Nineteen <3

916 12 1
                                    


PONDĚLÍ

VANESS

Sednu si na jeho stůl a poupravím si sukýnku. Pan Styles vstane ze svého křesla a postaví se přede mě. Začne něžně hladit mé stehno - sklopím pohled na jeho dlaň a automaticky stisknu stehna k sobě. Uslyším, jak se lehce zasměje a věnuje mi polibek na čelo. "Roztáhni nožičky" šeptne a já ho poslechnu.

Nadzvedne mou sukni a mé kalhotky dá prsty na stranu. Koukám se na jeho tvořící se vrásku mezi obočím, jelikož se mračí. Zvedne pohled z mého klína na mě a já se uculím. Usměje se a dlouze mě políbí. Pomalu do mě vnikne pouze půlkou jeho prostředníčku, napnu se a automaticky zmáčknu látku jeho bílého trička. "Uvolni se, beruško" pohladí mě a já tak po chvilce udělám. Začne prstem pohybovat. Kousnu se do rtu, které po chvilce dám od sebe a přivřu oči. "Ne, koukej se na daddyho, lásko moje" řekne, s červenými tvářemi otevřu oči a on se ušklíbne.

Proplete si se mnou prsty a já mu jeho ruku zmáčknu. "Daddy, u-už-" zasténám do jeho rtů. Lehce se usměje a přestane prstem pohybovat. "N-Ne, daddy!" zakňučím frustrovaně. Naposled mě políbí a klekne si. Podívám se dolů a on se usměje. Naváže se mnou oční kontakt a začne pomalu pusinkovat vnitřní stranu mého stehna. Pootevřu rty a zachvěji se.

Upravím si svou sukýnku a sednu si na pohovku, co v kabinetě pan Styles má. Uslyšíme zaklepání na dveře kabinetu. Pan Styles neochotně vstane z křesla a přejde ke dveřím, které odemkne a pootevře je tak, aby nešlo vidět moc dovnitř. Uvidím vyšší mužskou postavu, která vejde do dveří a pan Styles za ním zavře. "Čau, Harry. Potřebuju půjčit auto, moje je- Jé ahoj, zlato" usměje se Jamie - nejlepší kamarád pana Stylese z vysoké školy, se kterým mě seznámil v červenci, "Jamie!" vypísknu, vstanu a obejmu ho. Usměje se a pohladí mě po zádech. "No dobrý dobrý, tady máš klíče a jdi zas" přeruší nás pan Styles a podá Jamiemu jeho klíče od auta. "Hele, nakonec se trošku zdržím" ušklíbne se a otočí se ke mně. Zasměji se a sednu si zpátky. Posadí se vedle mě a položí si paži na opěradlo. "Neštve tě už Styles?" zeptá se potichu Jamie. Rozesměji se a otočím hlavu na něj. "Někdy" šeptnu k němu a podívám se zpátky na pana Stylese. Otočí se k nám čelem "Huh?" zamumlá nechápavě. "Nic nic, chystej se dál radši na zeměpis" uchechtne se Jamie a já s ním. "Ty by sis ho měl někdy zopakovat, nikdy ti nešel, co si tak pamatuji" řekne a vezme pár vytištěných papírů z tiskárny. Zasměji se "No, to je možná pravda" řekne po chvilce.

DRUHÝ DEN

"Daddy?" otočím pohled z okénka od auta na pana Stylese. Vezmu ho za jeho velkou dlaň, která je položená na mém odkrytém stehně. "Mhm?" ozve se, "Můžeme jet ke mně nebo k tobě prosím? Budu sama až do večera, nechci být sama doma" řeknu opatrně. Zastaví na semaforu a otočí hlavu ke mně. Chvilku se na mě pouze upřeně kouká, "Prosím?" dodám. Palcem pohladí mou ruku "Aw, princezna se bojí? Neříkala jsi náhodou, že už jsi velká holčička?" uvidím jeho mírný úsměv na rtech. "Ale.." zakňučím a trošku otráveně se na něj podívám. Zasměje se "Asi ne, už nejsi přece moje malá holčička, už jsi podle tebe velká" řekne "Ne, daddy. Prosím prosím" zamumlám už mírně zoufale, nahnu se k němu a dám mu pusinku. Druhou dlaň si položí na můj zátylek a přitáhne si mě k sobě blíž - prodlouží polibek. Odtáhnu se od něho "Takže?" "Fajn. Pojedeme ke mně", uculím se a věnuju mu ještě delší pusinku.

Položí mě na jeho velkou postel a do líbání zapojí i jazyk. Začnu spolupracovat a on prsty nenápadně vyhrne více mou sukýnku. Oba se do polibku usmějeme a pan Styles si začne rozepínat košili.

"Poslední dobou daddyho tak moc zlobíš, maličká" skrz boxerky mohu vidět jeho tvrdý penis. Chci natáhnout ruku a dotknout se ho, ale pan Styles se škodolibě zasměje a vezme mé zápěstí. Zamračím se a podívám se na něj nahoru, jelikož přede mnou stojí a já sedím na posteli. Mé zápěstí pustí, vytáhne si z boxerek svůj velký penis. Nenápadně stisknu nožičky k sobě a upravím si sukýnku, pod kterou nic nemám. Nahne se ke mně "Oba víme, jak miluješ daddyho pozorovat, když se sebe dotýká. Budeš se koukat a nedotkneš se ani sebe, ani mě. Rozumíš? Budeš se jenom koukat, lásko" řekne a narovná se.

"Jsi tak krásná, proboha" zasténá a druhou rukou mě pohladí. Začervenám se ještě více a nervózně se kousnu do rtu, jelikož ucítím jak vlhkost stéká po mém stehně. Sáhnu prsty mezi mé nožičky. Daddy okamžitě přestane a rychle vezme mou ruku. "Co jsem říkal?" zvýší hlas. "Promiň, daddy" šeptnu opatrně. Nahne se pro rozvázanou kravatu, "Vstaň" nařídí mi a já ho poslechnu. Za zády mi zaváže zápěstí k sobě. "Klekni si zpátky na postel" zašeptá blízko mého ucha.

Přidal na rychlosti své dlaně, "Daddy" zakňučím zoufale. Mezi vzdychy se usměje. Druhou rukou přiloží na mé rty jeho prostředníček a prsteníček - okamžitě otevřu poslušně pusu a mírně vypláznu jazyk. Opět se škodolibě zasměje a prsty dá pryč. Celou dobu mě schválně provokuje. V podbřišku mám nepříjemný pocit. Po tvářích mi začnou téct slzy. "Aw, lásko moje malá, neplakej" pohladí mě a setře mé slzy.

"Kurva" zašeptá pod úlevným výdechem a udělá se do kapesníku. Se slzami se na něj koukám. "Pokud budeš hodná, příště to můžeš udělat daddymu ty" řekne provokativně a dá mi pusu. "Copak, miláčku? Má se daddy podívat pod tu krásnou sukýnku?" setře palcem mou slzu. Skrz mokré řasy se na něj podívám a přikývnu. "Ale první mi to rozvaž. Prosím, daddy" zakňučím.

Teacher's Pet  || h.s   CZ Kde žijí příběhy. Začni objevovat