Pomalu do mě vnikne a po chvilce se začne pohybovat. Spojí naše rty a oba slastně vzdychneme. Jednou rukou vjedu do jeho vlasů a zasténám. Usměje se a položí si dlaně na můj pas.
DRUHÝ DEN (pátek)
Zamířím si to na chodbu. "Kampak kampak?" ušklíbne se Sophie. "Pryč od tebe a Louiho" zasměji se a ona si dotčeně položí dlaň na srdce. Rozesměji se a rozejdu se ke kabinetu pana Stylese. Zaklepu na něj a během pár sekund se objeví vysoká postava ve dveřích. Usměje se, podívá se na chodbu, vezme mě za ruku a pozve mě dál. Zavře a zamkne za námi dveře. Nahne se ke mně a spojí naše rty "Ahoj, andílku" usměje se do polibku. Odtáhneme se od sebe s mlasknutím. Uculím se a přejdu k jeho stolu, na který se posadím. Prohrábne si své vlasy a rozejde se ke mně. Sedne si do svého křesla naproti mě a položí si dlaně na mé stehna. "Jak to, že jsi za mnou přišla, lásko?" nadzvedne obočí. "Chtěla jsem jít za tebou. Navíc vím, že máš teď volno a nám odpadla hodina" myknu rameny.
Postaví se mezi mé nohy a dlaň si položí na mé stehno, které začne hladit. Nahne se těsně vedle mě pro nějaké papíry. Jakmile se skloní, ucítím jeho rty na mém krku. Zajede dlaní více pod mou sukni a začne něžně líbat pokožku mého krku. Nevědomky zakloním hlavu a pootevřu rty. Ucítím, jak se usměje a pánví pohne naproti té mé. Neudržím se a zavzdychám. Zmáčknu v mé malé dlani látku jeho černého svetru. Pan Styles se narovná a druhou rukou mě chytí pod krkem. Začervenám se, stydlivě se kousnu do rtu a podívám se do jeho smaragdově zelených očí. Ušklíbne se a políbí mé rty. Odtáhne se a já záporně zamručím - snažím se polibek prodloužit, ale on se škodolibě usměje a lehce uhne. "Ugh, daddy!" zakňučím a on se tiše zasměje. Prstem si poklepe na rty. Uculím se a dám mu menší pusinku.
"Po škole přijď na parkoviště, pojedeme k daddymu" řekne, ale já se plně věnuji mému iPhonu. Vezme mi mobil z mé dlaně a dá si ho do zadní kapsy. "Hej" řeknu hned a snažím se mu ho vzít, ale je rychlejší. "Posloucháš mě?" zeptá se. Trošku znervózním a polknu "Ano, daddy" zalžu. "Co jsem říkal?" položí mi otázku. Semknu k sobě rty a po chvilce jemně myknu rameny. Sedne si do křesla a mě stáhne na jeho klín - obkročmo na něj sedím. V dlaních zmáčkne můj zadek a já pootevřu rty. "Víš, že se daddymu nelže, koťátko" zatne čelist. "P-Promiň, daddy" zakoktám a nervózně si začnu hrát s prsty. "To si ještě vyřešíme později" šeptne téměř neslyšitelně a já trošku vyděšeně zvednu hlavu. Stisk na pár sekund zesílí "Takže ještě jednou, po škole přijď na parkoviště, pojedeme domů" lehce mě překvapí, tím co řekl na konci. "Jenomže já mám už něco domluvené" opřu si hlavu o jeho rameno a začnu si hrát s látkou jeho svetru. Jednou rukou začne příjemně hladit má záda. Více se k němu přitulím. "Tak to zrušíš" řekne jednoduše
"Ale-"
"Odmlouváš?" varovně se na mě podívá. Nadechnu se, abych něco řekla, ale rty zase zavřu. Položím si hlavu zase na jeho rameno "Fajn" zamumlám lehce uraženě. "Princezno moje, nebuď uražená" pošeptá a pohladí mě po vlasech. "S kým jsi měla jít ven?" zeptá se a já zvednu hlavu, "Se Sophie, Louim a.."
"..A?"
"A se Zaynem" dodám opatrně "Oh tak to tím tuplem zrušíš" řekne a mé nutkání protočit oči je mnohem větší.
PO ŠKOLE
Zayn si mě k sobě přitáhne a obejme mě. Usměji se a obejmu ho nazpátek. Rozloučíme se a já si to namířím na parkoviště kousek od školy.
Uvidím daddyho auto - pan Styles se nahne přes místo spolujezdce, aby mi otevřel dveře. Sundám si svůj jemně růžový batoh a nastoupím. "Ahoj" zamumlám a zavřu dveře. Usměje se a nahne se ke mně - věnuje mi polibek. Poupravím si svou sukni. Pan Styles nakrčí obočí a já se na něj zameteně podívám. Nahne se ještě ke mě a přičichne si k mé jemně fialové mikině. "Ehh, daddy?" zeptám se nechápavě, narovná se "Proč jdeš cítit pánským parfémem?" řekne. "Nevím? Byla jsem s tebou" myknu rameny. "Ne. Tohle není můj parfém" prohrábne si vlasy. Vezmu kousek mé mikiny a přičichnu si k ní. Tohle je od Zayna vůně. "U-Um" zakoktám a podívám se na daddyho, který se na mě upřeně a zamračeně kouká. "Můžeme to přestat řešit?" zeptám se opatrně. "Fajn, jak chceš" zamumlá a otočí se čelem k volantu a nastartuje.
"Není to od Zayna?" prolomí ticho. "Možná" zamumlám s pohledem do mého mobilu. Vytrhne mi ho z dlaně "Sakra poslouchej mě" zmáčkne v dlani volant. "Jo, je to jeho" odpovím mu na jeho otázku. Zastaví na semaforu a podívá se na mě. Položím si dlaň na jeho stehno a otočím se k němu "Daddy, nebuď naštvaný. Nic se mezi mnou a Zaynem nestalo" věnuju mu pusinku. Přikývne a polibek prodlouží.
"Co budeš dělat zítra?" zeptá se a pohladí mé nahé stehno. "Nemám nic v plánu, proč"
"Nechtěla bys spinkat u daddyho?"
"Moc ráda, akorát mohl by jsi mě prosím odvést domů? Vezmu si věci" poprosím ho a on přikývne.
Dám si nějaké potřebné věci a převlečení do batohu a rychle seběhnu schody dolů, aby pan Styles dlouho nečekal. Jakmile nastoupím zpět do auta, napíšu mamce a zároveň Sophie. Rozkliknu chat mezi mnou a Sophie.
Me - Ahojky, potřebuju, aby jsi kdyžtak řekla, že spím u tebe. Moc moc prosím :D
Sophie <333 - Čauky, jojo jasně. Ajaj, noc u Stylese? ;) ;) ;)
Me - Možnáááá :)
Napíšu ještě mamce a pak svůj iPhone položím.
HARRY (podvečer)
Přijdu do obýváku - uvidím moji holčičku, která leží na gauči. Usměji se a přejdu k ní. "Jsi nějaká unavená" pohladím ji a ona jen přikývne a promne si očička. "Jak to?" poupravím její sukýnku, jelikož ji má skoro vyhrnutou. "Nemám ráda tělocviky s tebou" zamumlá a párkrát zamrká. Zasměji se "No dovol? Tělocviky se mnou jsou nejlepší. Proč je nemáš ráda?" řeknu a sednu si vedle ní, položí si hlavičku na můj klín a já ji začnu hladit ve vláskách. "Jsi až moc sportovní" zamumlá a lehce se rozespale zasměje. Rozesměji se.
ČTEŠ
Teacher's Pet || h.s CZ
Fanfiction"Proč jsi ještě v pyžámku? Zlato, neříkal ti daddy, že se máš převléct?" nadzvednu obočí. "Já vím, já vím" zamumlá. "Ale mně se nechce" zakňučí a obejme mě. Položím svůj mobil vedle nás. "Tak ti daddy pomůže" vyzvednu ji a přejdu do ložnice. Položím...