SugarLover22 születésnapi fice, ATEEZ, lehet örülni, új vizekre evezek [no pun intended lol]
- Amúgy csak szerintem nagyon dögös, ha egy jóképű pasinak hosszú a haja? - tette fel a költői kérdést Mingi, a telóján pötyögve.
- Úgy, mint nekem volt? - incselkedett Hongjoong vigyorogva, de rögtön meg is kapta a magáét.
- No nem, fuj! Hanem mondjuk... Mint Harry Stylesnak! - fordította Mingi telefonját a többiek felé, hogy lássák az általa csodált szupersztárt. Wooyoung hátrafordult az ülésén, és ő is beszállt a beszélgetésbe.
- Mingi, felőlem legyél homokozó, de kérlek, ne nyilvánosan nyáladdzál, mint valami tizenkét éves csaj!
- Fanfictionöket is olvasol tán? - pukkadozott a röhögéstől San.
A kisbuszon halk nevetés futott végig. Mingi sértődötten dőlt vissza Yunho vállára.
- Kikérem magamnak... - kezdte, de egy ideges Yeosang hátraordított az egész bagázsra:
- Egyesek aludni próbálnak, úgyhogy be lehetne fogni, dedósok!
Azon mindig jókat lehetett derülni, hogy a fanok megkergülnek attól, hogy valamelyiküknek új frizurája van.
Jongho a kanapén fekve, fennhangon, hogy az egész dorm jól hallja, olvasta a következő posztot:
GYEREKEK NEM HISZEM EL MÁR SEONGHWA IS DJ KAJA SLALLAHDHSJWIW MICSODA MERÉSZ ÁRNYALATOK
Tudjátok, ki rejtőzködik még mindig? Mr. Jung YunhoPár pillanatnyi drámai csend után általános hangzavar kerekedett.
- Ne ordíts már, Jongho!
- Mit írnak még a merész árnyalataimról?
- Egyáltalán megengedte a cég?
- Haha, Rapunzel bujkál a fanok elől! Csak aztán a hercegnek merje leengedni azt a hajat!
Yunho nem szólt vissza senkinek. Babzsákjába temetkezve, pulcsija kapucnijába csomagolva nyomogatta tovább a Color Switchet. Az ő ideje - úgy látszik - még nem jött el.
- Eeegy... két... Nem, nem, nem...
- Na várjá, hogy is van ez?
- Yunho?
- Tényleg, hol van Yunho?
A próbateremben már mindenki készülődött: ki nyújtott, ki koreográfiaszeleteket ismételgetett, egyesek pedig a földön henteregtek.
Yunho szinte végszóra érkezett, és azonnal magára irányította a többiek figyelmét. Kiderült ugyanis, hogy táncolás közben nem éppen előnyös a vadul arcba lógó haj, és az egyetlen effektív feltűzési módja a...
- Rapunzel átváltozott Harisnyás Pippivé, megdöglök! - visította Wooyoung egy kegyetlen frekvencián.
Yunho kislányos, kétcopfos ábrázata annyira zavarta vérprofi előadóinkat a gyakorlásban (hisztérikus röhögőgörcsök képében), hogy Hongjoongnak többször is rájuk kellett szólnia, hogy ne vágjanak már pofákat, hanem koncentráljanak arra, hogy mekkora alfa vadállatok.
A comeback teljes gőzzel közeledett, a program egyre sűrűsödött, és Yunhót csak lencsevégre kapták fedetlen fővel.
Mondani se kell, teljes volt a dili.
Jongho azonnal közhírré tétette a megkergült fanok kommentjeit.- No halljátok! Megkapta, hogy tiszta Harry Styles!
Az asztalnál instant ráment szürcsölgető Mingiben megfagyott a vér.
- Atyám! Most esett le neki! - sóhajtott fel Yeosang.
- Fiúk, történelmi pillanatok következnek! - csatlakozott Seonghwa is.
Mingi szinte zombiként indult meg a Yunho Sannal közös szobája felé, ahonnan az utóbbi nagy vihogva ki is surrant, még az akció előtt.
Mingi számára akkor nyertek értelmet a drámákban látott rózsaszín ködös, csillogós, lassú zenés jelenetek.
Yunho zavarodottan álldogált a szoba közepén, amikor Mingi kettejükre csapta az ajtót, és térdre esett a lábai előtt.
- Tiszta vak voltam, hogy nem vettem észre, hogy ez miattam volt... - mondta bocsánatkérően, majd hirtelen elvigyorodott. - Rapunzel, Rapunzel, ereszd le a gatyád!
Yunhóban először meghűlt a vér, majd gyorsan vette a lapot.
- Megbocsátok vakságodért, ha most azonnal abbahagyod a combjaim szorongatását! - Yunho megragadta Mingi karját, és felhúzta a padlóról.
- Üdv a toronyban, HeRcEgEm.
YOU ARE READING
Széjjelb@szarintott szekszunyális kéjpáp sztoríz
FanfictionEz a saját fejlődésregényem. Bár igazából nem tudom, mi felé fejlődök. Határozottan krindzs, nem arra szántam, hogy komolyan vegye bárki is. 2016-ban kezdődik az út, és ahogy haladunk előre, úgy látható, hogy jóformán már csak a barátnőim szülinapjá...