Egy kis utókarácsonyi agyzsibbasztás. Indzsoj!
Pöcörő-a férfiak nemes része (hogy elkerüljük az esetleges értetlenkedést)
Elérkezett a pillanat. Az ajándékosztás. Baekhyun ezt várta egész nap.
Bandatársai már nagyban bontogatták ajándékaikat, Sehun már számolta őket, és arra jutott, hogy Baektől nem kapott semmit. A többiek is nyávogni kezdtek, hogy : "bics, verz ma prezent from ja?!", amikor Baek előhúzott egy dobozkát.
- Közös-ennyit mondott, és Sehun kezébe nyomta.
- Baekhyun, ugye nem valami korhatáros? -kérdezte Suho. - Ha vibrátor, kiheréllek...
Közben maknae úrfi sikeresen kibontotta a csomagot. Mindenki kíváncsi volt a doboz tartalmára, csendben várták, hogy megtudják, mi az.- Jenga? Most komolyan? -akadt ki Szehunkvó.
- Ezeket fogod magadnak feldugatni Chanyeollal? -kérdezte gúnyolódva Xiumin öléből Chencike. Baekhyun csak kiöltötte rá a nyelvét. (Chanyeol legszívesebben elsüllyedt volna a nappali közepén, inkább kiment kakaóért.)
- Nem, képzeld! Sehun-ah, nézd meg a feliratot!
Sehun megfordította a dobozt, és elkerekedtek a szemei :GAY BOY EDITION
A reakciók különbözőek voltak. Kai röhögve forgott le a kanapéról, ahol addig új animefiguráival játszott; D.O nem kommentált; Suho bejelentette, hogy betelt a pohár, ő márpedig kilép; Lay pedig jó ötletnek tartotta a jengát, és játszani akart. Mivel Chanyeol kapott egy csúnya nézést Bekkitől, amikor belépett a szobába, behúzta a füleit, és elsuttogott egy ijedt "okej, Bekkit".
Baekhyun már aznap ki akarta próbálni az új szerzeményt. Eddig hárman játszottak volna, még a többieket is rá kellett venni. XiuChenék összevigyorogtak; belementek azzal a feltétellel, hogy semmi megcsalás meg féltékenykedés nem lesz itt szenteste.
Sehun és Kai is csatlakoztak, mondván, úgyse nagyon lenne programjuk. Baekhyunnak már csak azt kellett kitalálnia, hogyan fogja rávenni azt a maradék kettőt. Végül annyiban hagyta a dolgot. Majd rászedi őket a féltékenység. El is kezdték a nagy játékot. Elhelyezkedtek a kisasztal körül, Sehun felbontotta a dobozt, majd elrendezgette a kis téglákat, és megkérdezte:
- Na és, mi lesz a vesztes büntetése?
- Nem kap pöcörőt egy hétig! -vágta rá gondolkodás nélkül Baekhyun. Egyesek röhögtek, mások nyafogni kezdtek.- Nemár, ekkora bicsek vagytok?
- Még te beszélsz, Jongdae?!
- Nyugalom, fiúk! -szólt bele a vitába Baek. - Már régen játszhatnánk!Újabb veszekedés után eldőlt, hogy a maknae kezd, és Suho is társult inkább, mert "érezte, hogy komolyodnak a dolgok". Sehun könnyedén kihúzott egy jengát, majd felolvasta a rajta álló szöveget :
- Hány fiúval voltál eddigi életedben? Öt...Hat...
- Olyan sokkal?- Csak annyival?
- Boi! Kikkel?! Baekhyun, Luhan, Kai... Kyungsoonak ugye nem tetted be?! -kerekedett el Minseok szeme.
- Nem az volt a kérdés, hogy kikkel, hanem, hogy mennyivel! -üvöltött Kyungsoo a dorm másik feléből.-Szóval igen-jelentette be önelégülten Baek, majd kapott egyet párnával a vöröslő fejű Sehuntól.
A kör Jonginnal folytatódott.-Játsszátok el azzal, aki a jobb oldaladon ül, hogy a fejedre élvez, és neked nagyon tetszik! -olvasta fel a röhögéstől alig érthetően Jongin. Kyungsoo ezt a pillanatot választotta arra, hogy rárontson a társaságra Yixing vadiúj gumikalapácsával a kezében.
Mire Suho lenyugtatta, Kai és Lay már el is játszották a meglehetősen krindzsi jelenetet. Yixing egy uncsi feladatot húzott : a bebje lúkját kellett értékelnie, majd miután csak annyit mondott, hogy Suho karácsonyi lookja 10/10, Bekko nyávogni kezdett. Merhogy ez így nem érdekes.
- Ahh! -sóhajtott a kínai pasi - Akkor 9, 69...
Bekki ezzel már elégedett volt, hisz szekszuál utalás.
Xiuminnak lepdenszelnie kellett Chennek, miközbe eomma felügyelt, hogy ne legyen 21+. Annyira.Szóval, ja. Jól szórakoztak a fiúkák. Néha még a karácsonyfa mögül is lehetett hallani kuncogást, ahol nevezetesen Kyungsoo gubbasztott a gumikalapáccsal.
Chennek a lehető legpontosabban kellett leírnia egy női nemi szervet.
- Hát ilyen...két izé...és van benne egy mazsola, nem?
-De igen, szuper!Suho csak el akart süllyedni szégyenében. Pedig ő intelligensnek nevelte a gyerekeket! [Az apjukra ütöttek néhányan, jegyezte meg magában.] De most ő volt soron. Megemberelte magát, kihúzott egy jengát, majd megbotránkozva hajította el.
- Szerintem kihúzta a csírlídereset! -vihogott Baekhyun. Miközben Suho előadta az évszázad kegborzalmasabb meleg szurkolását, merénylet szerveződött a háttérben az ajándékozó ellen. No, nem azért, mert nem tetszett nekik a játék. Ők csak azt akarták, hogy Baekhyun kapja a büntetést.
A terv a következő volt: amikor Baek veszi ki a jengát, Sehun rámászik Kaira, így Kyungsoo előtör rejtekéből, és anyaállatként lerohanja a támadót. Ha ez nem lenne elég rezgés, Chanyeol felborítja a kakaóját, XiuChenék nyalakodni kezdenek, Lay pedig a Sheep-et táncolja agresszívan, miközben hawaii nyelven...
- Hé, ez így nem lesz jó, emberek! -a terv dugába dőlni látszott, ugyanis akármennyire igyekezett, Chanyeol olyan ügyetlenül választott kihúzandó blokkot, hogy majdnem... De csak majdnem dőlt le a torony. Vigyorgás. A következőben Bekki már beavatkozás nélkül is ledönti.
Chanyeol feladata egy nagy kérdés megválaszolása volt :
KINEK A LEGNAGYOBB A TÁRSASÁGBAN?- Most mindenki előveszi, és megállapítom? -kérdezte értetlenkedve. Suho felhördült.
- Ó, atyám, Byun Baekhyun, mit tettél az ártatlan gyerekemmel?! Dehogy, kincsem. Mindenki a gatyájában tartja. Teszed vissza, Yixing!
- Tudod, ilyenkor logikusan azt mondod, hogy neked a legnagyobb, még ha nem is...
- The fuck...
- Hát a tied felel meg a koreai sztereotípiáknak, Xiu!
- Állj, állj, állj! Inkább mondj egy random nevet! -hagyta rá Baekhyun.
- Okay, Baekkie...Miután kiröhögték magukat ezen, jöhetett a döntő pillanat.
Bekki összeszorította fogincáit, szekszin hunyorított egyik szemével, de hiába. Egy epik pillanatban leomlott a kis torony. Így úszott el ChanBaekék spéci ünnepi etypetyéje is. Az összeesküvők a háttérben vihogva összepacsiztak. Megszabadultak Bekkitül, most már lehet karácsonyozni.Este még hallani lehetett, ahogy Byun úr mégis megszegi a saját maga által kiszabott büntetését.
[Kyungsoo és Jongin a konyhában csücsülve rutinosan bedugaszolták fülüket, összekulcsolták a kezecskéiket, és koccintottak a kakaóval.]
YOU ARE READING
Széjjelb@szarintott szekszunyális kéjpáp sztoríz
FanfictionEz a saját fejlődésregényem. Bár igazából nem tudom, mi felé fejlődök. Határozottan krindzs, nem arra szántam, hogy komolyan vegye bárki is. 2016-ban kezdődik az út, és ahogy haladunk előre, úgy látható, hogy jóformán már csak a barátnőim szülinapjá...