Jihszing hosszas forgolódás és szenvedés után végre kikecmergett az ágyból. Az óra már délután fél egyet mutatott.
Nyújtózkodott, vakarózott, nyammogott egy keveset, majd betért a fürdőszobába. Most kezdődött el a műsor, de már leszívta az energiáját. Hatalmas táskák csüngtek a szeme alatt, és úgy érezte, most azonnal visszesik az ágyba. Végül mégis erőt gyűjtött, majd miután végzett a reggeli rutinnal, csekkolta a telefonját is.
Pár napja vetítették az első részt, de már minden tele volt vele. A népszerű gyakornokok képei állandóan feltűntek mobilja képernyőjén. Néhány poszt arról, hogy Jackson milyen cuki, itt egy Chengxiao, ott egy Pinky, majd meglátta saját magát.
Yixing olyan jóképű X3 Úgy látszik, most megmutatja a szigorú oldalát!
Alatta egy gif róla, amint azt mondja, balance.
Elkerekedtek a szemei, mikor észrevette, hogy a következő posztoló is azon poénkodik, hogy megkritizálta a versenyzők egyensúlyát. És az azt követő is. Lecsapta a mobilt.
Éppen akkor jött egy értesítése. Kelletlenül nézte meg. Baekhyun írt neki. A vicc kedvéért nyilvánvalóan guglival fordított kínai szöveg arra szólította fel, hogy nézze meg a postaládáját.
Jihszing tudta, hogy ennek nem lesz jó vége, de azért eleget tett a felhívásnak.
Postaládájában tizenegy boríték várta. Sóhajtott. Úgy látszik, Baekhyun tényleg mindenkit beszervezett.
Szépen sorban kirakta a leveleket a kisasztalra. Rajtuk az ismert nevek: Kai, Chanyeol, Sehun...
Vett egy nagy levegőt, és felkészült a legrosszabbra. Tudta, hogy összefogtak ellene. Fogott egy kiskést, finoman felvágta a borítékot, amelyben Suho levele lapult. Széthajtogatta. Majdnem teljesen üres volt.
Jihszing kedves, sajnálom, hogy ezt teszem veled, de megzsaroltak.
BALANCE
Ennyi állt a levelezőlapon. A többi borítékot már minden finomkodás nélkül tépte fel. Mindegyik többé-kevésbé ugyanazt tartalmazta: BALANCE.
Elterült a földön. Mémet csinált magából. Megint. Sóhajtott.
Még ott volt előtte tizenegy fájdalmas epizód.
Ehhez az egyperceshez annyit, hogy régebben kezdtem el, és most fejeztem be. Akkor még csak az első pár része volt kint az Idol Producernek, most pedig már be is fejeződött. Rip.
PHÖLÁÁÁÁNSZ.
ESTÁS LEYENDO
Széjjelb@szarintott szekszunyális kéjpáp sztoríz
FanficEz a saját fejlődésregényem. Bár igazából nem tudom, mi felé fejlődök. Határozottan krindzs, nem arra szántam, hogy komolyan vegye bárki is. 2016-ban kezdődik az út, és ahogy haladunk előre, úgy látható, hogy jóformán már csak a barátnőim szülinapjá...