*
"Nem hiszem el"
Norie dühöngve, csapkodva hagyta el az osztálytermet. Naoki után sietett, akit a buszmegállóban talált. Oda rohant hozzá és elkezdte ölelgetni. A srác kultúráltan eltolta magától.
- Mit csinálsz, Norie, észnél vagy?! - förmedt rá kevésbé kultúráltan.
- Jajj, de olyan szomorú vagyok... Vigasztalj meg! - követelte.
- Ne haragudj, de nekem erre se időm, se energiám... Menj haza... - utasította el egyértelműen.
Hátat fordított zaklatójának, aki a visszautasítás ellenére sem tágított.
- Nao~~~~ - próbálkozott tovább.
- Azt mondtam, NEM érek rá! - mondta, a NEM- et kihangsúlyozva.
- Kérlek~~~ - nyaggatta.
- Norie. Ha ezt most nem hagyod abba, esküszöm, nagyon megharagszom!! - kiabálta kezét ökölbe szorítva.
- Oi~~~ - nyafogta. - Miért nem vigasztalsz meg?? Nem értelek... Eddig mindig megtetted, bármit kértem tőled... Most meg... Az új gyerek miatt? Ha mérges vagy rá, ne rajtam töltsd ki a dühödet! Ha még egyszer hozzád szól az a ku...
- Elég!! Menj haza!! Most!! Ha még egyszer így beszélsz róla, megütlek!! - ordította magából kikelve.
- Utoljára szóltam! Tűnj el!
Norie mérgesen, puffogva elviharzott.
- Miért csinálja ezt!!? - zokogta. - Eddig... Olyan rendes volt velem... Most meg... Már nem érdeklem...?
(Írói megjegyzés: Eddig sem érdekelted)
*
Miután hazaért, ledobta a táskáját az ajtóban, lerúgta a cipőit, s könnyes szemekkel a nappali kanapéjára vetette magát. Arcát a párnába temette: nem érdekelte semmi. Sminkje teljesen elmosódott, szeme alatt fekete foltok jelentek meg, arcán sötét csíkok húzódtak.
- Sziasztok! - köszönt Kiriko Hana, Norie édesanyja az ajtón belépve, 3 bevásárlószatyrot szorongatva.
- Szia Norie! Édesapád? - kérdezte, majd miután meglátta a kanapén fetrengő lányát, elkerekedtek a szemei.
A 3 táskát a konyhaszekrénynek támasztotta, majd odasietett hozzá.
- Norie! Szívem, mi a baj?! Minden rendben?! Kincsem, válaszolj! - faggatta aggódóan.
A fiatal édesanyja felé fordult, aki, mikor meglátta gyermeke maszatos, könnyáztatta arcát, szomorúan átölelte.
- Mesélj, mi történt? - bíztatta nyugalmat árasztva magából.
- Én... Én... Összevesztem... Naokival... - hüppögte.
- Összevesztél? Hogyhogy? Nem ő a...
- De igen anya, ő... - csattant fel idegesen.
- Akkor...?
- Hát... Összeszólalkoztam Ayumival... És... Nem foglalkozott velem... Nem állt ki mellettem... Csak az a hülye Yuu érdekelte! Fontosabb volt neki vele vitatkozni, mint engem megvédeni!! Eddig... Mindig számíthattam rá... Mindig én voltam neki az első... Aztán ma...
- Yuu? Ki az a Yuu?
- Az új osztálytársunk... Egy nagyképű idióta... Alacsony, fekete haj, piercingek...
- Áh, értem. És... Nincsenek jóban ezek szerint, ugye?
- Hát... Naot sosem érdekelték az újak. Főleg a fiúk nem... Csak én kellettem neki... Viszont lassan több figyelmet fordít rá, mint rám... Ennek ellenére azt hiszem, nem...
- Érdekes...
- Mi érdekes?
- Mert ma láttam a szerelmedet a belvárosban. Ezzel az új fiúval. Legalábbis az leírásod alapján vele.
- HOGY MICSODA??!! Nem láthattad vele... Ennek semmi értelme... Biztos őket láttad??!
- Igen, angyalom, biztos.
- Nem lehet... - hitetlenkedett.
Pár pillanatig még sokkosan bámult maga elé, majd megmarkolta a táskáját és felrohant az emeletre.
- Köszönöm, anya! - kiáltotta vissza a lépcsőfordulóból, aztán eltűnt.
- Nincs mit... - motyogta Hana.
Megrázta a fejét, és a konyha felé vette az irányt.
A szekrénynek támasztott vászonokért nyúlt, amik mindenféle finomat rejtettek.
- Nekiállok az uzsonnának - jelentette ki, egy vágódeszkát levéve a polcról.
*
Norie magára csapata az ajtót.
- Nem hiszem el... Lecserél arra a srácra?? Buddha szerelmére, tennem kell valamit!!
KAMU SEDANG MEMBACA
With And Without You
RomansaMit jelenet az, hogy ha egy fiú heteró? Hogy csak a lányokat szereti, igaz? Akkor hogy képes egy másik srác megbolodítani Yuut, aki határozottan vallja, hogy nőpárti? Olvass bele és megtudod, hogy alakul kettejük kapcsolata. Hogy lesz az őszinte u...