NCT DREAM - Hello Future
Itt a nagyágyú. Hú. Ezzel nagyon elfogult vagyok, túl sokat tudnék róla írni. Ez volt az első reakcióm @SugarLover22-nek:
A Hello Future egy csodálatos addíció az NCT és az SM kánonjába. Újnak érződik, de barátságos, friss és bátor. Tényleg olyan, mint a jövő. Minden SM-es cb-nél mondom majdnem, de a nosztalgia és a modernség egyszerre tör rám. És soft, de még így is grandiózus. Az a vége olyan lezáratlan, de olyan, hogy reménykedve várod a jövőt. Chenle úgy néz ki, mint aki ebbe a világba született. Van benne Pink Tape, SuperM és Moonwalk is nekem érzésileg. Moonshine munkája, na (+ Kenzie és Adrian McKinnon).
Így utólag sem untam meg, még mindig kellemesen hűvös és színes a fejemben, kilőnek egy papírrepülőn, és valahogy nem esek le, hanem szállok tovább az új világba. Van outrója, aw yes.
De befogom.
LOONA - Hula Hoop
Ugrálgatós, cuki, pattogós, csilingelős. Az ilyet szeretni szoktam. Ehhez hozzáadódik még a Loona világa, ami bár nem az eredeti irányba halad már, még mindig él. A Hula Hoop szerintem egy nagyon jó japán bemutatkozás, ez is elég űrös nekem. A szöveg meg aztán tényleg: üstökösök repdesnek Androméda szemében. Én sírtam, éreztem a kozmikus szerelmet. XD (Ezen a ponton jókat nevetek magamon.)
A.C.E - INTRO: Miserere Mei Deus (We Fall Down)
Igen, ez egy 32 másodperces intró, igen, felkerült a listára. Nem találom a videót, de amikor kijött, naponta többször megnéztem. Annyira örülök, hogy ilyen létezik. A húgommal hangfalon hallgattuk a sötétben fekve. Egy élmény.
Weeekly - La Luna
Olyan jó zenéket csinálnak ezeknek a kis hölgyeknek. Ez egy olyan szám, ami a Loona debütáló minijén lehetett volna. Itt is megvan persze a celesztiális téma, a Lovelyz Destinyjéhez hasonlóan a Nap után reménytelenül vágyó Hold szemszögéből. Van egy konkrét rész, ahol olyan szépen hallani a basszusgitárt (?). Egy pillanatra áttesz engem a Love Me Rightba valamiért.
TWICE - Last Waltz
YOU ARE READING
Széjjelb@szarintott szekszunyális kéjpáp sztoríz
FanfictionEz a saját fejlődésregényem. Bár igazából nem tudom, mi felé fejlődök. Határozottan krindzs, nem arra szántam, hogy komolyan vegye bárki is. 2016-ban kezdődik az út, és ahogy haladunk előre, úgy látható, hogy jóformán már csak a barátnőim szülinapjá...