រឿង🍂ប៉ាចុង🍂part:៤៩+៥០
«'''»នាងតូចឯងស្ដាប់ខ្ញុំសិនទៅណាសខ្ញុំមិន'ហឹុកៗឯងយើងនឹងប្ដឹងប៉ូលិសថាឯងសម្លាប់ប៉ាក់យើងហឹុកៗ» នាងមិនបានស្ដាប់នាយបកស្រាយនោះទេតែបែរជារត់ចូលបន្ទប់ទាញទូរស័ព្ទមកចុចរកលេខប៉ូលិសពិតមែន!
វឹបប្រាវ~~
«ឲ្យមកនេះឯងគ្មានសិទ្ធខលទៅប៉ូលិសនោះទេ..!»នាយចូលមកកញ្ឆក់ទូរស័ព្ទពីដៃនាងគប់ចោលទៅលើការរ៉ូធ្វើឲ្យបែកអេក្រង់អស់ងងឹតឆឹងភ្នែកក៏បើកឡើងក្រឡើតសម្លក់មុខនាងទាំងខឹងសម្បារក្នុងចិត្តជាខ្លាំង~
«ឯងមានហេតុផលបន្តិចទៅខ្ញុំមិនបានសម្លាប់ម៉ាក់ឯងទេ»
«ឯងជាមួយប៉ាឯងជាឃាតករឯងអាក្រក់ហឹុកៗសងម៉ាក់យើងវិញមកហឹុកៗសងម៉ាក់យើងវិញមក'ដឹបៗៗ'🤔»នាងស្រែកឮៗឯដៃលើកមកវាយទ្រូងនាយដឹបៗធ្វើឲ្យខ្លួនមាំមានអារម្មណ៍ឈឺទើបនាយចាប់កដៃតូចរបស់នាងជាប់ ទើបបន្តនិការនិយាយ~
«មែនហើយយើងសម្លាប់ម៉ាក់ឯងយើងជួលគេឲ្យបើកឡានបុកស្រីចាស់នោះស្រីចាស់នោះសមនឹងស្លាប់ហើយព្រោះគេចង់នាំឯងទៅយកកូនយើងចេញនោះអី!បើឯងហ៊ានប្ដឹងប៉ូលិសណាស់យើងនឹងសម្លាប់ឯងម្នាក់ទៀតឯងនឹងលែងបាននៅសងសឹកយើងហើយ.ជីវិតឯងពេលនេះស្ថិតក្នុងកណ្ដាប់ដៃយើង!យើងឲ្យស្លាប់ៗឲ្យឯងរស់គឺរស់ប្រយ័ត្នខ្លួនឲ្យល្អ'វឹប'»
«អូយ'ឈឺណាស់»
«ឈឺឲ្យចាំៗថាយើងជាមនុស្សអាក្រក់..»
ដៃរឹងរុញនាងឲ្យផ្កាប់មុខទៅលើពូកធ្វើឲ្យនាងចុកឆ្ងល់ត្រង់សាច់ដុំពោះតិចៗតែនាយក៏មិនមានការបារម្ភមកលើនាងដែរព្រោះថាពេលនេះនាយកំពុងតែខឹង។+++
នាយចុះមកក្រោម រួចបញ្ជារកូនចៅឲ្យបើកឡាននាំនាយចេញទៅក្រៅ បែបទៅរកផឹកទាំងថ្ងៃហើយមើលទៅ!😒
ឯនាងតូចវិញគិតចុះមកតាមនិយាយគ្នាជាមួយនាយសិនតែថានាយទៅបាត់ហើយតែនាងក៏ងាកភ្នែកទៅផ្ទះបាយដែរមានក្លិនឆ្ងុយស្មានតែនាយនៅក្នុងនោះតើ តែមានឯណា៎!ចុងភៅថ្មីមិនមែនតែម្នាក់ទេគឺបីបួនប្រាំអ្នកឯណោះ។
«លោកស្រី...»
នាងដើរចូលមកក៏មានសម្លេងចំណាស់ស្អកហៅនាងថាលោកស្រី។
«លោកស្រីស្វាមីលោកស្រីគាត់ចេញក្រៅអប្បាញ់មិញនេះ»កាន់តែវែងឆ្ងាយហើយនេះមកហៅនាងថាលោកស្រីយ៉ាងម៉េច!!~«លោកស្រីអីហើយអ៊ុំស្រីនឹងនាងៗជាអ្នកណា៎?»
«អ៊ុំឈ្មោះ!សាយ»
«ខ្ញុំឈ្មោះមីុ»
«ឯខ្ញុំឈ្មោះសៃ»
«ចំណែកខ្ញុំឈ្មោះ 'បានបានហើយខ្ញុំមិនយល់'»និយាយចប់នាងក៏ដើរចេញមកវិញតែក៏ក្រលែកភ្នែកទៅមើលរូបម៉ាក់ប៉ារបស់នាងដែរព្យួរនៅចិញ្ចាំងនោះទាំងគិតដល់សម្ដីអ្នកម៉ាក់បន្តិច..
(បើកូនស្រលាញ់ម៉ាក់យកក្មេងនេះចេញទៅ)«ម៉ាក់កូនសុំទោស!កូនស្រលាញ់ម៉ាក់ណាស់ស្រលាញ់ខ្លាំង.»
បន្តមកទៀតនាងដើរចេញមកក្រៅរួចក៏ឲ្យឆេតដែរជាកូនចៅចាស់របស់អ្នកម៉ាក់នាងឲ្យគាត់បើកឡានជូននាងទៅក្រៅ តែមិនទាន់ដឹងថាទៅណា៎នោះទេ!+++
កន្លែងដដែល..នាងឲ្យពូឆេតបើកឡានជូននាងមកកន្លែងដែរអ្នកម៉ាក់នាំមកកាលពីថ្ងៃមុននោះ លើកនេះនាងមានតែម្នាក់ឯងតែនាងដើរចូលហាក់មិនខ្លាចញញើតដូចកាលពីមកជាមួយអ្នកម៉ាក់សោះ
ចូលមកក៏បានជួបនឹងពេទ្យស្រីដដែរគាត់នៅបញ្ចាំការនៅទីនោះ។«ខ្ញុំយកឈាមអាក្រក់នេះចេញ..»និយាយតែប៉ុណ្ណេះពេទ្យដឹងពេកហើយថានាងមកទទួលសេវារំលូតកូនអ្វីនេះ!
«តែឈឺដែរទេអ្នកគ្រូពេទ្យ »
«មិនឈឺចាប់អ្វីទេហើយរាងកាយអ្នកនាងនឹងធម្មតាណាស» នាងតូចងួកក្បាលបិទភ្នែកទាំងខាំបបូរមាត់ទប់សម្លេងយំៗនេះយំខ្លាចឈឺមិនមែនយំស្ដាយឡើយ!!+++
«កូតូឈប់ឡានបកទៅផ្ទះវិញទៅនេះយើងបានរុញនីខេល៍ហើយៗ ឲ្យលឿនទៅនេះណាស់ភ្លេចថានាងមានកូន»
កូតូក៏បើកឡានត្រឡប់ក្រោយវិញតែមកដល់ផ្ទះនាងមិននៅនោះទេអ្នកបម្រើប្រាប់ថានាងចេញមកខាងក្រៅទើបកូតូខលមកសួរឆេតៗក៏ប្រាប់តាមដំណើររឿងនោះ ឯនាយនេះកាលដែរដឹងរឿងហើយក៏ប្រញាប់ចេញទៅតែវាហួសពេលហើយ ឲ្យសាឡះចុះអាប្រុសមុខញី (ច្រឡំថាឲ្យខ្លួនឯងយកទុក🥵)
«នាងតែហ៊ានធ្វើអីកូនយើង..សូម្បីតែពូជពេទ្យក៏យើងមិនទុកដែរ»
ជ្រោះគ្នាបន្តិចកូតូបើកឡានចេញទៅតែឆេតក៏បើកឡានចូលមកភូមិគ្រឹះវិញ..តែនាយភ្នែករហ័សបានឃើញទើបប្រាប់ទៅកូតូឲ្យបើកឡានចូលមកក្នុងផ្ទះវិញ។«'ហ'ហីវាមកវិញធ្វើអី»
«ឯងធ្វើអីកូនហាស់..»
«យើងសម្លាប់កូនឯងចោលហើយ..»🤝 រកអ្នកខុសឲ្យឃើញមើលអ្នកអាន
រងចាំភាគបន្ត
ជួបលោភ
YOU ARE READING
🍂ប៉ាចុង🍂
Werewolfកាលទុកចិត្តវាជារឿងមួយដែរគេគិតខុសឬត្រូវទៅតាមគំនិតរាងៗខ្លួន ការស្រលាញ់បោកប្រាស់វាជាក្ដីសុខតិចៗរបស់បុគ្គលម្នាក់ៗ លែក!នៅក្នុងរឿងមួយនេះសុទ្ធសឹងតែជារឿងប្រឌិតឡើងរបស់បុគ្គលម្នាក់តែប៉ុណ្ណោះអញ្ចឹងហើយ ខ្ញុំក៏មានក្ដីសង្ឃឹមថាមិនប៉ះពាល់ដល់អារម្មណ៍លោកអ្នកទៅចុះ។ ...