még veszélyesebb legyen a játék, neki is idolnak kellett lennie.
YOU ARE READING
Széjjelb@szarintott szekszunyális kéjpáp sztoríz
FanfictionEz a saját fejlődésregényem. Bár igazából nem tudom, mi felé fejlődök. Határozottan krindzs, nem arra szántam, hogy komolyan vegye bárki is. 2016-ban kezdődik az út, és ahogy haladunk előre, úgy látható, hogy jóformán már csak a barátnőim szülinapjá...