Fourteen <3

1K 17 0
                                    




Jednou rukou hladím její podbřišek a druhou hladím její místečko přes kraťásky. Uslyším pravidelné oddechování. Trošku se k ní nahnu a uvidím, jak spinká s mírným uculením na tváři. Usměji se a políbím jí na čelo. Zhasnu lampičku a obejmu ji.

RÁNO

Pan Styles stojí opřený bedry o zábradlí balkónu a kouká směrem ke mně. Dneska je opravdu zamračené počasí. Skoro jako v Londýně. Přejdu k němu ve svých šatech a uculím se. Položí si dlaně na mé boky a políbí mě. Uslyším vyzvánění mého iPhonu. Protočím očima a otočím se. Ještě než odejdu, tak mě daddy plácne po mém zadečku. Sladce se zasměji a já uslyším jeho tichý smích. Nahnu se pro můj mobil a podívám se, kdo mi volá. Mamka. Sednu si na kraj postele přímo naproti balkónu. Hovor zvednu "Ahoj, zlatíčko" uslyším hlas mé mamky. "Ahoj, mami" usměji se.

Daddy se na mě pořád upřeně kouká.

"A co dělá Lou?"

"Lou?" podívám se na pana Stylese "Louis je teďka ve sprše" zalžu a pan Styles se lehce uchechtne. Jelikož mě pan Styles celou dobu sleduje, tak ho chci trošku provokovat. A proto, dám stehna od sebe a volnou rukou se za zády zapřu. Pan Styles si promne špičku nosu a prohrábne si vlasy. Mohu vidět, že se dívá mezi mé nohy. Pohled zvedne na můj obličej a já párkrát zamrkám svými dlouhými řasami. Zmáčkne v dlaních zábradlí a já se nevinně usměji. Nahnu se k misce šťavnatých a čerstvých jahod - vezmu si jednu. Zakousnu se do ní a sladká šťáva steče na mé rty. Polštářkem prstu ji setřu a strčím si ho mezi rty. Podívám se při tom na mého daddyho. Jakmile prst dám z mých rtů pryč, uculím se. Uvidím jeho bouli v kalhotech. "A líbí se ti tam, zlato?" zeptá se zvědavě mamka. "Ano, mami. Líbí se mi tady strašně moc." řeknu s pohledem na pana Stylese.

Rozloučím se s mamkou a hovor položím. Mobil dám vedle sebe a vstanu. Přejdu k daddymu "Zlobíš daddyho" zamračí se a zmáčkne jednou rukou můj zadeček. Nevinně se na něho uculím a párkrát zamrkám. Vezmu jeho druhou ruku a dám ji pod mé šaty. Přitlačím jeho prsty k mému místečku "Daddy, look how wet i am" zakňučím a podívám se na něho nahoru. Přilepí se mi na rty "Co by sis přála, aby daddy udělal, hm, princezno?" odtáhnu se od něho a začnu se červenat. "Hm?" pohladí mě "Chceš daddyho prsty, jazyk? Chceš, aby tě daddy ošukal?" kousne se do rtu "U-Um" zakoktám "Ošukej mě, daddy, prosím" šeptnu blízko jeho rtů. Usměje se a vyzvedne mě.

Položí mě na postel a sundá mé šaty. Začnu mu rozepínat košili, kterou sundám.

Pomalu do mě vnikne a chvilku počká. Začne se ve mě pohybovat a já zasténám. Pan Styles vzdychne do mého krku, který začne líbat.

Zakloním hlavu "Fuck, baby doll" zasténá a já začnu plakat slastí. Palcem setře slzu, která steče po mé tváři. Usměje se a políbí mě. Strčí prostředníček a prsteníček mezi mé rty. Uculím se a začnu na nich sát. Kousne se do rtu. Zrychlí své tempo a já se prohnu v zádech. Párkrát ještě přirazí a oba se najednou s hlasitými vzdychy uděláme.

Naše těla jsou na sobě natisknutá, koukáme se na otevřený balkón, jelikož je bouřka. Mám na sobě bílé lehké kalhotky a tmavě šedý svetr od mého učitele. Pan Styles má na sobě pouze své černé Calvin Klein boxerky. Hladící svou velkou dlaní můj podbřišek mi dává pusinky do vlasů. Uculím se a více se k němu přitulím. Nahne se trošku dopředu, podá mi mého plyšového zajíčka a více nás zakryje bílou přikrývkou. Druhou rukou mě chytí pod krkem - otočím hlavu k němu a věnuju mu sladkou pusinku. Usměje se a spojí naše rty. Prodloužím náš polibek, ale Pan Styles po chvilce naše rty rozpojí. Zakňučím, nahnu se k němu více a našpulím rty. "Moje malá zlobivá holčička" zasměje se lehce - jeho ruka můj krk opustí a začne hladit vnitřní stanu mého stehna. Spokojeně zamručím a roztáhnu pro něho lehce nohy. "Oh opravdu si myslíš, že ti daddy udělá znovu dobře? Hm, princezno?" pošeptá blízko mého ucha. Opatrně přikývnu "To se mýlíš, koťátko" zasměje se. "A-Ale, daddy" zakňučím a začnu si vynucovat pozornost mého učitele. Obkročmo si na sednu na jeho skoro nahý klín a on si položí své velké dlaně na mé záda, které začne hladit. Položím si hlavu do jeho jamky mezi krkem a ramenem - nadechnu se jeho úžasné vůně. Jednou rukou si začnu hrát s konečky jeho lehce delších kaštanových vlasů. Věnuje mi polibek na čelo, zakryje více mé tělo a přitiskne si mě k sobě. Uculím se a spokojeně zavřu na chviličku oči.

Teacher's Pet  || h.s   CZ Kde žijí příběhy. Začni objevovat