ChanBaek és HunHan megmentés by PCY & LH feat. XIUCHEN

1K 98 14
                                    

Á, végre egy csendes este, amikor nem kell húznom az igát, és nem kell hallgatnom a gerlicék akciózását!-gondolta magában elégedetten Park Chanyeol, végignyúlva a kanapén.

Kezébe vette csúcsszuper telóját, maga mellé a kisasztalra egy bögre tea, és indulhat a szieszta.

Éppen posztolt volna egy őrült aranyos képet Tobenről, amikor...

-Jaj, de édes vagy, Sehun-ah!

Várjá, várjá, várjá...

Akkor hallott ilyet utoljára, amikor Luhan csüngött a maknae gyereken, de ez, ez az ő hercegnője hangja!
Valami itt nagyon bűzlik!

Baekhyun édesen felkacagott, majd csukódott egy ajtó, kattant egy zár, és Chanyeol kishíján szívrohamot kapott. Valami nagyon nem stimmelt.

Amikor pedig meghallotta a sóhajokat a fürdőszoba irányából, beigazolódott gyanúja. Gyorsan tárcsázott egy külföldi számot, és rohant a fürdő felé.

-...értsd meg Lu! Vészhelyzet van! Meg leszünk csalva!

-Az első géppel ott vagyok!-hallatszott az őzike határozott hangja a vonal túlsó végéről.

A hősszerelmes dörömbölni kezdett a fürdő ajtaján, ahol már csobogott a víz. Véres verejtéki csak úgy folyt le szép homlokiról. Most állok le.

-Ki az? Yeol?-üvöltött ki nem annyira úrinősen Baek.

-IGEN, KEDVESEM, ÉN VAGYOK AZ! HOGY MERÉSZEL HOZZÁD NYÚLNI AZ A MAKNAE GYEREK?! AKKORÁT KAP MAJD ANYÁTÓL, HA BEÁRULOM!-durvult el Hányolka.

A vízcsobogás megszűnt. A fürdőszobában "akciózók" hahotázni kezdtek. Kattant a zár megint, nyílt az ajtó. Chanyeol azonnal magához szorította kiskedves Baekkie-kéjét. Jól össze is kente magát a hajfestékkel.

Mert a SeBaek nem huncutkodni ment ám a fürdőbe. Hajat festettek. Baek haját. Fogadásból. Zöldre.

A nagymama-nyögések is tőle származtak, mert lábat áztatott a drága.

Chanyeol szája tátva maradt egy időre. A másik kettő persze jól kiröhögte.

Értesítette a kínai pasikát a fejleményekről, aki persze jól elhordta mindennek, mert mindjárt indult a gépe. Aztán lenyugodott Luhanka, és megígértette Channal, hogy nem szól Sehunnak az érkezéséről. Hadd kapjon csak hartü atakot. Ők is kaptak, maknae uram is megérdemli.

Így mentette meg a ChanBaeket és a HunHant egy szépséges estén Píszíváj és Lutécium. Az utóbbi valamikor az éjjel közepén megérkezett Kóriába, éppen jókor, mert a XiuChen páros is akkor keveredett haza az elhúzódott randijáról.

Beengedték őt az ekszótanyára, majd folytatták az eszeveszett smárolást.
Mint a régi szép időkben-nosztalgiázott Luhan.

Beosont Sehunhoz, elgyönyörködött annak tátottszájas-nyálcsurgós-horkolós látványában, és befeküdt mellé.

Alig várta a reggelt.

Ez van, ha nem tudsz éjjel aludni. Wow



Széjjelb@szarintott szekszunyális kéjpáp sztorízWhere stories live. Discover now