Metamorfózisok

91 8 5
                                    

Előre szeretném megjegyezni, hogy semmi problémám a vegánokkal (magam is gondolkodtam már rajta), csak viccikézés lesz itt, nem szeretnék senkit sem megsérteni. Inkább arról szól ez az egész, hogy gyakran elnyomom magamban az igazi énemet, de egyszer úgyis a felszínre kell törnie. Vagy hogy egy picinek tűnő dolog is okozhat nagy változásokat. Vagy mittomén, nem elemzek. Jó olvasást, boldog szülinapot, Vikcsaigot7!

Jaebum soha nem gondolta volna, hogy ilyen bevásárlóközponti karriert fog befutni. Csak az történt, hogy időközben rájött, hogy amíg a doktoriját csinálja filozófiából, kéne valami fizu.

Végül olyan jól összejött neki minden, hogy pár év alatt kisfőnöki pozícióba került. Nem mintha ez akkora befolyást jelentett volna, nem.

Egy csapat kaotikus fiatalt bíztak rá, akikkel naponta az árut pakolta, fel-alá furikázott, rendezgetett, meg ilyen bolti alkalmazottas cuccokat csinált.

Jó vezetőnek tartotta magát, és úgy érezte, hogy a többiek is így gondolják. Sokféle személyiséggel és helyzettel kellett szembenéznie, általában csendes és megértő volt mindenkivel szemben, de tudott elég szigorú is lenni, és rendesen kiosztotta az eszetlenkedőket. 

- Csak hogy tudd, Jaebum, még azért nem dobtam ki ezeket a vadembereket, mert neked olyan nagy a szíved - jegyezte meg többször is Jinyoung, a főnökök főnöke, a big boss. 

Jaebum nem tagadta, hogy a kis részmunkaidősökre alkalmanként rájön az ötperc, de mindenesetre sikerült apafigurát faragniuk, és hát minden apának vannak vicces sztorijai arról, hogy a gyerekei miket műveltek ki.

Aznap elsőnek Dahyun érkezett meg ugrándozva, csak úgy suhogott utána a két copfja. Jaebum akaratlanul elmosolyodott a gondtalanságán. 

A lány volt mindenki közül a legfiatalabb, még előtte állt az érettségi, de határozott elképzelései voltak. Legalábbis elsőre úgy tűnt mindenkinek. Lenézte az osztálytársait, akik jutuberek meg kejpopsztárok akartak lenni, de egyszer Jaebum rajtakapta, hogy nem sokkal zárás előtt egy TikTok-videóhoz rendezkedett be a mosószerek között. 

Ekkor Dahyun sírva fakadt, és elpanaszolta neki, hogy egyszer ő is jó akar lenni valamiben, ő is el akar érni valamit, ezért most (akármilyen hülyén is hangzik) megpróbál viral lenni ezen a tátogós-mutogatós appon, amit igazából ki nem állhat. 

Jaebum megnyugtatta, hogy nem szól senkinek, nyugodtan tiktokozzon, csak azért lassan haza kéne mennie mindkettejüknek. Dahyun megtörölgette a szemét, majd visszatért a TikTok-projektjéhez.

Egy héttel később már a fél internet arról az egyenruhás kiscsajról beszélt az interneten, aki a Perwoll és a Coccolino között sastáncot jár. 

A következőnek Yugyeom és BamBam futottak be, éppen időben, ahogy szoktak. Vihorásztak, szeretetteljes tockosokat osztogattak egymásnak, értelmetlen, undi viccekkel zaklatták őt így rögtön reggel, amiken Jaebum csak összevonta a szemöldökét. Dahyun is csak megforgatta a szemét. 

De a két jómadár nem volt mindig ennyire összenőve. Yugyeom már a boltban dolgozott pár hónapja, amikor Kunpimook csatlakozott a csapathoz. Az új fiúval eleinte senkinek nem volt problémája, csak a neve memorizálása okozott gondot az összes dolgozónak. Néhány nap után kollektíven átálltak a "BamBam" használatára a Konmipuk, Nukipuki és további szégyenteljes failek miatt.

Jaebum örült, hogy az új srác könnyen beilleszkedett, de aztán felfigyelt arra, hogy Yugyeommal szóba se áll, hidegen viselkedik vele. Amikor közös feladatot végeztek, és Yugyeom próbált alapvető kommunikációt fenntartani vele, BamBam csak annyit morgott neki vissza, hogy ő buzikkal nem beszél.

Jaebum igazán nem akarta, hogy azt higgyék, kukkolja őket, de mégis meg akarta valahogy oldani ezt a kényes helyzetet. Yugyeom az interneteken is nyíltan tudatta a világgal a nagy ügyet, BamBam egy rövid munkatárs-stalkolással simán rájöhetett erre, anélkül, hogy valaki szembesítette volna ezzel. 

Jaebum már éppen kezdte magában kitalálni a nagy lecseszés szövegét, amikor egy héttel később egy nagyon vihogó, nagyon ugráló Dahyunnal futott össze. Mielőtt még megkérdezhette volna tőle, hogy mégis mi a fészkes fene ütött belé, Dahyun el is kezdte leadni a bréking nyúzt.

- Fogalmazhatod újra a nyaklevest! Nem fogod elhinni, de a nagyokosok nekiálltak nyálat cserélni a fagyasztók között, és valami boomerre a frászt hozták vele. 

Jaebumnak restartolnia kellett az agytekervényeit egy pislogásszünet kíséretében. A BamBam csákóról Yugyeomnak sikerült lerántania a leplet, és végül rántotta őt is saját magával.

Azóta persze diszkrétebben szerették egymást, Jaebum semmi hülyeségükért nem engedte volna kidobatni őket, mert annak ellenére, hogy sokszor ötévesek módjára viselkedtek, megbízható és lelkiismeretes fickók voltak. 

Yugyeom kétségbeesésében még azt a borosüveget is ki akarta fizetni  amit nem ő tört össze, hanem Jackson. De ez egy másik történet.

Apropó, Jackson. Hozzá fűződik Jaebum kedvenc átváltozási sztorija. Jackson maga egy nagy ellentmondás volt, de Jaebum ezen inkább nem törte a fejét. 

Jackson szerette magát úgy értelmezni, mint a szent vegán lovagrend kémét a gonosz fogyasztói társadalom melegágyában, a szupermarketben. Jaebumnak meg kellett hagynia, elgondolkodtató volt a pasas, gyakran még igazat is adott neki.

A húsrészlegen bezzeg mást gondolt róla az ottani kisfőnök, Youngjae, és Jaebum ezt is tökéletesen megértette.

Biztos nem jó úgy szeletelni a szalámit, hogy közben a nagy sárga cuccról, amivel dobozokat furikáznak, valaki folyamatosan olyanokat ordít neked, hogy:

- Ezért még vezekelni fogsz a húsevők poklában! 

A sorsfordító nap akkor jött el, amikor egy Mark nevű újonc került a húspult mögé. Jackson ment volna a csesztetni ősi ellenségét a hentesrészlegen a szokásos dumájával.

- Na csá, gyil... - tágra nyílt a szeme, leesett az álla, és pár másodperc erejéig virágszirmok hullottak a szemében - ...kosok. Akarom mondani, fájt, amikor seggre érkeztél a mennyekből?

Onnantól fogva a húsoknál elhaladó Jackson száját szinte csak bókok és ódák hagyták el, és az sem volt ritka, hogy Markot reggel egy csokor virág várta. Ami ezt illeti, őt ez nem zavarta annyira, Jackson testileg semmiképp nem akart nyomulni beleegyezés nélkül, inkább csak hülyét csinált magából pár hónapon keresztül. 

Mark soha nem viszonozta az érzéseit, de legalább sikerült valahogy lenyugtatni a forradalmár Jacksont.

Jaebum körbenézett. Már senki nem volt rajta kívül a kis öltözőben, és neki is indulnia kellett volna dolgozni, csak elbambult, eltöprengett ezeknek a furcsa kis emberi lelkeknek a hullámzásain, csatáin és pálfordulásain. Többet megtanult a világról az üzletben, mint az egyetemen valaha.



Mostanság nem vagyok olyan elégedett az írásaimmal, de ezt élveztem írni, bár nem teljesen úgy sikerült, ahogy akartam. Sok ötletem van, csak nem tudom őket rendesen megvalósítani. Talán (biztos) egy kicsi (nagy) válságban vagyok. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

ok lenyugszom



Széjjelb@szarintott szekszunyális kéjpáp sztorízDonde viven las historias. Descúbrelo ahora