Two <3

1.3K 27 0
                                    




Vyjdu ze školy a zastavím se o pár metrů dál, abych počkala na Sophie a Louise. Znuděně koukám do svého iPhonu na fotky z dneška, jelikož se mi Sophie, Niall a Louis fotili na můj mobil, zasměji se nad jednou fotkou Louise a Nialla. Dám si ji na tapetu. "Čekáš na někoho?" ozve se hlas pana Stylese. Zvednu pohled a uvidím, jak jde ke mně. Přikývnu a mobil zamknu "Na koho?" zeptá se a navlhčí si rty. "Na Sophie a Louiho" uculím se. Jakmile se uculím, panu Stylesovi se objeví mírný úsměv na tváři.

Po pár minutách uvidím mé dva nejlepší kamarády. S panem Stylesem jsme si zatím povídali a dost jsme se nasmáli. "No nic, už půjdu. Užij si víkend, zlato" usměje se, pohladí mě po zádech. "Vy taky, nashledanou" řeknu zmateně a zaraženě, ale i tak mu úsměv lehce oplatím. Věnuje mi poslední úsměv a rozejde se ke svému autu. Za chůze si nasadí své sluneční brýle. Odemkne ho, nastoupí a odjede. Odvrátím pohled k Sophie a Louimu - oba se na mě koukají s otevřenou pusou. "Oh přestaňte!" řeknu otráveně, protože mi je jasné, na co naráží. "Styles je zamilovaný" řekne Louis a podívá se na Sophie. "Přesně jako" řekne. "Bože" šeptnu a protočím očima.

PO VÍKENDU

"Zase pondělí sakra" řekne Sophie otráveně. Zasměji se a položím svůj mobil na lavici. Přijde mi zpráva a můj iPhone se rozsvítí. Obrátím pohled "Proč máš na tapetě Louise a Nialla?" ozve se hrubý hlas. Zvednu oči nahoru, jelikož pan Styles stojí těsně u mě a já sedím. "Um. T-To je moje věc. Proč to řešíte?" zakoktám, znervózňuje mě, jak jeho rozkrok je v úrovni mé hlavy. "Zajímá mě to" řekne se zamračením. "Ale stále je to moje věc. Nevidím žádný důvod, abych Vám to řekla" nechápavě zvednu obočí. Zatne čelist a jeho zorničky se trošku roztáhnou. Polknu a pootevřu rty.

O PÁR DNÍ POZDĚJI

HARRY

V rámci školní akce jsme jeli na čtyři dny do Francie. Pokoje jsou po dvou. Jelikož Vaness chyběla zrovna, když se pokoje rozdělovaly, tak je na pokoji se mnou. Neříkám, že mi to vadí, právě že vůbec.

Jelikož mám mnohem větší pokoj než žáci, tak má Vaness svou ložnici, stejně jako já. Ona už šla spinkat, takže tady jsem sám. I kdybych neměl, tak si naliju do nízké skleničky whiskey a zdvihnu si ji ke svým rtům. Trošku upiju a zamířím si to do své ložnice. Zavřu dveře a odejdu do mé koupelny, kde se svléknu a osprchuji se. Pořád mám strašné nutkání jít za Vaness, ale nemůžu. V boxerkách si lehnu do postele a zakoukám se do stropu. Po pár minutkách přemýšlení mě z myšlenek vytrhne hlasité vzlykání, které vychází z vedlejšího pokoje. Okamžitě vstanu a rychle zamířím do její ložnice. Otevřu dveře a uvidím, že pláče ze spánku. Přejdu k její postýlce a posadím se k ní. Začnu ji hladit a probouzet ji. Otevře své zaslzené očička a posadí se. Palcem ji setřu slzičky. "Pojď k daddymu, lásko moje" pošeptám a pomůžu ji na můj klín. Položí si hlavičku na mé rameno. Jednou dlaní zajedu pod její jemně růžové saténové tílko a začnu ji hladit po zádech. "Všechno je v pořádku, koťátko, už jsi s daddym" řeknu potichu a políbím její vlásky. Ucítím, jak se ke mně ještě více přitulí a já se nad tím pousměji. Druhou rukou pomalu sjedu na její zadeček, který taky začnu hladit.

Otevřu oči a zjistím, že jsem sám ve své ložnici. Neříkejte mi, že to co se stalo v její ložnici, byl sen. "Kurva!" zavrčím a promnu si obličej. Mohl jsem mít svou holčičku na klíně, hladit ji po jejím nevinném tělíčku. V klidu by měla opřenou hlavičku a nechala se. Podívám se na můj mobil, je teprve pár minut po druhé hodině ranní. Povzdychnu si a vstanu. V boxerkách vyjdu z ložnice a zastavím se u dveří od druhé ložnice. Zapřemýšlím, jestli mám dveře otevřít nebo ne. Opatrně sáhnu na kliku a pootevřu je. Nakouknu dovnitř a uvidím, že tam není. Nakrčím obočí a dveře zase zavřu. Odejdu do kuchyně, která tady je. Vaness sedí na kuchyňském ostrůvku ve svém jemně růžovém saténovém pyžámku. "Fuck" zašeptám, jakmile to uvidím. V ručičce má skleničku s pitím a jemně houpe nožičkama. Je trošku rozespalá. "Proč nespinkáš?" promluvím a ona se lehce lekne. "U-Um nejde mi usnout" zakoktá, když uvidí, že mám jenom boxerky. Přejdu k lince a naliju si vodu. Periferním viděním vidím, jak sleduje mé tetování. Já se snažím ze všech sil nekoukat na ní, protože by to neskončilo jen koukáním. Otočím se a opřu se bedry o linku, takže jsme naproti sobě. "Poměrně brzo vstáváme, měla by jsi jít spinkat" řeknu a napiju se vody. "Vy taky, pane Stylesi" řekne "Na mně nezáleží, ale na tobě. Měla bys poslouchat da-" zaseknu se "Chci říct, že bys mi udělala opravdu radost, kdyby sis šla lehnout a zkusit ještě spinkat, ať nejsi unavená" dodám. Povzdychne si, ale přikývne. V tom snu měla na sobě úplně to stejné. Třeba to sen nebyl, jen mi to takhle přišlo. "Ještě než půjdeš spinkat, zlato" řeknu a prohrábnu si vlasy. "Neplakala jsi ze spánku?" zeptám se. Zavrtí hlavičkou do stran. "Opravdu? Nešel jsem za tebou?" řeknu. Tak strašně doufám, že to nebyl sen. "Ne?" řekne lehce nechápavě. Kurva! "Pane Stylesi, jste v pohodě?" zeptá se a přistoupí ke mně trošku více.

Přilepím se ji na rty a mé dlaně sjedou na její zadeček. Zmáčknu ho a vysadím ji na linku. Její ručičky sklouznou na mé ramena. Nožičky si obmotá okolo mého pasu. Otřu se o ní a ona sladce zavzdychá.

Stylesi, nech své představy být. Začne mi cukat mezi nohama. "Samozřejmě. Teď už jdi spinkat" popoženu ji lehce nervózně "Dobrou noc, pane Stylesi" usměje se. Odkašlu si "Dobrou noc, zlato" pousměji se a ona odejde. Uslyším zavření dveří. "Kurva!" zakleju šeptem a projedu si dlaní bouli v mých boxerkách.

Teacher's Pet  || h.s   CZ Kde žijí příběhy. Začni objevovat