MiMoSa

411 34 0
                                    

Momo arra az estére kedvenc hói közül is a kedvencét választotta. Minát.

Hogy teljesen nyugiban legyenek, arra nem volt alkalmas a dorm (fakk ju, random bemászkáló tagok), és mint legutóbb kiderült, a JYP próbaterme se (fakk ju, MarkSon, nem akartatok fórszamot).

Szóval kellett egy olcsó, lehetőleg közeli love hotel, ahová remélhetőleg nem követik őket a ONCE-ok. Minden okésan ment, a taxisofőr se ismerte fel őket (ilyenkor adunk hálát a sapkáknak és az arcmaszkoknak).

Már nagyban benne voltak a dolgokban, amikor Momo telefonja váratlanul megcsörrent. 

-Nem veszed fel, szó se lehet róla- mászott rá Mina, miközben próbálta kiverni dedije kezéből a mobilt, akinek hirtelen ezer dolog futott végig az agyán, meglátva a hívó nevét.

Még jó, hogy Mina nem látta a kijelzőt. Az illető neve ugyanis japánul volt. Valahogy kiszenvedte magát Mina karjaiból, és magára kapta kabátját. Kifutott a folyosóra, még arra is hagyva időt, hogy becsukja a szobába full törszti bicsét.

Végre felvette a mobilt. Gondosan elsétált a folyosó végére, nehogy kihallgathassa Mina.

-Áhhh...szia, Atsu-chan!

-MOMÓKÁM! HOGY VAGY? MIÉRT ILYEN KÉSŐN VETTED FEL? OMG! MA IS NÉZTEM A LIKE OOH-AHH-S ELŐADÁST! OLYAN ROHADT JÓL NÉZEL KI...

Momónak borzasztó lelkiismeret-furdalása volt. Tudta ő, hogy nem szép dolog megcsalni a barátnőjét az egész Twice-szal... De ha egyszer kanos volt és dedi materiál?

Mindegy. Aznap mégsem volt MiMo teszetosza.

És úgy általában semmilyen sem. Helyette búval bárányozott Momo, aki naponta háromszor telefonált egy bizonyos Atsu-channal. A többiek nem tudták mire vélni csapattársuk furcsa viselkedését. 

Pár héttel később mindenki hazamehetett. Momo első dolga otthon az volt, hogy meglátogassa bébigörljét, és bocsánatot kérjen tőle, meg persze, hogy reménykedjen abban, hogy nem lesz kidobva a hódításai után.

Mindketten nagyon ekszájtedek voltak, mentek pár kört (BICIKLIN!), aztán leültek a parkban...

Vagyis elbújtak egy bokorba, mert Momo ugye fejmösz. Ott vihorásztak nagyban, mikor Atsuko mobilja megpittyent. Momo belekukkantott. Wattpad.

minatozaki69 frissítette a(z) Forró éjszakák-MiMoSa oneshots.

Momo nem tudta, hogy sírjon-e, vagy nevessen.

Legközelebb majd meghívja Minát és Sanát fórszamra.

@SugarLover22 szülinapi "kötetének" egy másik darabkája. A szemfüles olvasók megint találkozhattak Atsukóval, a hercegek cselédlányával. 





Széjjelb@szarintott szekszunyális kéjpáp sztorízWhere stories live. Discover now