៧១+៧២

650 11 0
                                    


    រឿង🍂
#ប៉ាចុង🍂 part:៧១+៧២

  
   «»ស្អប់!ពាក្យនេះស្ដាប់ឮហើយនាយក៏ញញឹមឡើងស្ញេញស្ងួតជើងធ្មេញដាក់នាងតែនាងបែរជាយំថែមទាំងរុញនាយចេញទើបប្រឹងក្រោកទាំងល្វើយគ្មានកម្លាំងកម្ហែងក្នុងខ្លួន តែនាងក៏នៅតែព្យាយាមក្រោករហូតបានគេចចេញពីនាយបាន~

«ចង់ទៅណា៎!»
«កុំតាមណាស» នាងដើរតម្រង់ចូលបន្ទប់ទឹកទាំងដកដង្ហើមហត់គឃូប្រឹងដើរអូសជើងចូលបន្ទប់ទឹកតែនាយក៏តែហ័សក្រោកទៅតាមព្រោះក្នុងចិត្តគិតខ្លាចថានាងនិងគិតខ្លីដូចលើកមុនទៀត!

«ឃាតករតូចឯងចង់ធ្វើអី»
នាយដើរចូលមកក៏ឃើញនាងកំពុងតែកាន់ឡាមឈរនៅមុខកញ្ចក់នាយក៏ប្រញាប់កញ្ឆក់ចេញពីដៃនាងយកគប់ចោល បន្ទាប់នាយចាប់លើកនាងឡើងឲ្យអង្គុយនៅមុខកញ្ចក់បែរមកនាយដៃទាញនាងមកឲ្យអឹបប៉ះនិងខ្លួនទទេស្អាតរបស់នាយទាំងញញឹមដាក់ស្នេហ៍ ទើបហើបបបូរមាត់បោះសំណួរសួរនាង~

  «ចង់ធ្វើអី ចង់ស្លាប់មែនឯងឆ្កួតហើយទ្រព្យរបស់ម៉ាក់ឯងនៅខ្ញុំច្រើនណាស់ឯងចង់ស្លាប់ចោលឬយ៉ាងមិច មកៗទទួលទោសឥឡូវនេះភ្លាម»
នាយនិយាយទាំងលើកជើងនាងបញ្ឈរជង្គង់ហែកចេញពីគ្នានាយចាប់ផ្ដើមលត់ជង្គង់ចុះរុលមុខទៅរកស្រទាប់ផ្ការបស់នាងជាថ្មីម្ដងទៀត!~

«ឈឺ»
«អត់ទេឯងមិនឈឺទេ'ហឹុម'»
«អ្ហាស!អាស»ដៃច្រត់ទៅក្រោយភ្នែកបិតជិត ខណ:ពេលដែរអណ្ដាតសើមក្ដៅរុលចូលក្នុងរុន្ធតូចរបស់នាងជាថ្មីម្ដងទៀតលើកនេះនាយបឺតខាំក្រញិចធ្វើឲ្យនាងស្រាវពើងទ្រូងបាស់ត្រគៀកឡើង សន្សើមក្ដៅក៏ហូរភាយៗចេញមកទៀតតែនាយនៅតែលិទ្ធក្រលាស់ទៅមកៗមិនឈប់~

«បានហើយ'ហឹុក'ខ្ញុំមិនបានចង់ស្លាប់ទេ!អាសវាឈឺពិតមែន»
«កុំមកប្ដូររឿង!ឯងនៅឲ្យស្ងៀមទៅ'អឹស'»
«អាស!ឈឺៗអ្ហាយឈប់បានហើយ»

ខណ:ពេលដែរមាត់ស្ដីបន្ទោសនាងនាយក៏ចាប់ផ្តើមរុលចូលចន្លោះភ្លៅនាងប្រលែងអាកូនតូចចូលក្នុងល្អាងតូចចង្អៀតរបស់នាងដោយមិនបានឲ្យដំណឹងមុនធ្វើឲ្យម្ចាស់ខ្លួនតូចស្រែកបាត់សម្លេងគួបផ្សំជាមួយសម្ដីហាមឃាត់របស់នាយទៀតនោះនាងស្ងាត់ទាំងចុកអួលទឹកភ្នែកចុះ។ងើយមើលស្លើសម្លឹងធ្មឹងមើលមុខរបស់នាយផ្ទៃមុខសរលោងបបូរមាត់ឈូកព្រឿងក៏បានដូរមកជាស្លេកស្លាំងអស់រលីងថ្ងៃនេះហើយទើបតែមានឱកាសបានសម្លឹងកែវភ្នែកព្រានឃ្លានកាមរបស់នាយ គ្រាន់តែសម្លឹងរឿងរ៉ាវកាលពីពីរឆ្នាំមុនក៏បានផុសឡើងក្នុងខួរក្បាលដែរស្ដែងឲ្យឃើញរូបភាពឈឺចាប់ទាំងនោះនៅក្នុងកែវភ្នែកពណ៌ទឹកតែចាស់ហាក់ដូចពាក់និច្ចធិលែនរបស់នាយ។~

«ឃាតករតូច!»សម្លេងហៅឲ្យនាងដឹងមកវិញតែចង្កេះនៅតែក្រលែងជាប់មិនឈប់ ម្ដងនេះនាយហាក់ថ្នាក់ថ្នមបន្តិច។ ដល់គោលដៅម្ដងទៀតនាងក៏លើកនាងចុះមកវិញឲ្យឈរបែរមុខទៅកញ្ចក់ដៃច្រត់លើការ៉ូរចនាក្បាច់ជាប់ឡាបូមុខកញ្ចក់នាយ។ចង្កេះនាងខិតមកក្រោយរួចបន្តញាត់ដុំសាច់ដែររីកមាឌជិតផ្ទុះនោះរុលចូលក្នុងខ្លួននាងម្ដងទៀត~

«ប្រពន្ធតូចឯងកាន់តែអស្ចារ្យហើយ'អាស.អើសសឺត!ហា៎!»
ផ្លាប់ៗៗ~ផាច់!ផាច់«អាយឈឺកុំវាយបែបនេះ»
«អស្ចារ្យណាស់ »

ខណ:ដៃចាប់សាច់ចង្កេះនាងឲ្យអឹបប៉ះចង្កេះនាយដៃម្ខាងទៀតលើកមកទះសាច់គូទនាងផាច់!ផាច់ធ្វើឲ្យក្រហមស្នាមដៃ តែម្ចាស់វាក៏ស្រែកហាមតែនាយនេះទៅឮអីបើកំពុងតែមានក្ដីសុខបែននេះនោះ
ផឹប!ផ្លាប់!

សម្លេងសាច់ប៉ះទង្គិចគ្នាលាន់សូរពេញបន្ទប់ទឹកខណ:សង្គ្រាមបានកើតឡើងឆាបឆេះឡើងនោះនាយក្រលែកបុកចង្កេះនាងផ្លាប់ៗរហូតហូរហៀរទឹកកាមតាមចន្លោះភ្លៅហូរតាមជើងចុះមកក្រោម ដោយនាងសម្លឹងមើលហើយគួរឲ្យឆ្អើមណាស់មាត់ប្រឹងឃាត់ផងលាយឡំជាមួយសម្លេងថ្ងួចថ្ងូររងំខ្ទ័រខ្ទាររំពងផងនោះ។ នាយក៏ដល់គោលដៅបាញ់ទឹកនោះពេញចង្កេះនាងខាងក្រោយរួចបន្តឱនចុះចាំបឺតសាច់ស្មាសម៉ដ្ឋរលោងដៃច្របាច់សន្សឹមមករកទ្រូងទ្រលុកទ្រលន់មានមន្ដអាគមទាក់ទាញនាយឲ្យប៉ះច្របាច់បង្វិលនាងមកបឺតបៅទាំងមិនដែរស្គាល់ពាក្យថាឆ្អែតយ៉ាងម៉េចនោះទេ!

«'វឹប'អឹ!កុំខាំវាឈឺផ្សាណាស់»
«បើជ្រុលជាដូរកន្លែងហើយយើងបន្ដបន្តិចទៀតទៅណាស់» និយាយបូករួមជាមួយកាយវិការចាប់លើកបីខ្លួនតូចឡើងដើរតម្រង់មកអាងទឹកនាយដាក់នាងចុះថ្នមៗទើបនាយចូលទៅអង្គុយផ្ងាច្រង៉ាងៗដៃសងខាងលាអស់រួចក៏ញញឹមឡើងមើលមុខតូចរបស់នាងទាំងនិយាយ~

«ចូលមកណាស់!ឯងធ្វើឲ្យ Daddyមានក្ដីសុខម្ដងទៅ»
«ទេ'អាយ...»នាងនិយាយមិនទាន់ចប់ផងស្រាប់តែនាយទាញនាងឲ្យដួលអុកមកលើកូនប្រុសរបស់នាយ ស្របពេលនោះដែរល្អាងនាងក៏ស្រោបពីលើ
អាមុខញីនោះធ្វើឲ្យនាងឈឺទាំងដាច់រលាត់សាច់ដាច់ហូរឈាមចេញមកប្រលាក់ភ្លៅនាយដែរនៅខាងក្រោយនោះ'

«ទ្រាំលែងបានហើយឈឺខ្លាំងណាស់ហឹុកៗឮទេថាឈឺអួយវាមានឈាមថែមទៀត»
នាងនិយាយទាំងឱនមុខចុះមើលដោយឈឺយំហូរដាក់នាយតែនាយក៏ឈប់លើកនាងចេញងូតទឹករុំកន្សែងបីនាងចេញមកវិញ~

«របួសជ្រៅទេសុំមើលបន្តិចឈឺខ្លាំងឬ»
«ឲ្យលុយមក»
«អុញ៎!លុយអីសួររឿងដែរឈឺមិញណាស់»
«ហឹុកៗឲ្យលុយនីខេល៍មក»
«អុញ៎!»

រងចាំភាគបន្ត
     

🍂ប៉ាចុង🍂Where stories live. Discover now