3

2.9K 246 5
                                    

မဂ်လာဦးည...
သူတို့နှစ်ယောက်လုံး အရက်ကိုအလွန်အကျွံသောက်ထားကြတယ်..
အခန်းထဲကဆိုဖာမှာ ခြေထောက်ချိတ်ထိုင်နေတဲ့ရှောင်ကျန့်က သောက်လက်စအရက်ခွက်ကိုကိုင်ကာ အရင်စပြီး....

"Leo.....မင်းငါ့နဲ့အရမ်းလက်ထပ်ချင်နေတာမဟုတ်လား ...မင်းနောင်တမရဘူးပေါ့"

"Leo ဘဝမှာ မသေချာပဲဘာမှမလုပ်ဘူး"

"ကောင်းပြီ ဒီညငါမင်းကိုလုပ်မယ်"

"ရတယ် ကိုယ်မင်းကိုဘယ်လောက်ချစ်လဲသိလား ..ကိုယ်မင်းဖြစ်ချင်တာမှန်သမျှလိုက်လျှောပေးမယ်"

ရိပေါ်ကသူ့နားလေးကိုကပ်ကာ ပြောလိုက်ပြီး သူ့တစ်ကိုယ့်လုံးကအဝတ်တွေကိုချွတ်ပစ်လိုက်ကာ ကုတင်ပေါ်မှာမှီအိပ်လိုက်တော့ မူးနေတဲ့ရှောင်ကျန့် မျက်နှာဟာနီတတ်လာတယ်။

Tattoo ပြည့်နေတဲ့ခန္တာကိုယ်က ကြွက်သားတွေအပြိုင်းပြိုင်းထနေသလို အောက်က အကောင်ကြီးကလဲ အကြောအပြိုင်းပြိုင်းထလျှက်...

*ဘယ်လိုတောင်အရှက်မရှိတာကြီးလဲ ငါ့ဟာထက်တောင်ကြီးသေးတယ် ဒါသူ့ရဲ့ပထမဆုံးအကြိမ်ရောဟုတ်ရဲ့လား *

ရှောင်ကျန့်အနည်းငယ်တော့လန့်သွားပေမယ့် ဘာမှမဖြစ်သလိုပင် ဝီစကီတစ်ငုံမော့ချလိုက်တယ်။

*ဘာဖြစ်ဖြစ်ငါကအပေါ်ကနေမှာပဲ မင်းတောင်အရှက်မရှိမှတော့ ငါကိဘာရှက်စရာလိုလဲ*

ရှောင်ကျန့်သူ့အဝတ်တွေကိုသူချွတ်လိုက်တော့ ရိပေါ်ကတံတွေမျိုချပြီး လျှာကိုသတ်နေတယ်။ ထိုမျက်နှာဘေးကိုသူမကြိုက်...

*‌ခံရမယ့် သောက်ခွက်က*

ရှောင်ကျန့်ကုတင်ပေါ်တတ်ပြီး ရိပေါ်ရဲ့ပေါင်တွေကြားမှာနေရာယူလိုက်တယ်။ စူးရှနေတဲ့ရိပေါ်ရဲ့အကြည့်တွေကိုတော့ သူလျစ်လျူရှုထားလိုက်ပြီး သူ့ဟာကိုအထဲထည့်ဖို့လုပ်လိုက်စဉ်...

"Baby တစ်ခါတည်းကြီးလုပ်မလို့လား ညှာပါဦး ကိုယ့်ကို အနမ်းလေးနဲ့အစမပျိုးတော့ဘူးလား"

ရိပေါ်က သနားစဖွယ်ဟန်လုပ်ပြီးပြောတော့ ရှောင်ကျန့်က အပေါ်မှ အုပ်မိုးလာပြီးသူ့နှုတ်ခမ်းကိုလာနမ်းတယ် သူတို့နှစ်ယောက်လုံးစီက ဝီစကီနဲ့စီးကရက်ရောနေတဲ့ အနံ့တွေကအနမ်းတွေကိုပိုမိုယစ်မူးစေပြီး အသိစိတ်တွေ လွတ်တဲ့အထိနမ်းရှိုက်နေကာ ရှောင်ကျန့်ကသူပင်သတိမထားမိပဲ အောက်ကိုရောက်သွားတယ်။ ရိပေါ်ရဲ့အားတွေကိုသူအောက်ကနေ ဘယ်လိုမှ မတွန်းလှန်နိုင်....

Mafia's King (Completed)Where stories live. Discover now