15

2.4K 167 10
                                    

သူတို့နှစ်ယောက်ညစာစားပြီး TV ထိုင်ကြည့်နေရာ ရိပေါ်ကဆိုဖာပေါ်မှာထိုင်နေပြီး ရှောင်ကျန့်က သူ့ပေါင်ထဲကထိုင်ကာ ဇာတ်လမ်းတွဲကိုစိတ်ဝင်တစားကြည့်နေစဉ်....

Ti Ti Ti
ရှောင်ကျန့်ဆီမှ ဖုန်းဝင်လာတာကြောင့် ရှောင်ကျန့်ကိုင်လိုက်တယ်...
"ဟဲ့လို ရှစ်ကျဲပြော"
"အားကျန့် နင်အခုငါ့အိမ်မှာတတ်နေတာလား"
"ဟုတ်တယ်လေ ဘာဖြစ်လို့လဲ"
"ဘာ!!!!ငါ့အဲ့အိမ်ကိုဘယ်လောက်အကုန်ကျခံထားလဲသိလား "
"ငါပြန်ပေးမှာပေါ့"
"ပြန်ပေးလဲမရတော့ဘူး ဒီ design ကထပ်မရနိုင်တော့ဘူး မရဘူး ပြန်ပေး ငါနင့်ကိုအသစ်ဝယ်ဆိုဝယ်ပေးမယ်...."
ရှစ်ကျယ်စကားမဆုံးခင်ရှောင်ကျန့်ဖုန်းချလိုက်တယ်....

"ကျစ်...ဇာတ်ကားတောင်ဘာဖြစ်သွားမှန်းမသိဘူး"
"baby ကောင်းခန်းလွတ်သွားတယ်"
"ဟမ် ပြန်ရစ် ပြန်ရစ်"
"ပြန်မရစ်နဲ့ ကိုယ်ပြောပြမယ် "

ရိပေါ်ကအဲ့သည်လိုပြောပြီး ရှောင်ကျန့်မျက်နှာကိုဆွဲမော့ကာ နုတ်ခမ်းလေးကိုငုံစုပ်လိုက်တယ် ရိပေါ်ရဲ့အထိတွေ့ တွေကရှောင်ကျန့်ရဲ့အားအင်တွေကိုဆွဲဆုပ်ထားသလား မှတ်ရတယ် ရှောင်ကျန့်ကလုံးဝမရုံးနိုင်ပေ.....ရိပေါ်ရဲ့လျှာလေးကသူ့အာခံတွင်းလေးထဲ ဝင်ရောက်မွှေနှောက်ကာနမ်းရှိုက်တော့ ယုန်ပေါက်လေးက ပါးစပ်လေးအသာဟကာ မျက်လုံးလေးတွေမှိတ်ထားတယ်ရိပေါ်ရဲ့ပေါင်ကြားထဲမှာ ခန္တာကိုယ်လေးမြုတ်နေပြီး သူ့ရဲ့လက်တွေကတော့ ရိပေါ်ရဲ့ပေါင်တွေကို ဖျစ်ညစ်ထားတယ်....နောက်ဆုံးပါးလေးကိုနမ်းပြီး အဆုံးကာလွှတ်ပေးလိုက်ပြီး ရှောင်ကျန့်ရဲ့မျက်ဝန်းလေးတွေကို သေချာစိုက်ကြည့်လိုက်တော့ စူးရှလွန်းတဲ့ရိပေါ်အကြည့်တွေကြောင့် သူ့မျက်တောင်လေးတွေက ပုတ်ခတ်ပုတ်ခတ်နဲ့ မျက်လွှာချသွားတယ်။  .

"ဟား baby ကရှက်နေတာလား baby ကရှက်တတ်တယ်လား"
"လူပဲ မရှက်တတ်တဲ့လူရှိမလား မင်းဆိုရင်တော့မပြောတတ်ဘူး"
ရှောင်ကျန့်မျက်စောင်းလေးထိုးကာ နုတ်ခမ်းဆူပြီး TV ကိုပြန်ကြည့်နေတယ် ...

"ခုနကလွတ်သွားတဲ့အခန်းကို သိပြီလား မရှင်းဘူးဆိုထပ်လုပ်ပြမယ်လေ"
"ရှင်းတယ် ရှင်းတယ် "

Mafia's King (Completed)Where stories live. Discover now