Öhm. Ja.
-Jaj, gyerekek, menjen már le valaki a diszkontba!-hallatszott Kyungsoo üvöltése a konyhából.-Nincsen uborka!
Az ügyeletes szakácsnőn kívül Sehun és Kai tartózkodott a szobakonyhában. Éppen nagyon lekötötte őket az ikszbokszozás.
-Fú, mekkora hedsát!
-Jongin, fiam, ez neked szólt...-nézett szúrósan a lövöldözéssel elfoglalt pasaskájára. Aki ignorálta. Na sebaj, majd kikap fakanállal, hehehe. Kinks of Kyungsoo.
-Sehun-ah, te nem méltóztatod hercegi segged felemelni, és felkerekedni, hogy meghódítsd a zöldségrészleget?
A gyermek nem méltóztatott. Ekkor sétált befelé Chanyeol. Mindenki rája nézett.
-Na jó, akkor elmegyek a boltba én...
Csapódtak az ajtók, és Baekhyun is feltűnt az "elmegyek" szó hallatára.
-Én is elmennék veled-mondta olyan hanglejtéssel, amilyet Sehunnak nem kellett volna hallania. De késő volt már, hogy befogják a fülét. Kai röhögőgörccsel küszködött, de Kyungsoo démoni nézésével meggyőzte arról, hogy jobb lenne befognia.
-Akkor indulás, tubicáim! Ne csináljatok botrányt, ha lehet! Gyerünk!
CsánBekék lemásztak a boltba, és Baekuškó valahogy igen ráragadott feleférjére.
Odabiccentettek az öreg boltos néninek, és a zöldségek felé vették az irányt.
-Aww, Yeollieee-kezdett el nyávogni Baek-ez az ubi túl pici! Nemhogy ezt vesszük meg! Az otromba! Szegényt biztos kiközösítették!
Sötöbö, sötöbö...
Chanyeol csak forgatta a szemét, míg Baek minden uborkát leosztályozott, kitalált neki magánéletet, és végül bejelentette, hogy az nem az igazi.
Az utolsónál aztán...-Á, ez lesz a tökéletes!-kiáltott fel fél órával később Baekhyun, és minden szem rászegeződött a kis sarki boltban.-Se nem kicsi, se nem nagy, az alakja is pont olyan szendvicsbe illő, olyan ennivaló...-dörgölőzött pasasához mindenféle szögben.
Amaz pirulva ránézett, és csak ennyit mondott:
-Na gyere kanoskám, majd otthon kapsz valamit!
Baekhyun örömében tapsikolt egyet, áldotta az eget, és megköszönte a csáberejét.
Meg az uborkákat.
Zeneiskolában csücsülve összedobott elbeszélés.
YOU ARE READING
Széjjelb@szarintott szekszunyális kéjpáp sztoríz
FanfictionEz a saját fejlődésregényem. Bár igazából nem tudom, mi felé fejlődök. Határozottan krindzs, nem arra szántam, hogy komolyan vegye bárki is. 2016-ban kezdődik az út, és ahogy haladunk előre, úgy látható, hogy jóformán már csak a barátnőim szülinapjá...