៦៥+៦៦

535 15 0
                                    

    រឿង
#ប៉ាចុង🍂part:៦៥+៦៦

     «'''»នាងក៏បង្ហាញប្រអប់អាហារនៅដៃទៅឲ្យអ៊ុំស្រីមើលអ៊ុំស្រីក៏ញញឹមទើបនិយាយបន្តទៅកាន់នាង~
«ញាំុំអាហារដែរត្រជាក់វាមិនល្អនោះទេកូនស្រីឯងយកទៅកម្ដៅទៅនៅបន្ទប់ការហ្វេគឺមានម៉ាសីុនកម្ដៅណាស់»
«ចា៎!អ៊ុំស្រីទោះយកទៅក៏ខ្ញុំមិនចេះដដែល»
«នៅទីនោះមានមនុស្សកូនអាចឲ្យគេបង្រៀនបាន»

  +++

ខណ:ពេលនេះនាងដើរចូលទៅកាន់កន្លែងបន្ទប់ឆុងការហ្វេហើយៗក៏ឃើញមានម៉ាសីុនកំដៅពិតមែនតែនាងមិនដែរប្រើសោះ តែប៉ះមិនហ៊ានប៉ះផងនាងខ្លាច~
«ធ្វើអី??»នាងឈរមើលសុខៗក៏មានសម្លេងរាងគ្រលមកសួរនាងដោយមិនដឹងថានាយមកទីនេះធ្វើអីទេ!~
«ឮទេ!ថ្លង់ទេដឹង»នាងស្គាល់សម្លេងនោះហើយទើបមិនចង់តបតជាមួយនាយវិញ~
«អាហារ!នេះកុំប្រាប់ណាស់ថាមិនទាន់បានញាំុំបាយថ្ងៃត្រង់»
«'''»នៅតែស្ងាត់នាងមិនខ្ចីនិយាយជាមួយ។ នាយឈរមើលនាង២នាទីទើបទាញប្រអប់អាហារយកទៅកម្ដៅឲ្យព្រោះតែដឹងថានាងមិនចេះប្រើទេ!~
«ដៃឈឺទេលាបថ្នាំហើយឬមកនេះ..»
នាយទាញដៃនាងមកមើលរបួសតែនាងក៏ដាក់ដៃមកក្រោយមិនឲ្យនាយប៉ះឡើយ!!~
«ហេតុអីក៏មិនឆ្លើយខឹងរឿងកាលពីព្រឹកមិញមែនទេ?»

«ខ្ញុំគ្មានសិទ្ធខឹងទេមិនបាច់សួរ!!ហើយចាំទុកទៅនៅត្រង់នោះ រាងចាស់ម្នាក់នោះនិងនាងតារានោះខ្ញុំនិងឲ្យមកធ្វើរបៀបនោះដាក់ខ្ញុំវិញ ពូក៏ដូចគ្នា»
«ឃាតករតូច'កុំហៅខ្ញុំៗស្អប់ ហឹុកៗសួរថាខ្ញុំខុសអីទៅជាតិមុនខ្ញុំជំពាក់កម្មអីខ្លះបានជាជាតិនេះខ្ញុំជួបតែមនុស្សអត្មានិយមបែបននេះហឹុកៗ»
«ញាំុំទៅឆាប់បានទៅរៀនបន្ត ថ្ងៃណា៎!ឯងមកសងសឹកយើងថ្ងៃនោះទៅបើឈឺត្រូវខំប្រឹងជម្នះមិនមែនឈឺហើយនៅដេកបណ្ដោយឲ្យឈឺរងចាំថ្ងៃស្លាប់នោះទេ!»នាយនិយាយដោយចាប់ដៃនាងរួចទាញបង់បិទដំបៅបិទឲ្យនាង ខេលតូចក៏អង្គុយចុះនៅការ៉ូញាំុំអាហារព្រោះថាដូចដែរនាយនិយាយអញ្ចឹងមិនបណ្ដោយឲ្យខ្លួនឈឺរងចាំថ្ងៃស្លាប់ឡើយ ឃើញនាងអង្គុយញាំុំបាយបែបនេះនាយក៏ដើរទៅបិទទ្វាចាក់គន្លឹះសិនរួចងាកមើលឆ្វេងស្ដាំនៅក្នុងនេះគ្មានសូម្បីតែកៅអីមួយ តែនាយក៏មិនបណ្ដោយឲ្យនាងអង្គុយបែបនេះដែរសុខចិត្តសោះអាវធំចេញពីខ្លួនយកមកធ្វើកម្រាលឲ្យនាងអង្គុយ(ការពិតនាយនេះមិនអីទេណាស់តែតាគីមនិងម៉ង)

      +++

  នីខេល៍ចេញទៅរៀនហើយឯនាយបានត្រឹមតែមើលពីក្រោយទេចិត្តចង់ជូនទៅដែរតែខ្លាចមានមាត់ចាបមាត់ប្រៀបគេនិន្ទា~

កូតូបើកជូននាងមកដល់សាលាហើយនាងគ្រាន់តែចុះពីឡានស្រាប់តែមាននិស្សិតជាច្រើនរត់តម្រង់មករាក់ទាក់ញញឹមញញ៉ែមដាក់។ នេះគឺមកពីព្រឹកមិញកូតូប្រាប់រឿងនាងតូចគ្មានអ្នកនិយាយរកនាយក៏ខលទៅខាងសាលាធ្វើម៉េចត្រូវតែឲ្យនិស្សិតទាំងនោះចូលទៅរាក់ទាក់ស្វាគមន៍នីខេលបើពំុំនោះទេបានបិទសាលាមិនខានឡើយ។

ឃើញដូចនេះហើយកូតូក៏បានថតសេនរូតាមវីឆាតផ្ញើរឲ្យចៅហ្វាយមើលដែរ។ឃើញហើយស្នាមញញឹមក៏រីកពេញផ្ទៃមុខដោយមិនដឹងខ្លួន។(🤔)

+++
វេលាល្ងាចនាយចេញពីធ្វើការហើយតែលោកប៉ានាយក៏បានឲ្យទៅញាំុំបាយជាមួយកញ្ញាម៉ូរ៉ាដែរជាតារាស្រីប្រចាំប្រទេសកូរ៉េខាងត្បូងផងដែរ តែនាយមិនចូលចិត្តនាងប៉ុន្មានទេទៅបំពេញបំណងឪ~

ទឺង~
នាយអង្គុយកាន់តែទូរស័ព្ទទេព្រោះថាកូតូផ្ញើរូបថតគ្រប់សកម្មភាពរបស់នាងតូចឲ្យនាយមើលតែពេលនេះនាងកំពុងតែទៅញាំុំអីជាមួយមិត្តព្រោះថាបានស្គាល់គ្នាស្និទហើយ តែជាមួយមិត្តប្រុសមានស្ទាយបញ្ចុកអាហារគ្នាទៀតឃើញហើយក្ដៅចិត្តឆេវម៉ងហាស់ចង់តែបោកទូរស័ព្ទចោលទេ។

+ម៉ោង៩យប់+

  កូតូទើបតែនាំនាងតូចមកដល់ផ្ទះតែថ្ងៃនេះដូចជាមិនឃើញចៅហ្វាយមកឈរចាំសោះហើយ។ចំណែកស្រីខេល៍ក៏ដើរចូលទៅក្នុងទាំងមានក្ដីព្រោះគ្មានខ្លាយាមទេថ្ងៃនេះ~
ពឹប~
  «'ហឹ'នេះ»
ខណ:ពេលឡើងមកដល់បន្ទប់ហើយនាងចុចបើកភ្លើងឡើងស្រាប់តែឃើញបុសរមុខងាប់អង្គុយធ្មឹងដូចគ្មានវិញ្ញាណធ្វើឲ្យនាងភ្ញាក់ស្ទើលួសប្រលឹងទៅហើយ~
«មកនេះ»ទម្លាប់គេហើយនុងចូលបន្ទប់គេហើយហៅឲ្យគេមកក្បែរនិង តែនីខេល៍ក៏ដើរចូលទៅក្បែរនាយទាំងភ័យបុកពោះខុសពីធម្មតាព្រោះតែទឹកមុខនាយថ្ងៃនេះគួរឲ្យខ្លាចណាស់~

«'អឹ'ធ្វើអី »
«ធ្វើអីមែនទេ ម្ហ៉េធ្វើល្ងង់យ៉ាងម៉េចចង់ដូរសាលាណាស់មែនទេ?»
«ពូនិយាយអីខ្ញុំមិនយល់»
«មិនយល់ចាំយើងពន្យល់នេះ'ខ្វោក'»
«ពូលែងទៅអាយ»
«លែងមែនទេលែងលុះត្រាតែឯងសន្លប់សិនណាស់»

ខណ:ពេលដែរហៅឲ្យនាងតូចមកក្បែរនាយក៏ចាប់ទាញឱបជាប់ដៃហែកអាវនាងឲ្យរហែកទៅតាមការខឹងៗដោយសារតែរូបភាពមួយនោះ~
«បើចង់បានប្ដីម៉េចមិនប្រាប់យើងមក បើឃ្លានណាស់យើងបំពេញតម្រូវការឲ្យឯងបានតើ»
«'ផាច់'ខ្ញុំមិន អាយឈឺកុំ..»

 
រងចាំភាគបន្ត

    ជួបលោភ

🍂ប៉ាចុង🍂Where stories live. Discover now