Este van, este van...

1.7K 120 41
                                    

Suho éppen befejezte Sehun leüvöltését, és megenyhült rajta a szíve.

-Elhívhatod, kicsim, hisz két és fél örökkévalóság óta nem láttátok egymást. Persze, persze, találkoznotok kell végre-veregette meg zokogó kisfia vállát a jóságos édesanya.-Most pedig, irány az ágy, pizsamaosztás!

Az eomma hangjára a ház minden sarkából érkeztek a csalódott visszajelzések.

-Jongdae, Minseok! Kapcsoljátok ki már azt a tévét! Alfa és Omega? Szíriöszli, gyerekek? Még nem unjátok?

Ekkor a szomszéd szobából felhangzott egy artikulátlan "CHOGIWAAA" bömbölés, majd feltűnt az ajtóban a hang tulajdonosa is.

-Chanyeol-ah, miért nem vagy még ágyban? Miért ilyen rúzsos az arcod?-kérte számon Yodát Suhóka.

-Hogy mi? Jaaa! Hogy az! Baekkie kicsit hevesebb volt a kelleténél...

-Hallottam ám, Yeol!

-Elég legyen, mihaszna kölkök! Jongin, teszed le a mobilt! Hányszor mondjam még, hogy ne irogass Taeminnel? Főleg ne ilyeneket! Elég ránézni Kyungsoo-ra, majd belefúl az irigységbe!

Mire a jó anya mindenkit ágyba terelt, teljesen kinyúlt szegíny. Hiába, az ilyenbe belefárad az ember, még ha az Exobolygóról is pottyant a Földre.

Nagyot ásítva beslattyogott a konyhába, hogy töltsön magának egy kis szíverősítő szöuli csapvizet. Aztán inkább csinált egy kakaót.

Észre se vette, hogy valaki figyeli ténykedését, majd filmesen hátulról hozzásimul. Hartü atak.

-Ezt a fáradt eommát vajon ki fekteti le?-kérdezte az illető, megpuszilgatva Szjúhó nyakát.

-Yixing, kedves, hát te?

-Olyan régen voltunk már kettesben, béjbe...-kezdte az ismerős dumát a férjecske.

Suho leült az asztalhoz, és kevergetni kezdte a kakaóját. Felvonta szemöldökét, miközben belekóstolt.

-Fú, tényleg, milyen régen volt az a tegnap este!-tapsolt egyet meglepetésében az anya.-Elönt a nosztalgia, ha belegondolok! Mondjuk azért kezdhetnél valamit a fájós hátammal...-vette fel a perverz pofát Szuhó.

-Ez az én kacér Dzsunmjonom!-invitálta ölébe egy hatalmas vigyorral hű hitvesét Jisingecske.

A kínai pasóka kiválóan értett koreai párjához, és annak kényeztetéséhez. Ha nem ájdol lenne, most biztos valahol masszőrködne. 😏😏😏

Szuhó eomma nyögéseit egy haldokló tevééhez lehetne leginkább hasonlítani, de Jising számára ez köbö mennyei zene volt.

-Hallod-e, babám, a hangjukat is tőled örökölték! Ide hallom, ahogy Békön Chan nevét visítja-jegyezte meg meghatódva a férj, s kitörölt szeméből egy kósza könnycseppet.

-Hjaj, azért rendes képzést kaptak tőlünk a kicsik. Drágám, ugye nem méjkáutoltunk előttük olyan sokat?-pislogott nagy aggodalmában a muti.

-Ne félj, kedves, valakitől tanulniuk kellett. És ha valakik, mi igazán jó leckéket adtunk nekik.

*hosszú, nyálas filmes nyelvespuszi*

A kis Sehun felriadt. Álmában Luhant
ölelgette, de a fiú leesett egy szikláról, ő pedig sírva fakadt. Nagyon hiányolta már őt.

Mielőtt visszaaludt volna, kiosont a konyhába egy kis tejért, de az asztalon ott találta a szüleit, amint nagyon foglalatoskodtak egymással.

Egy színpadias sóhajjal becsukta az ajtót, és már meg se próbálta feldolgozni a látottakat.

Visszadőlt ágyába, majd észrevette, hogy világít a mobilja.

Az őzikéje írt rá.

Újabb értelmes iromány! Gratulálok, Én!

Széjjelb@szarintott szekszunyális kéjpáp sztorízWhere stories live. Discover now