Twelve <3

1.1K 17 0
                                    


Dřepnu si k vaně a prsty se dotknu její pokožky - mezitím, co si ona hraje s růžovou a třpytivou vodou. Prohlédnu si její nevinné, drobné tělíčko. Pohladím ji po rameni "Fucking Hell, daddy wants to fuck you so much" šeptnu. Zvedne hlavičku

"Říkal jsi něco, daddy?"

"Ne, neříkal" pousměji se.

"Pojď ke mně, daddy. Prosím" zakňučí. Zasměji se a vstanu. Začnu si rozepínat košili. Spokojeně se uculí.

Sednu si naproti mé holčičky do koupele. Podívá se na mou mokrou hrud' "Pojď blíž k tatínkovi, princezno moje malá" natáhnu k ní ruce. Začervená se a dá své malé dlaně do těch mých. Pomůžu jí, aby si na mě lehla. Začnu ji hladit po zádech. Hlavičku si položí na mé rameno a více se přitulí do mého krku, na který mi dá pusinku. Lehce se usměji a svou levou ručičku si položí na mé pravé rameno."Jsi unavená, lásko?" navléknu ji její kraťásky. Narovnám se "Mhm" promne si očička. "Tak pojď si lehnout" pousměji se a pohladím ji.

Zakryju ji a ona si k sobě přitáhne svého plyšového zajíčka. Usměji se a políbím ji.

VANESS

Probudím se okolo jedné hodiny ranní. Daddy vedle mě není. Posadím se, promnu si obličej a vstanu. Balkón je otevřený - vstoupím na něj, ale pan Styles tady není. Vejdu zpět do ložnice a mohu vidět, že se v obýváku svítí. Potichu si to zamířím do už zmiňovaného obýváku. Zastavím se kousek od dveří, protože uslyším vzdychy, nakrčím obočí - opatrně nakouknu zpoza rohu. Uvidím pana Stylese sedícího v křesle, v dlani má svůj penis, po kterém rychle přejíždí. Má mírně zakloněnou hlavu, zavřené oči a pootevřené rty. Stisknu stehna k sobě, protože ucítím, jak začnu vlhnout. Pan Styles otevře oči a nahne se pro kapesník. Rychle uhnu, aby si mě nevšiml. Potichu odejdu zpět do ložnice. Lehnu si a dotknu se mých vlhkých kraťásků, jelikož nemám kalhotky. Polknu a ruku dám pryč

Pan Styles si ke mně sedne "Koťátko moje, proč nespinkáš?" zeptá se a políbí mě. "U-Um" posadím se. "D-Daddy, can you help me, please?" zapláču "S čím, lásko?" zeptá se. Trhaně se nadechnu, dám stehna od sebe a podívám se dolů. Pan Styles se podívá taky dolů a dotkne se mého místečka, skrz vlhké kraťásky - zasténám jen pod tímhle dotekem."Aw, moje holčička je vlhká?" usměje se a podívá se dolů "Neboj se, daddy ti udělá dobře" šeptne "Lehni si" rozkáže mi a já ho poslechnu.

DRUHÝ DEN PODVEČER

Panu Stylesovi začne někdo volat. Hovor zvedne "Styles, dobrý den" řekne. Chvilku poslouchá a pak odtáhne telefon od ucha. "Kitten, daddy se za chvilku vrátí. Nikam nechoď" šeptne. Přikývnu a on odejde. Znuděně se rozhlížím po okolí, "Zlato?" uslyším známý hlas. Otočím se a uvidím Zayna. "Zee!" vypísknu a obejmu ho okolo krku. Obejme mě okolo pasu a přitáhne si mě k sobě blíž. "Jak to, že jsi tady?" zeptám se překvapeně. "Jsem tady s rodinou" ukáže palcem trošku dál. Chápavě přikývnu. Po zhruba pěti minutách, už musí Zayn odejít. "Tak si napíšeme, ahoj, zlato" usměje se a pohladí mě těsně pod zadkem. "Fajn" uculím se, obejmu ho a dám mu pusu na líčko. Zayn odejde a po ani ne minutě, se u mě objeví pan Styles. Má tmavší oči, než normálně. "Jdeme" řekne naštvaně, vezme mě za ruku a táhne mě nějakým směrem.

Procházíme skrz užší uličku. Jde strašně rychle, "Daddy, co se děje?" trhnu svou rukou a zastavím se, takže se zastaví i on a otočí se ke mně. Přistoupí ke mně a vezme hrubě znova mojí ruku. Ignoruje mou otázku a vyjde z uličky. Po pár sekundách se objevíme před hotelem.

Zamkne hlavní dveře. Chytí mě pod krkem - pootevřu šokovaně rty "Co to mělo kurva znamenat?" procedí skrz zuby. "N-Nemůžu za to, daddy" zakoktám.

Posadí se na postel a stáhne si mě na jeho klín. Položím si dlaň na jeho tvrdý penis skrz kalhoty a začnu ho hladit. Okamžitě mě vezme za mé zápěstí a zmáčkne ho. "Nedělej to, nebo z tebe daddy vyšuká drzost a bude mu úplně jedno, že tě to bude bolet" skoro křičí. Podívám se na něj a mé oči se začnou plnit slzami. Proč se ke mně najednou tak hnusně chová? "Dám ti důvod, aby jsi plakala" řekne naštvaně a přehne si mě přes koleno. Vyhrne mé šaty a doslova serve mé kalhotky. Tiše vzlyknu - ani nemrknu, a ucítím daddyho dlaň na mém pozadí.

"Daddy, prosím přestaň" zmáčknu jeho stehno, kvůli bolesti na mém pozadí.

"Zasloužíš si to" zavrčí.

Po skoro třicátém plácnutí, mi šaty stáhne. Setřu si své mokré tváře a narovnám se. Lehnu si do postele, vezmu si svého plyšového zajíčka a přitáhnu si k sobě přikrývku. Pan Styles ke mně natáhne ruku, aby mě pohladil. Cuknu sebou "Nesahej na mě" šeptnu. Nadzvedne obočí,

"Co jsi to řekla?"

Nechci se s ním bavit. "Prosím jdi na chvilku pryč, daddy" utřu si slzu a obejmu svého plyšáka. Zatne čelist a po pár sekundách vstane a odejde na balkón. Zavřu oči - snažím se myslet na pěkné věci.

O DVĚ HODINY POZDĚJI

Z mých myšlenek a koukání do zdi, mě vyruší prohnutí matrace daddyho váhou, jelikož si vedle mě sedne. Snažím se na něj nekoukat. "Podívej se na mě" promluví, ale já ho ignoruji. "Sakra, kitten, podívej se na mě" povzdechne si. Polknu, posadím se a zvednu pohled k němu.

"Proč jsi to řekl? Proč jsi na mě křičel, daddy?" po tváři mi steče slza. Přisune se ke mně, setře palcem mou tvář a začne mě hladit po vlasech. Trošku sebou cuknu. "Beruško, omlouvám se. Jsem prostě naštvaný. To co jsem řekl.." odmlčí se "Víš, že by to daddy nikdy neudělal. Nechci, aby ses mě bála. Nebo, aby sis myslela, že bych udělal něco, bez tvého svolení jen pro své uspokojení" řekne

Zabořím hlavu do jeho prohlubně mezi krkem a ramenem. "Daddyho to moc mrzí, koťátko" zašeptá do mých vlasů, do kterých mi dává pusinky. "To co se stalo se Zaynem, probereme později. Nemysli si, že jsme s tím skončili" promluví po chvilce. Zvednu hlavu a podívám se na něj skrz své uplakané oči. Přikývnu a Pan Styles si mě k sobě přitáhne co nejblíž.

Teacher's Pet  || h.s   CZ Kde žijí příběhy. Začni objevovat