Přiběhne ke mně můj andílek a sedne si na kuchyňský ostrůvek. "Daddy?" zeptá se, "Ano, princezno?" otočím se k ní a podám ji skleničku s pitím. Poděkuje a vezme si ji. "Nudím se, co budeme dělat?" řekne a já se postavím mezi její nožičky. Začne se najednou červenat a položí skleničku kousek od nás. "Nad čím přemýšlíš?" zeptám se a políbím ji. "To ti neřeknu" našpulí rtíky. "Nezlob mě" pošeptám blízko jejího ucha. Sáhnu mezi její nožičky a ona ihned dá mojí ruku pryč. "Oh, miláčku. Nech daddyho, aby se tě dotknul. Chceš, aby ti udělal dobře?" zachraptím. "P-Prosím, daddy" zakoktá a já se usměji. "Roztáhni nožičky" nařídím ji a ona mě poslechne.Palcem se dotknu jejího klitorisu a ona nádherně, hlasitě zasténá. Rozetřu její vlhkost a prostředníčkem do ní vniknu. Položím si druhou dlaň na její tvář. Palcem přejedu po jejích pootevřených rtech a následně do nich prstem vjedu. Mezi vzdychy se uculí a rty poslušně obepne okolo mého palce. Zeširoka se usměji. Začnou ji po chvilce stékat slzičky po tvářích. Snaží se stisknout stehna k sobě, ale já ji to nedovoluju. "Daddy!" zapláče a zmáčkne látku mého svetru. Začne se ji rychleji nadzvedávat hrudník. Vytáhnu z ní svůj prostředníček a olíznu ho. Zmateně se na mě podívá skrz její dlouhé, mokré řasy. "Ne, daddy, prosím" zaprosí a já se škodolibě usměji. Upravím její kalhotky.
Sednu si vedle mé holčičky, která má na sobě roztomilé pyžámko, které se skládá z tílka a kraťásků. Má opravdu lehce jemně růžovou barvu a malé vzory růžových květinek. Má ručičku položenou na svém podbřišku a kouká se na televizi. Položím svou skleničku vína na konferenční stolek.
Dám si ji na svůj klín a ona si položí hlavičku na mé rameno. Stále má dlaň na svém podbřišku. "Copak, princezno? Bolí tě něco?" zeptám se a začnu hladit její podbřišek. "Je to nepříjemný pocit" zamumlá. Lehce se zasměji "Nemáš zlobit daddyho. Jinak by tě nechal se udělat" řeknu. "Ale já nezlobím, daddy" zakňučí, "Opravdu? Tak co to bylo v tom kabinetě? Pořád jenom odmlouváš" řeknu. "Hmm" zamručí jenom a kouká se na moje prsty, se kterýma si hraje.
"Daddy" zakňučí a sedne si obkročmo na mé nahé stehno - mám na sobě pouze boxerky. "Mhm?" zamručím. Vezme mé prsty a přiloží si je ke svému sladkému místečku, přes látku kraťásků. Nemá kalhotky, takže snadno ucítím, jak je látka vlhká. Sjedu pohledem ji celou, jak si přidržuje mé prsty na svém místečku. Pohnu jimi a ona zalapá po dechu. Dám pryč své prsty a ona se na mě zmateně podívá. "Půjdeme si lehnout, hm?" pohladím ji po vláskách.
Sednu si na kraj postele a moje holčička si klekne mezi mé nohy. Dá si můj penis mezi své rty a obepne je okolo něj. Začnu ji hladit po vláskách "Jsi tak šikovná, doll" zasténám. Vezme si ho skoro celý do pusinky a z očiček se ji automaticky spustí pár slz. Mezi vzdychy se zeširoka usměji. Sáhne ručičkou mezi své nožičky a začne sama sebe hladit. Vysunu z ní můj penis a postavím se. Vytáhnu ji na nohy "Co daddy říkal o dotýkání sebe?" zvýším hlas. Omluvně se na mě podívá a sklopí pohled. Přejdu do šatny, vezmu jednu z mých kravat.
Jakmile ji svážu její zápěstí, nahnu se a vezmu malý vibrátor. "Ne, daddy, prosím, ne" zakňučí a já ho zapnu. Zajedu pod její kraťásky a vniknu jim do ní. Zalapá po dechu a stiskne k sobě nožičky. "Neuděláš se. Pokud se uděláš, nepřej si mě a nevydáš ze sebe ani hlásku. Jsi přece hodná holčička a poslechneš daddyho, že?" nadzvednu obočí. Přivře na pár sekund očička a pak přikývne. "Klekni si" řeknu a ona tak udělá. Jakmile to udělá, zalapá po dechu, protože se v ní vibrátor pohne.
Pohnu párkrát pánví oproti ní a moje koťátko po chvilce otevře pusinku a vyplázne jazyk. Usměji se a začnu pohybovat rukou na mém penisu. Udělám se do její malé pusinky a slastně vzdychnu. Poslušně to spolkne.
Rozvážu její ručičky. "Daddy, nech mě prosím se udělat. Bolí to" řekne celá uplakaná. Setřu její slzičky "Oh miláčku, ty jsi poslechla daddyho? Tak honem, lehni si. Tatínek ti udělá dobře, slibuju" pousměji se, pohladím ji po mokré tváři. Skrz slzy se usměje a poslechne mě. Dám na stranu látku kraťásků a vyndám z ní vibrátor, který vypnu. Úlevně vydechne a já se lehce zasměji. Skloním se a dlouze olíznu její sladké místečko.
RÁNO
Pohladím její zadeček v kraťáskách. Něco zamumlá ze spánku a více si k sobě přivine černou přikrývku. Začnu hladit její vlásky a ona mě obejme.. Usměji se, periferním viděním uvidím, že se její iPhone rozsvítí na nočním stolečku. Podívám se na něj a trošku se nahnu blíž k němu. Mohu vidět, že ji volá Zayn. Zamračím se a hovor položím. "Daddy?" zamumlá rozespale. Cuknu sebou a narovnám se zpět "Spinkej, lásko" promluvím tiše.
ČTEŠ
Teacher's Pet || h.s CZ
Fanfiction"Proč jsi ještě v pyžámku? Zlato, neříkal ti daddy, že se máš převléct?" nadzvednu obočí. "Já vím, já vím" zamumlá. "Ale mně se nechce" zakňučí a obejme mě. Položím svůj mobil vedle nás. "Tak ti daddy pomůže" vyzvednu ji a přejdu do ložnice. Položím...