One <3

2.1K 29 0
                                    




Vejdu do třídy a sednu si k Sophie. "Vaness, tohle mi neuvěříš! Prý je tady nový učitel", řekne nadšeně. "Dobře? A?", zasměji se "Je mladý!", řekne okamžitě. "Prosím tě, určitě to není pravda. Už tak je tady pan Payne. On ti nestačí?", uchechtnu se znova, pokroutím hlavou. "No, neříkám, že Payne není pěkný, ale třeba se ten nový zalíbí tobě" ušklíbne se. "Že by se mi líbil učitel? Nikdy" zakroutím hlavou do stran - poupravím si svou jemně růžovou sukni.

Do třídy vstoupí pan Payne a za ním o trošku vyšší muž. Může mu být tak maximálně dvacet sedm. Musím uznat, že je opravdu pohledný. Má na sobě černé společenské kalhoty, černé rozepnuté sako s jemně růžovou košilí, kterou má rozepnutou na pár knoflíčků a vlasy pěkně upravené. Prsty poseté různými krásnými prstýnky. Sluší mu to. "Tohle je váš nový učitel, Harry Styles. Víc vám toho řekne on už sám, já musím běžet do další třídy" řekne pan Payne a odejdel. Zatímco si ten druhý odkašle, opře se o jeho stůl. "Takže", ozve se jeho chraplavý hlas. "Jak už jste slyšeli, jmenuji se Harry Styles. Budu vás mít na dějepis, zeměpis a tělocvik. Můžete se mě na cokoliv zeptat" řekne. Nemůžu uvěřit, že by někdo takový mohl učit na naší škole. "Co jsem říkala?" pošeptá ke mně Sophie s úšklebkem. Protočím očima "Prosím tě" šeptnu. Nahne se k nám Louis, "Myslíte si, že by mohl být taky bisexuál nebo gay?", řekne nadějně a já společně se Sophie se snažíme nesmát se.

"Kolik Vám je let?" zeptá se Sophie vedle mě. "Třicet čtyři" odpoví a já šokovaně otevřu rty. Jeho pohled přesune na mě. Upřeně se na mě kouká. Z jeho pohledu začnu být nervózní a polknu. Pomalu pohledem sjede každý milimetr mého těla. "Je ještě něco, co by Vás zajímalo?" zeptá se se svým chladným pohledem. Přihlásí se Lucy, další má kamarádka, akorát ona je spíš ta, která se snaží až moc zapůsobit na všechny. Pan Styles k ní kývne hlavou "Jste zadaný?" zeptá se a já se se Sophie se na sebe podíváme a protočíme očima. "Tohle je až moc osobní otázka" řekne a lehce se uchechtne.

O ČTYŘI MĚSÍCE POZDĚJI (ČERVEN)

PÁTEK

Otráveně vstanu ze své postele a zamířím si to do mé koupelny, kde si udělám ranní routinu. Obléknu si bílou sukni a světle modrý top společně s mými nadkolenky. Do mých vlasů si připnu jemně růžovou sponku a opravdu lehce se namaluju.

Čekám na chodbě školy na Sophie, která má už deset minut zpoždění. Objeví se u mě pan Styles ve svém obleku. "Máš novou sponečku. Roztomilé" řekne a prsty se ji jemně dotkne. Pootevřu rty a zvednu pohled na něho nahoru, jelikož je vyšší. Pousměje se "Moc ti sluší" řekne a prsty mě opatrně pohladí po paži. "Děkuji, pane učiteli" řeknu stydlivě a trošku se pousměji. V dálce uvidím Sophie, jak na nás kouká s úšklebkem. "No nic, už musím jít. Uvidíme se ve třídě" usměje se a já přikývnu. Odejde. "Co to bylo?" řekne a dvakrát do mě jemně strčí loktem. Zasměji  se "Nic?" řeknu jednoduše. Sophie přikývne "Líbíš se mu" řekne vážně. "Prosím tě, přestaň. Je to můj učitel" protočím očima.

"Co máme teď?" zeptám se. "Tělocvik, zlato" řekne Louis. To znamená, že  máme pana Stylese. Sevře se mi žaludek. Začnu být z ničeho nic nervózní.

Pan Styles se postaví vedle mě. Má na sobě šedé sportovní kraťasy a bílé tričko. "Uděláš rozcvičku" řekne a otočí hlavu na mě. Otočím hlavu i já na něho. "Proč já?" řeknu nechápavě. "Neodmlouvej, prostě ji uděláš" řekne rázně. Protočím očima a on se zamračí.

"Doufám, že se nepřeřeknu a neřeknu mu nějakou jeho přezdívkou" řeknu se smíchem. "Měla by jsi mu říct daddy" řekne Louis a začne se smát. "Taky si myslím, že bych mu měla říct daddy" řeknu ze srandy. "Komu bys řekla daddy?" ozve se hrubý a chraplavý hlas, který patří našemu učiteli. Všichni tři na sebe podíváme. "Hm?" podívá se na mě svýma smaragdovýma očima. "Není to její věc?" řekne Sophie. Se zatnutou čelistí se na ní podíval. "Pane učiteli, nemůžeme si zahrát fotbal?" ozve se Lou. "Ne, nemůžeme" řekne a prohrábne si své vlasy. Louis do mě jemně strčí rukou, na náznak, že to mám zkusit já. "Pane učiteli, prosím. Můžeme si zahrát fotbal?" řekne. "Fajn" povzdechne si, odejde pro míč. Překvapeně se na sebe se Sophie a Louim podíváme.

Sophie začne nadávat na kluky, protože hrají špatně a já se začnu smát. Se smíchem začnu couvat. Najednou do něčeho, nebo spíš do někoho narazím. Ucítím něco polo tvrdého na zadku. Okamžitě se přestanu smát a pomalu se otočím. Uvidím pana Stylese s jemným úsměvem. "U-Um omlouvám se" zakoktám "Prosím tě, v pohodě, zlato" řekne a pohladí mě po vlasech.

Teacher's Pet  || h.s   CZ Kde žijí příběhy. Začni objevovat