Twenty six <3

774 13 3
                                    




"Opravdu?", přikývnu, "Ten pan učitel Styles?", ujistí se, jako by tomu sám nechtěl věřit. Opět přikývnu. "Oh..", "Teda..Pan Styles připravil patnácti letou holčičku o panenství?", zní stále překvapeně. "Mhm" zamručím. "A jaké to bylo pro tebe? Myslím si, že pro něj to byl splněný sen, ale líbilo se ti to?" řekne.

"Moc", souhlasím s červenými tvářemi. "Aspoň, že tak" zamumlá, znělo to docela zklamaně. "Taky bych chtěl mít takovou princeznu, jako jsi ty" řekne tiše a já se začervenám a posadím se čelem k němu. Bokem se opřu o opěradlo pohovky, koukám se upřeně na něj. Pohled přesune opět na mě a malinko se pousměje. "Opravdu na svůj věk nevypadáte. Naopak vypadáte opravdu dobře" řeknu s uculením. Mírně se zasměje a poděkuje.

PÁTEK

Projdu školními dveřmi, hned zamířím ke kabinetu pana Stylese, kde je má každodenní první zastávka ve škole, abych daddymu dala - jak on říká - sladkou pusinku na dobré ráno, aby se mu lépe učilo. Přijde mi to roztomilé. Zaklepu a ve dveřích se objeví zamračený pan Styles. Překvapeně zvednu obočí, vejdu dovnitř. Dveře zavře a já mu hned skočím okolo krku a dám mu delší pusinku, pousměje se. Obejme mě, jedna jeho ruka sklouzne na mé bedra a druhá na můj zadek, zatímco se mi přilepí na rty.

Sedne si do svého křesla za stolem, když stojím mezi jeho nohama. Posadím se na jeho stehno a sáhnu na jeho rozkrok přes džíny. Usměje se, spojí naše rty - jeho prsty zabloudí k jeho rozepínání džínů, které si rozepne.

Mezi polibky vytáhnu z jeho boxerek jeho penis a nadzvednu se. Pan Styles dá na stranu mé kalhotky pod mou sukní a já pomalu dosednu na jeho penis. Oba hlasitě, slastně vydechneme a já se začnu opatrně nadzvedávat. Proplete si se mnou prsty, svůj hrudník přimáčkne na mé záda. Chci zrychlit tempo, "Beruško, pomalu" řekne mezi vzdychy během líbání mého krku.

"D-Daddy, přijdu pozdě na hodinu, když to nebude rychlé" zakňučím a zakloním hlavu. "To nevadí, vymyslíš si výmluvu", zašeptá blízko mého ucha a já své pohyby zpomalím.

Uslyšíme na chodbě zvonek, na náznak začínající hodiny. Po chvilce tempo zpomalím úplně a zakňučím, "Copak, moje holčička už je unavená?", přikývnu a on se usměje. Postavíme se, ohne mě přes jeho stůl a začne do mě přirážet. Hlasitě zasténám, "Já by-bych tě chtěla vidět", přestane přirážet, oba se narovnáme a on mě rychle posadí na stůl - znova do mě vnikne, slastí mírně protočí očima. Mezi sténáním se usměji a ruce spojím za jeho krkem. Dlaní vjedu do jeho už docela delších vlasů. Jeden neposlušný pramínek mu spadne na čelo, podívám se na jeho srdíčkové, narůžovělé, pootevřené rty. Je naprosto dokonalý. Usměje se a pohladí mou tvář. Prohrábne si vlasy, aby pramen vrátil zpět na jeho místo. Zrychlí své tempo, opravdu nahlas zasténá, možná až moc nahlas.

"Beruško, notak, udělej se na daddyho péro" zasténá. Opřu si čelo o jeho rameno, svou dlaň přemístím na jeho druhé rameno a zmáčknu jeho tmavě modrý svetr. S pootevřenými rty a hlasitými vzdychy se udělám. Po pár přiraženích se udělá i pan Styles a dlaní si otře potem orosené čelo. Slastně vydechne a věnuje mi polibek do vlasů. "Daddy, mně se nechce jít do třídy, jsem strašně unavená" zamumlám do jeho ramena. Jeho penis je stále ve mně. "Víš co, miláčku? Půjdeš jenom teď na tuhle hodinu, já učím dneska jen dvě hodiny, dal by se za mě zařídit supl. Pojedeme domů, prodloužíme si víkend, hm? Omluvím tě" řekne ještě zadýchaně, ale z jeho tónu jde poznat úsměv. Hned zvednu hlavu, "Ale musíš jít teď na tuhle hodinu, já si zatím opravím testy a půjdu to zařídit", políbí mě. Ihned začnu přikyvovat a vrhnu se mu okolo krku - jeho penis se ve mě pohne a oba nečekaně zasténáme. Opatrně ze mě vysune jeho penis. Moje kalhotky jsou vcelku místy mokré, stejně jako můj klín. Chci se nahnout pro kapesník, abych si to utřela, ale pan Styles mé kalhotky jen opraví a pohladí mé sladké místečko skrz ně. Zmateně se na něj podívám, "Budeš dneska nosit daddyho sperma v kalhotkách, aby jsi nade mnou přemýšlela" pošeptá a usměje se.

S pootevřenými rty se na něj koukám, "A opatrně až slezeš ze stolu", nadzvednu obočí a odstrčím ho od sebe, abych mohla ze stolu slézt. Jakmile se moje nohy dotknou podlahy, ucítím ještě větší mokro v mých kalhotkách, protože ze mě teče jeho orgasmus. Okamžitě si přiložím dlaň na mé kalhotky a pan Styles se pousměje. Zapne si své džíny a upraví si jeho svetr, stejně jako moji sukni. "Tak běž. Buď hodná a dávej pozor, doma uděláme ty úkoly", políbí mé čelo a pohladí mě. Rychle se rozloučím a vyběhnu z jeho kabinetu. Cítím opravdu nepříjemné mokro mezi nohama. Otevřu dveře do třídy a všechny oči studentů padnou na mě. "U-Um, pane učiteli, omluvte mě, zaspala jsem" zalžu. Pan Gahan se nad tím zasměje a ukáže propiskou na mé místo. "V pořádku, posaď se".

"To je tvůj nový styl?" šeptne Sophie, "Co?", "Tvoje roztřepané vlasy" řekne a cukají ji koutky rtů. Protočím očima a vlasy si prohrábnu a upravím. "Byla jsi u Stylese v kabinetu, že?" šeptne zrovna, když je pan Gahan kousek od nás. Asi nás slyšel, protože se na mě podíval.

"Mlč"

Sophie odejde na záchod. Pan Gahan přejde ke mně a skloní se k mé lavici, "Vyspinkaná?", zasměje se. Zavrtím hlavou do stran, "Tak to mě mrzí. Unavil tě snad někdo?" šeptne a já pootevřu rty. "Ne?" řeknu, chápavě přikývne a beze slova odejde k učitelské katedře.

9:50

"Daddy, potřebuju se nutně osprchovat" zamumlám, jakmile si sundám boty. Pan Styles zamkne dveře a sundá si kabát. S úšklebkem ke mně přejde, "Proč? Tobě se nelíbilo nosit daddyho orgasmus v kalhotkách?" řekne schválně smutně. Zavrtím hlavou do stran. "Tak to budeme princeznu muset naučit" zašeptá.

"Nadzvedni si sukýnku", nařídí mi a já tak udělám. Podívá se na mé kalhotky, "Hmm, hezké" zamumlá a kousne se do rtu. Dám sukni dolů, "No... tak padej do té sprchy, když teda chceš" zamumlá a já se uculím. Zamířím do daddyho ložnice, společně s ním v patách. Předá mi do ruky čisté, obyčejné kalhotky, černé legíny a roztomilý, květinkový top. "Nechci to", zamumlám a zvednu top. "Proč ne? Nelíbí se ti?", "Líbí, ale chci něco jiného". Rozejdu se do šatny, vyjdu s jeho černým svetrem. Spokojeně okolo něj projdu a on se jen zasměje.

10:15

Skočím do postele pana Stylese, zamuchlám se do jeho přikrývky a zavřu oči. "Prcku, co si myslíš, že děláš?", zasměje se a vejde do ložnice, slyším kroky směřující k posteli. "Spinkám", zamumlám spokojeně. Lehne si ke mně. Už má na sobě pouhé tepláky a tričko. "Unavená?", obejme mě, "Jo, jeden učitel ve škole je hrozně perverzní a dneska mě ošukal v jeho kabinetě" zakňučím. "Opravdu? Hm, tak to je hrozný úchyl!" řekne.

Už pomalu usínám, pan Styles mě hladí a já si užívám jeho přítomnost. "Lo?", řekne opatrně. "Mhm?",

"A co pan učitel Gahan? Bavili jste se i mimo školu?"

Teacher's Pet  || h.s   CZ Kde žijí příběhy. Začni objevovat