Ne to není možné, aby spolu ti dva něco měli. Není to její přítel. Co, když ji do toho nutí? Nebo ji vyhrožuje?
VANESS
Sedím na pohovce a hraju si s prsty. Pan Styles si sedne na křeslo, přímo naproti mě asi dva metry. Sjedu ho pohledem a zastavím se na jeho hrudi, kterou lehce odhaluje pár rozepnutých knoflíčků od košile. Pootevřu rty a sjedu pohledem ještě více k jeho zahaleném tvrdém penisu, malinko vytřeštím oči, jakmile uvidím jeho obrys. Stisknu stehna k sobě. Uslyším tiché zasmání.
"Sundej si kalhotky, kitten" nařídí mi. Trošku zmateně se na něho podívám a po pár sekundách dlaněmi zajedu pod mou sukýnku a stáhnu je. "Pojď ke mně a dej mi je" zachraptí. Polknu a vstanu. Přejdu k němu a stydlivě mu je dám do jeho velké dlaně. Usměje se a přejede po nich palcem. "Proboha. Ty jsi tak vlhká, beruško" zašeptá s úsměvem a podívá se na mě. Začervenám se a stisknu stehna k sobě. Vstane z křesla "Půjdeme k daddymu do postýlky" najednou si mě vyzvedne za zadek a já si automaticky obmotám nohy okolo jeho pasu. Usměje se a políbí můj krk. Zamíří do druhého patra.
Položí mě do jeho manželské postele. Opřu se o čelo postele. Pan Styles se začne přede mnou tyčit, protože si klekne blízko přede mě na matraci postele. "Roztáhni nožičky" jemně se usměje. Radši ho poslechnu - posunu trošku sukýnku nahoru a dám stehna od sebe. S úsměvem kouká na můj odhalený klín. Začnu se ještě více červenat. "Oh fuck. Musím tě ochutnat" zasténá nahlas. Než mrknu, tak mám jeho hlavu mezi nohama. Políbí vnitřní stranu mého stehna a já se stydlivě usměji. Políbí můj klitoris a já se prohnu v zádech. "Daddy!" vykřiknu - ucítím jeho obrovský úsměv.
"Daddy loves your pussy, kitten" zasténá do mého klína. Cuknu sebou a pohnu pánví oproti jeho obličeje. "Mhmm, to je ono, miláčku", pohladí mě po stehně. Podívám se dolů a uvidím, jak si u toho hladí svůj penis přes společenské kalhoty. Ještě více nahlas zasténám. "Daddy u-už" zapláču a on přidá na rychlosti svého jazyka. Nahlas zasténám a po pár sekundách se udělám.
Sedne si vedle mě a opře se zády o čelo postele. Ze sedu si kleknu vedle něho a stydlivě se podívám na jeho bouli v kalhotech. "Aw you want daddy's hard dick in your Little mouth, don't you?" zachraptí a pohladí mě po vlasech. Nadechnu se, že něco řeknu, ale on vstane, jelikož mu začne někdo volat. Kleknu si na kraj postele. Přejde k menšímu konferenčnímu stolečku u křesla, kde má položeny svůj iPhone. Hovor položí a ztiší si oznámení. Jakmile mě uvidí, jak klečím na posteli, zeširoka se usměje a iPhone položí zpět na stoleček. Přejde ke mně a postaví se přímo před postel. Zvednu pohled nahoru - kouká se na mě dolů. "Take it" zašeptá "It's always all yours" řekne a palcem pohladí mou tvář. Skloní se a přiblíží se k mým rtům "I'm always all yours, love" zašeptá a políbí mě. Zahřeje mě to u srdíčka a do polibku se stydlivě uculím.
Jakmile uvidím jeho tvrdý, obrovský a nahý penis, lehce vytřeštím oči. Nervózně polknu a prsty ho obejmu. Párkrát po něm přejedu a pak si ho strčím do pusy. Pan Styles se napne a lehce přirazí do mých úst. "Ahh, miláčku, to je ono" zasténá a slastně zavře oči. Usměji se pro sebe. Jakmile si ho dám skoro celého do pusy, tak mi automaticky začnou téct po tváři slzy a trošku se zadávím, ale nedám to na sobě znát. Zavřu oči a pokračuji ve své práci. "Beruško, jsi úžasná" zavzdychá, zatne svaly a v jeho penisu začne cukat, takže poznám, že se každou chvilku udělá. "Look at me" zasténá. Otevřu oči a zvednu pohled. Uvidím jeho široký úsměv. Vytáhne svou délku z mé pusy a obejme ji svými dlouhými prsty. Chce se nahnout pro kapesník "Ne, daddy" zastavím ho. Vrátí pohled na mě - stydlivě otevřu rty a vystrčím jazyk. "Mhm, moje malá šikovná holčička" zavzdychá s úsměvem a po pár sekundách se mi udělá do pusy. "Fuck. Daddy loves you so fucking much, Little one" zasténá. Uculím se a spolknu to.
DRUHÝ DEN (ve škole)
Zayn se chová celou dobu divně. "Hele, nevyhrožuje ti nějak Styles?" zeptá se, nechápavě se na něho podívám "Ne? Proč by měl?" zasměji se, ale mu do smíchu nějak není. "Nevím, jen tak mě to napadlo" zamumlá.
Vydám se s Louim do třídy za Sophie. Ve třídě už je i pan Styles. Sednu si na své místo a tiše syknu, jelikož mě bolí mé pozadí, kvůli včerejšímu trestu. Uvidím, jak se pan Styles usměje a promne si špičku nosu mezi prsty.
Každý si vytáhne své notebooky a začnou pracovat na prezentaci, kterou pan Styles zadal. Zapnu a odemknu svůj MacBook a mé prsty se začnou pohybovat na klávesnici. Najednou se u mě zastaví pan Styles a skloní se. Aby to nebylo nápadné, začne mi něco ukazovat. "Ale copak? Bolí tě zadeček?" zašeptá blízko mého ucha. Podívám se na něj a nervózně polknu. Přikývnu a on se kousne jemně do rtu. Prsty letmo pohladí mou paži. Začnu se červenat a radši odvrátím pohled k mému MacBooku. Usměje se a narovná se. Pohladí mě po zádech a vrátí se k chození po třídě.
POSLEDNÍ DEN ŠKOLY
Dny ubíhaly rychleji, než voda. Nyní se nacházím s panem Stylesem v jeho autě. "Chtěl bych tě vzít do Itálie" řekne najednou s pohledem na cestu. Překvapeně se na něho podívám a on se usměje. "Jako, jenom my dva?" zeptám se. "Mhm" zamručí a položí si dlaň na mé stehno. "Začaly prázdniny. Nikdo nás tam nezná, můžeme být konečně jenom spolu" na pár sekund se na mě s úsměvem podívá. "A jak to uděláme, ale?" zeptám se lehce s obavy. "Louis jede na čtrnáct dní pryč, sám se mi nabídl, že by jste se spolu domluvili a řekli tvým rodičům, že pojedeš s ním" řekne. Nadechnu se, abych něco řekla.
"Nemůžeš říct ne, už mám zaplacené letenky a hotel" poplácá mě po stehně. "Daddy! To muselo stát strašně moc peněz. Nemůžeš za mě všechno platit" řeknu a pan Styles zastaví, kvůli semaforu. "Beruško, peníze vůbec neřeš. Navíc mě to baví" zasměje se a otočí se ke mně. "Takže máš dva dny na to, si zabalit kufr. Vyzvednu tě a pojedeme na letiště. Letíme na dva týdny" usměje se. Okamžitě ho obejmu a začnu mu pusinkovat krk. "Děkuju moc, daddy" řeknu šťastně mezi polibky. "Aww, jsem moc rád, že jsi šťastná" usměje se a políbí mě.
ČTEŠ
Teacher's Pet || h.s CZ
Fanfiction"Proč jsi ještě v pyžámku? Zlato, neříkal ti daddy, že se máš převléct?" nadzvednu obočí. "Já vím, já vím" zamumlá. "Ale mně se nechce" zakňučí a obejme mě. Položím svůj mobil vedle nás. "Tak ti daddy pomůže" vyzvednu ji a přejdu do ložnice. Položím...